Strikkejente Skrevet 5. desember 2018 #1 Del Skrevet 5. desember 2018 Hei. Jeg har hørt at det blir toll på ting som kjøpes fra utlandet fra begynnelsen av neste år. Hvis jeg kjøper ting fra eBay, wish i dag, vil jeg få disse tingene mest sannsynligvis om 1 måned. Og det blir i løpet av januar neste år. Må jeg betale toll da? Er d for seint å kjøpe ting fra eBay nå? Hvis jeg ikke vil betale toll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Del Skrevet 5. desember 2018 1 minutt siden, Strikkejente skrev: Hei. Jeg har hørt at det blir toll på ting som kjøpes fra utlandet fra begynnelsen av neste år. Hvis jeg kjøper ting fra eBay, wish i dag, vil jeg få disse tingene mest sannsynligvis om 1 måned. Og det blir i løpet av januar neste år. Må jeg betale toll da? Er d for seint å kjøpe ting fra eBay nå? Hvis jeg ikke vil betale toll... Neste år er 2019. Toll blir innført fra 2020, altså om et drøyt år. Så lang tid bker vel ikke dagens innkjøp i posten Ingen vet hvordan dette vil bli da det ligger minst ett år frem i tid. Følg litt med da. Anonymkode: 996a1...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 5. desember 2018 #3 Del Skrevet 5. desember 2018 Det har alltid vært toll, men 350kr-grensen fjernes fra Januar 2020. I Januar er vi i kun 2019. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå