hocane Skrevet 3. desember 2018 #1 Del Skrevet 3. desember 2018 https://www.tv2.no/sport/10259225/ Forkastelig eller akseptabelt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 4. desember 2018 #2 Del Skrevet 4. desember 2018 Man blir så himla oppgitt. Det skal liksom ikke være lov å være god til noe eller få oppmerksomhet for noe uten at en eller annen fjott skal ødelegge ved å komme med idiotspørsmål som trekker det ned på et unødvendig nedrig nivå. Twerking er noe du ber en billig prostituert gjøre for deg i en rønne av et motellrom, ikke til en fotballspiller foran verdenspressen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 4. desember 2018 #3 Del Skrevet 4. desember 2018 Hahaha, for en idiot! Så utrolig flaut for han... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 4. desember 2018 14 minutter siden, Emmelise skrev: Man blir så himla oppgitt. Det skal liksom ikke være lov å være god til noe eller få oppmerksomhet for noe uten at en eller annen fjott skal ødelegge ved å komme med idiotspørsmål som trekker det ned på et unødvendig nedrig nivå. Fotball ser fortsatt ut til å være en gutteklubb. Forhåpentligvis vil kvinnefotball bli mer respektert med årene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvenna Skrevet 4. desember 2018 #5 Del Skrevet 4. desember 2018 hun taklet det så bra! hva Ada har fått til på 23 år 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2018 #6 Del Skrevet 4. desember 2018 Sitat – Jeg snakket med ham etterpå. Han var veldig lei seg, for han tror at folk har tatt det veldig feil. Men jeg endte opp med en vals og vant Ballon d'Or, så jeg har ikke tenkt noe særlig mer på det, sier Sunndal-jenten til TV 2. Hva er liksom feil med hva folk tror om det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. desember 2018 #7 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Mmm Endret 4. desember 2018 av minister-mio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 4. desember 2018 #8 Del Skrevet 4. desember 2018 Så kleint av han. Kjipt for Ada som virkelig har gjort en bragd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg