Gå til innhold

er det horete å..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha trekant med to menn på fylla? jeg skammer meg sykt og føler meg litt ekkel i dag.. flere som har gjort det samme før ? angrer litt på at jeg gikk ut og drakk.. får bli lenge til neste gang jeg drikker meg så full. drikker sjeldent. Når jeg tenker på hva som skjedde må jeg nesten vri hodet rundt, såppass mye skammer jeg meg over at jeg kunne finne på  å utføre denne handlingen. 

Anonymkode: 42cb2...dc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du penger for det?

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kun horete om du tar betalt.

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

ha trekant med to menn på fylla? jeg skammer meg sykt og føler meg litt ekkel i dag.. flere som har gjort det samme før ? angrer litt på at jeg gikk ut og drakk.. får bli lenge til neste gang jeg drikker meg så full. drikker sjeldent. Når jeg tenker på hva som skjedde må jeg nesten vri hodet rundt, såppass mye skammer jeg meg over at jeg kunne finne på  å utføre denne handlingen. 

Ikke tenk på det som horete eller ikke. Se heller på det som at du krysset en grense du nå angrer på. Lær heller fra opplevelsen og ikke gjør det igjen hvis det er noe du tenker ikke skulle ha gjort. Det er ikke verdens ende.

Eneste kommentaren jeg sånn generelt sett er at sex med to stykker på byen kan være en risiko mtp sykdom. Hadde du hatt sex med to venner så hadde det vært noe annet.

Skrevet

Ikke noe å skamme seg over det

Du er en erfaring rikere......

• Liker 7
Skrevet

Nei

Anonymkode: 7e55e...633

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, Catalina Culès skrev:

Kun horete om du tar betalt.

8 timer siden, SlemUlv skrev:

Tok du penger for det?

Bare for å ha sagt det så vil ikke en ting bli mindre «horete» bare fordi man ikke tar betalt. Hvis man ligger rundt hver eneste helg så er faktisk ikke det noe bedre.

Er rimelig lei av å høre folk valse rundt i fylla, puler alt de kommer over, men blånekter for at de er horete, «jeg tar jo ikke betalt så». Nei men det burde du, kanskje du kunne kjøpt deg litt selvrespekt.

og til TS:

nei det er ikke horete med mindre dette er hverdagskost. Noe det ikke høres ut som. Men forstår at du sitter med litt fylleangst. 

Anonymkode: 4f436...99f

• Liker 6
Skrevet

Nei! Håper det var godt for deg mens det holdt på :) Fire hender og to pikker er jo dobbel nytelse. Kjør på ikke skam deg ,:) 

Anonymkode: 1487c...851

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare for å ha sagt det så vil ikke en ting bli mindre «horete» bare fordi man ikke tar betalt. Hvis man ligger rundt hver eneste helg så er faktisk ikke det noe bedre.

Er rimelig lei av å høre folk valse rundt i fylla, puler alt de kommer over, men blånekter for at de er horete, «jeg tar jo ikke betalt så». Nei men det burde du, kanskje du kunne kjøpt deg litt selvrespekt.

og til TS:

nei det er ikke horete med mindre dette er hverdagskost. Noe det ikke høres ut som. Men forstår at du sitter med litt fylleangst. 

Det er faktisk ikke horete om man ikke tar betalt for det.

Det er såvidt meg bekjent ikke ulovlig å ha sex, så ofte man vil, og med hvem man vil, så lenge alle parter er i stand til å samtykke?

Anonymkode: e9eb5...ebc

• Liker 25
Skrevet

Sex er noe personlig og man gjør det med hvem man vil så ofte man vil uten at noen andre trenger å bry seg med hva du gjør. Ikke hør på AB over. Du kunne hatt sex med nye 10 stk hver helg, hvem har noe å si om det? Selvrespekt? Ja det har man så lenge man ikke bytter sex mot andre tjenester, jeg mener at hvis man er kåt og har lyst og det ikke ligger noe mer bak det så trenger det ikke å bety at man ikke har selvrespekt? Det er noe annet om man gjør det selv om man ikke har lyst for å få tak i dop (Jeg vet, litt satt i spissen men det er for å gi deg et eksempel) 

Kjære deg, ikke bry deg om hva andre tenker om deg, så lenge du bruker kondom, er forsiktig med kroppen din og gjør noe alle parter har blitt enige om å gjøre, så. Kvinners seksualitet har alltid båret skam og vi burde egentlig lære oss å nyte mer og kjenne og lytte på våre lyster. 

Jeg er gift og hadde trekant for noen måneder siden, alt med kondom og noen vi var trygge på, vi hadde alle veldig lyst til det, selvrespekten min er ganske intakt for å si det sånn.

Anonymkode: ddeab...78e

• Liker 12
Skrevet

Nei det har ikke noe med hore å gjøre. MEN når du fikk så negative følelser av det så skal du ikke ha trekant mer. Du bør i hvertfall vente en god stund.

Anonymkode: c3dfd...cbd

• Liker 1
Skrevet

Gi det litt tid, alt følelse jævlig dagen derpå😊 

Anonymkode: e0f58...10d

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke horete om man ikke tar betalt for det.

Det er såvidt meg bekjent ikke ulovlig å ha sex, så ofte man vil, og med hvem man vil, så lenge alle parter er i stand til å samtykke?

Anonymkode: e9eb5...ebc

Du om det, jeg har venner som har ligget med 100 stk og andre som har ligget med under 10. Så jeg bryr meg egentlig fint lite, er bare utrolig lei av den her dobbeltmoralen folk driver med. At det er ok at man ligger rundt med alt og alle, men om noen tar betalt for det, nei da er det virkelig krise. Fordi da er man ett ekkelt menneske, verre enn alle oss andre,huff og huff. Så jeg valgte nå og stå opp for de som tjenere til livetsopphold(og mer enn mannen i gata) på denne måten.

Og når ble det ulovlig å selge sex i Norge ? Det er ulovlig å kjøpe så vidt jeg har hørt.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

og til TS:

Selvrespekt nok til å ha så mye sex man selv faktisk ønsker, og ikke høre på moraliserende mennesker som deg? 

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

og til TS:

Hvis det går så kraftig ut over din merkelige verden at folk har den sexen de vil når de vil, så er første bud å slutte å lese på seksualforumet. Slutter du lese så slipper du å vite.

• Liker 6
Skrevet

Noen kommer helt sikkert til å mene det er horete. Det er ikke sånn i virkelighetens verden at folk kun bruker ordet hore om de som tar seg betalt. Man får veldig fort det stemplet når man har blitt pult gratis også.

• Liker 1
Skrevet

Helt greit å slå seg løs litt, ihvertfall om alle tre hadde det kjekt. 

Du trenger jo ikke akkurat å si det til tante Kari under julemiddag, eller snakke om det på date. 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

og til TS:

En hore tar seg betalt. Altså er det ikke horete å ha sex i sex selv. Du må vel tenke at det er løst, men det er heldigvis ikke opp til deg å avgjør for andre. 

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

og til TS:

Hva har selvrespekt med saken å gjøre? Har selvrespekt sammenheng med våre seksuelle behov tenker du? 

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Horete? Ikke et uttrykk jeg bruker. Jeg mener at all sex som er trygg og samtykkende og mellom voksne, er bra. Men det kan være lurt å vente med å ta sånne avgjørelser som trekant med to menn, til man blir edru igjen. Da slipper du fylleangsten. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...