Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 hvor lang tid tar det fra man blir smittet til det kan påvises hos legen?
Uma Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Eh...Varierer ikke det da.Legen kan ikke finne ut hvor lenge du har hatt det når du får det påvist.... Husk iallfall å gå å skjekke deg for klamydia etter hvert ubeskyttet samleie,siden klamydia ofte ikke gir symtomer-særlig hos jenter. Og dt er viktig å få rask behandling eller kan man i værste fall miste evnen til å få barn
Gjest Sesselja Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Klamydia kan du sjekke allerede en uke etter ubeskyttet samleie. Olafiaklinikken har informasjon om SOI (seksuelt overførbare infeksjoner). Les mer på: www.olafia.no
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Jeg fikk det en gang og da kjente jeg det allerede dagen etter samleie. Jeg gikk til legen samme dag og fikk det påvist.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Jeg fikk det en gang og da kjente jeg det allerede dagen etter samleie. Jeg gikk til legen samme dag og fikk det påvist. Fikk svaret etter en uke altså.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 Jeg fikk det en gang og da kjente jeg det allerede dagen etter samleie. Jeg gikk til legen samme dag og fikk det påvist. hvordan kjente du det? symptomer?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 Jeg kjente det som en sviende smerte nederst i magen.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 klamydia har jo ingen symptomer.. derfor den er så farlig' date=' fordi du vet ikke at den er der[/quote'] Dette er ikke riktig. Noen får symptomer, andre ikke. Jeg kjente det den gangen jeg hadde fått det.
Uma Skrevet 1. april 2005 #10 Skrevet 1. april 2005 Jeg kjente det som en sviende smerte nederst i magen. Da var du heldig,for det er ikke mange som får symtomer på klamydia. Så en enkel regel er vel å gå å skjekke seg etter et ubeskyttet samleie!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå