Gå til innhold

klamydia

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor lang tid tar det fra man blir smittet til det kan påvises hos legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...Varierer ikke det da.Legen kan ikke finne ut hvor lenge du har hatt det når du får det påvist....

Husk iallfall å gå å skjekke deg for klamydia etter hvert ubeskyttet samleie,siden klamydia ofte ikke gir symtomer-særlig hos jenter. Og dt er viktig å få rask behandling eller kan man i værste fall miste evnen til å få barn :cry:

Gjest Sesselja
Skrevet

Klamydia kan du sjekke allerede en uke etter ubeskyttet samleie.

Olafiaklinikken har informasjon om SOI (seksuelt overførbare infeksjoner). Les mer på: www.olafia.no

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk det en gang og da kjente jeg det allerede dagen etter samleie. Jeg gikk til legen samme dag og fikk det påvist.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg fikk det en gang og da kjente jeg det allerede dagen etter samleie. Jeg gikk til legen samme dag og fikk det påvist.

Fikk svaret etter en uke altså.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvordan kjente du det? symptomer?

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

s

Endret av Gitte
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjente det som en sviende smerte nederst i magen.

Gjest Anonymous
Skrevet
klamydia har jo ingen symptomer.. derfor den er så farlig' date=' fordi du vet ikke at den er der[/quote']

Dette er ikke riktig. Noen får symptomer, andre ikke. Jeg kjente det den gangen jeg hadde fått det.

Skrevet
Jeg kjente det som en sviende smerte nederst i magen.

Da var du heldig,for det er ikke mange som får symtomer på klamydia. Så en enkel regel er vel å gå å skjekke seg etter et ubeskyttet samleie!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...