Gå til innhold

Spørreundersøkelse - sex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Har blitt litt påvirka av disse spørreundersøkelsene som foregår rundt omkring, så her kommer en fra meg også...

1. Hvor viktig er sex for forholdet? Er en god sexpartner bare en ekstra bonus, eller er det viktigere i et fast forhold for deg?

2. Hvor viktig er det for deg å bli 100% tilfredsstilt under sex? Helt ærlig, hva er viktigst for deg; at han/hun tilfredsstiller deg, eller at du blir tilfredsstilt av ham/henne?

3. Får du orgasme hver gang du har sex?

(For jenter) Får du ofte serieorgasmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Svare selv også, jeg da....

1. Det er egentlig ganske viktig for meg, men andre ting må jo klaffe også.. Er ikke sammen med en fyr bare fordi han er deilig i senga. Men sex'en er en viktig del av et forhold, ja...

2. Vil ikke oppleve å aldri bli tilfredsstilt sjøl, men jeg trenger ikke å bli det hver gang! Kan ha utrolig stor nytelse av å få suge en mann til utløsning også, jeg da... Elsker å suge... Elsker å bli fingret og slikket... Men det er klart, bare hvis gutten vil! Liker at vi blir tilfredsstilt begge to, men ikke nødvendigvis hver gang.

3. Nei, ikke hver gang, men jeg faker ikke for det

Serieorgasme kommer helt an på gutten og om han er god nok... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ganske viktig, men betyr ikke alt:)

2. at begge har det bra... Men det er veeldig viktig at han har det bra... Litt viktigere enn at jeg har det bra.

3. Ja *2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hvor viktig er sex for forholdet? Er en god sexpartner bare en ekstra bonus, eller er det viktigere i et fast forhold for deg?

= Sex er èn viktig del av alle tingene som skal stemme. Dersom den ikke funker, tror jeg jeg ville slitt i forholdet etterhvert.

2. Hvor viktig er det for deg å bli 100% tilfredsstilt under sex? Helt ærlig, hva er viktigst for deg; at han/hun tilfredsstiller deg, eller at du blir tilfredsstilt av ham/henne?

=Det er ikke viktig for meg å bli 100% tilfredsstilt under sex, men det skal ikke så mye til før jeg nyter, så om jeg får kose meg med sex til han får sin orgasmen, så er det minst like viktig som at jeg på død og liv skal få en orgasme eller fler! Så sånn sett så er det vel viktigest at han blir tilfredsstilt.

3. Får du orgasme hver gang du har sex?

(For jenter) Får du ofte serieorgasmer?

= Har kun fått orgasme to ganger mens vi har hatt sex, har foreløpig ikke fått serieorgasmer. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veruca salt

1)sex er viktig i mitt forhold. en god sexpartner er også viktig for meg, og man lærer jo av hverandre hva som fungerer mellom akkurat oss.

dvs man kan vel ikke forvente at alt skal fønke så himla bra i begynnelsen av bli-kjent-fasen.

2)det viktigste for meg er vel at jeg blir tilfreddstilt, men jeg blir ikke det før partneren også er det...

3)får orgasme 99% av gangene. serieorgasmer var mer vanlig i mine kvinne/kvinne forhold. helt greit det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Nei, jeg synes ikke det.

2. Det viktigste er at han blir tilfredstilt for det er for han vi gjør det.

3. Har aldri fått orgasme av selve samleiet, og for å være ærlig så savner jeg det ikke. Synes ikke det er noe godt med orgasme jeg. Serieorgasme har jeg aldri hatt, og vil ikke ha det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
1. Hvor viktig er sex for forholdet? Er en god sexpartner bare en ekstra bonus, eller er det viktigere i et fast forhold for deg?

Sex er rimelig viktig, ja... Hvis ikke jeg får sex, blir jeg sur og gretten, og føler meg uattraktiv.

2. Hvor viktig er det for deg å bli 100% tilfredsstilt under sex? Helt ærlig, hva er viktigst for deg; at han/hun tilfredsstiller deg, eller at du blir tilfredsstilt av ham/henne?

Det viktigste for meg er at partneren min har det godt. Jeg kommer i annen rekke.

3. Får du orgasme hver gang du har sex?  

   (For jenter) Får du ofte serieorgasmer?

Ja, det får jeg. Ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er for meg en viktig del av et forhold, jeg skal innrømme det. Uansett hvor bra jeg hadde hatt det i alle andre aspekter av forholdet, hadde det ikke vart hvis ikke sexen var bra.

Må ikke alltid bli 100% tilfredsstilt. Sex er godt uansett, men orgasme setter liksom en veldig god avslutning på seansen. Vil gjerne at begge skal bli tilfredsstilt jeg da. og det blir vi som regel begge to :P

Får kanskje orgasme 80% av gangene under sex. Opplevd serieorgamse en gang, så langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor viktig er sex for forholdet? Er en god sexpartner bare en ekstra bonus, eller er det viktigere i et fast forhold for deg?

Svar: Ikke spesielt viktig. verdsetter uhyre mange andre faktorer en akkurat sex.

2. Hvor viktig er det for deg å bli 100% tilfredsstilt under sex? Helt ærlig, hva er viktigst for deg; at han/hun tilfredsstiller deg, eller at du blir tilfredsstilt av ham/henne?

Svar: Vel nå finner jeg det veldi tilfredstillende å se glede og nytelse hos min partner. siden jeg elsker å tilfredstille henne så må det vel være viktig for meg å bli tilfredstilt. :)

3. Får du orgasme hver gang du har sex?  

   (For jenter) Får du ofte serieorgasmer?

Svar: Nei, får ikke orgasme hver gang jeg har sex. kanskje 90% av de gangende jeg har samleie i sexen.

MVH Øyvind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm..... burde jeg virkelig ta denne her....? ;-)

1. Ja, sex for meg er utrolig viktig i et forhold, men det er tydelig at det ikke er så livsnødvendig som jeg trodde før..... :sjarmor:

2. Når jeg ser partneren min vri seg i nytelse, har jeg det som best... ;-)

3. Nei, jeg rekker dessverre ikke komme hver gang jeg har sex.... Og det hender en gang innimellom at jeg kan få multiorgasme.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sex er en veldig viktig del i et forhold. En god sexpartner er bra det, har jo bare ligget med en, så jeg aner ikke hvordan en dårlig sexpartner er.... :-? 8)

2. Det er ikke så viktig å bli 100 % tilfredstillt under sex. Orgasme er ikke så viktig. Bare vi har god sex og han nyter det like mye som jeg gjør så er jeg fornøyd :blunke:

3. Får ikke orgasme hver gang jeg har sex, nei! Har bare fått serieorgamser en gang. Han kommer jo alltid før meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...