Gå til innhold

er det horete å..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det er horete...

Anonymkode: 56bf0...baf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe mora di hadde vært stolt av akkurat, men er ikke horete. Å være hore vil si å ta betalt for sex

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

ha trekant med to menn på fylla? jeg skammer meg sykt og føler meg litt ekkel i dag.. flere som har gjort det samme før ? angrer litt på at jeg gikk ut og drakk.. får bli lenge til neste gang jeg drikker meg så full. drikker sjeldent. Når jeg tenker på hva som skjedde må jeg nesten vri hodet rundt, såppass mye skammer jeg meg over at jeg kunne finne på  å utføre denne handlingen. 

Anonymkode: 42cb2...dc7

Hvem du har sex med og i hvilken tilstand dere er i når dere sexer er en privatsak. 

Men å hoppe til sengs i fylla, eller i annen mental tilstand, der du har nedsatt dømmekraft er lite heldig, på det mentale plan, på sikt. Noe du vel nå ser selv siden du har opprettet denne tråden?

Anonymkode: 3aa27...dcc

Skrevet (endret)

Er vel mange som har hatt sex i påvirket tilstand,uten at det klassifiseres som horete.Når man har gjort noe som man ikke ville ha gjort i edru tilstand,er det normalt å tenke på det i ettertid.Se det som en erfaring,og ikke noe  skamme seg over.

Endret av Nettvenn
  • Liker 2
Skrevet

Bare om du tok betalt

Skrevet

Høres ut som en herlig helg, TS! High five.

• Liker 4
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

ha trekant med to menn på fylla? jeg skammer meg sykt og føler meg litt ekkel i dag.. flere som har gjort det samme før ? angrer litt på at jeg gikk ut og drakk.. får bli lenge til neste gang jeg drikker meg så full. drikker sjeldent. Når jeg tenker på hva som skjedde må jeg nesten vri hodet rundt, såppass mye skammer jeg meg over at jeg kunne finne på  å utføre denne handlingen. 

Selvfølgelig er det det. Det er skikkelig slutty. Men det betyr ikke at du er det.  Hvorfor skammer du deg/angrer du? 

Anonymkode: 6ad2c...804

Skrevet
4 timer siden, Macro skrev:

Hvis det går så kraftig ut over din merkelige verden at folk har den sexen de vil når de vil, så er første bud å slutte å lese på seksualforumet. Slutter du lese så slipper du å vite.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du om det, jeg har venner som har ligget med 100 stk og andre som har ligget med under 10. Så jeg bryr meg egentlig fint lite, er bare utrolig lei av den her dobbeltmoralen folk driver med. At det er ok at man ligger rundt med alt og alle, men om noen tar betalt for det, nei da er det virkelig krise. Fordi da er man ett ekkelt menneske, verre enn alle oss andre,huff og huff. Så jeg valgte nå og stå opp for de som tjenere til livetsopphold(og mer enn mannen i gata) på denne måten.

Og når ble det ulovlig å selge sex i Norge ? Det er ulovlig å kjøpe så vidt jeg har hørt.

Anonymkode: 4f436...99f

Her har du svaret på det ;) Det går ikke utover meg, og jeg mener at Ts og alle andre må gjøre som de vil. Svarte også på det Ts lurte på. Og da tok jeg standpunkt fra hva faktisk folk mener,om dette hadde vært noe som skjedde støtt og stadig. Noe det ikke var ifølge Ts. 

Så det jeg setter i fokus her, er alle de som lever i en verden der de tror at de ikke blir dømt/skal bli dømt når de ligger rundt med alle og en hver. Men sitter på sin høye hest og ser ned på de som lever av dette. Fordi ofte har jeg lagt merke til at det er nettopp de menneskene som liker å bytte sexpartnere ofte, som dømmer hardest de som er eskortere.

Jeg personlig bryr meg ikke om du ligger rundt gratis eller for penger, det jeg bryr meg om er at man får være ærlig med seg selv om hva man er, istedenfor å trykke ned andre. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke horete om man ikke tar betalt for det.

Det er såvidt meg bekjent ikke ulovlig å ha sex, så ofte man vil, og med hvem man vil, så lenge alle parter er i stand til å samtykke?

Anonymkode: e9eb5...ebc

Det kan vel være horete selv om det ikke er forbudt? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er det.

Anonymkode: a40af...728

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å ha sagt det så vil ikke en ting bli mindre «horete» bare fordi man ikke tar betalt. Hvis man ligger rundt hver eneste helg så er faktisk ikke det noe bedre.

Er rimelig lei av å høre folk valse rundt i fylla, puler alt de kommer over, men blånekter for at de er horete, «jeg tar jo ikke betalt så». Nei men det burde du, kanskje du kunne kjøpt deg litt selvrespekt.

og til TS:

nei det er ikke horete med mindre dette er hverdagskost. Noe det ikke høres ut som. Men forstår at du sitter med litt fylleangst. 

Enig i dette. 

Men, det høres ut som at både impulsiv trekant og fyll generelt er ganske utypisk for deg. Så da er det bare å riste det av seg, og prøve å lære av sine feil og mangler. 

Endret av Paramount
Skrevet

Ikke horete, men usannsynlig trashy.

Anonymkode: 1e78f...dc2

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig ville jeg holdt dette for meg selv. Jeg synes det er vanvittig trashy.

Anonymkode: db9fc...605

Skrevet

Jeg hadde jo bare ligget dagen derpå og smilt for meg selv jeg da, men når du føler deg ekkel etterpå så tenker jeg kanskje man enten ikke er typen til det eller klar for det, eller kanskje man bør gå litt inn i seg selv og finne ut hvorfor man forbinder sex med skam på den måten.

Er det for eksempel fordi du ser deg selv utenfra og tror at gutter (de du lå med eller andre) ser på det som horete, kanskje? Siden du spør her og er opptatt av hva vi synes. 

For min del har jeg hatt trekant med menn både i edru tilstand og på fylla, jeg synes jo bare det er gøy jeg da og er ekstremt lite bekymret for hvem som skulle mene det var feil. Det er jo alltid noen som vil mene det, føler du et stort behov for å holde deg innenfor de grensene alle andre setter for deg seksuelt så får du gjøre det om det gjør deg lykkelig. Selv blir jeg lykkelig av å gjøre det jeg har lyst til, men det krever nok hakket mer selvtillit enn du har å leve ut sin seksualitet uten skam og hemninger.

Anonymkode: 24b7a...ecd

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde jo bare ligget dagen derpå og smilt for meg selv jeg da, men når du føler deg ekkel etterpå så tenker jeg kanskje man enten ikke er typen til det eller klar for det, eller kanskje man bør gå litt inn i seg selv og finne ut hvorfor man forbinder sex med skam på den måten.

Er det for eksempel fordi du ser deg selv utenfra og tror at gutter (de du lå med eller andre) ser på det som horete, kanskje? Siden du spør her og er opptatt av hva vi synes. 

For min del har jeg hatt trekant med menn både i edru tilstand og på fylla, jeg synes jo bare det er gøy jeg da og er ekstremt lite bekymret for hvem som skulle mene det var feil. Det er jo alltid noen som vil mene det, føler du et stort behov for å holde deg innenfor de grensene alle andre setter for deg seksuelt så får du gjøre det om det gjør deg lykkelig. Selv blir jeg lykkelig av å gjøre det jeg har lyst til, men det krever nok hakket mer selvtillit enn du har å leve ut sin seksualitet uten skam og hemninger.

Anonymkode: 24b7a...ecd

Selvtillit er bare sexy....

• Liker 2
Skrevet
På 2.12.2018 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Det er ikke horete. Er ganske vanlig og noe mange kunne tenkt seg! Det blir en erfaring du tar med deg og trenger ikke å skamme deg. Du ble plutselig mye mer interresant for mange menn på en positiv måte.

• Liker 2
Skrevet
På 3.12.2018 den 2.38, AnonymBruker skrev:

Bare for å ha sagt det så vil ikke en ting bli mindre «horete» bare fordi man ikke tar betalt. Hvis man ligger rundt hver eneste helg så er faktisk ikke det noe bedre.

Er rimelig lei av å høre folk valse rundt i fylla, puler alt de kommer over, men blånekter for at de er horete, «jeg tar jo ikke betalt så». Nei men det burde du, kanskje du kunne kjøpt deg litt selvrespekt.

og til TS:

nei det er ikke horete med mindre dette er hverdagskost. Noe det ikke høres ut som. Men forstår at du sitter med litt fylleangst. 

Hore = prostituert

Eventuelt en som er gift og har sex med andre enn ektefellen. Den bibelske betydningen.

Å ha sex er ikke hor, om du så har sex med hundre.

Anonymkode: 30ad5...fff

Skrevet

Syns ikke det er horete. Men har hatt det på fylla selv, og følte meg kvalm, skitten og deprimert i flere uker etterpå. Så er ikke for alle... 

Anonymkode: ede69...e47

Skrevet

En ting er i alle fall sikkert, du bør holde deg unna kretsen mennene befinner seg i, for om du involverer deg med noen der så får de høre om det rimelig raskt og da sitter du igjen med knust hjerte.

Ikke noe galt med  trekant, men å ha det på fylla med to random menn vitner om en total mangel selvrespekt og konsekvenstenking, eller at du gir blaffen i hva menn tenker om deg.. som forsåvidt er greit nok om det ikke betyr noe for deg.

Anonymkode: c4f5b...ae9

Skrevet
16 timer siden, Eagle90 skrev:

Det er ikke horete. Er ganske vanlig og noe mange kunne tenkt seg! Det blir en erfaring du tar med deg og trenger ikke å skamme deg. Du ble plutselig mye mer interresant for mange menn på en positiv måte.

Riktig !    Endelig noen som har skjønt det.  👍

Hilsen mann  (ex-gutt)

Anonymkode: 89605...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...