Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som kan fortelle meg hva det koster og hvordan betalinger foregår. betaler man alt kontant eller er det mulig og få avbetalingsordninger.. noen som kan svare på noe av dette..

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Vet ikke om det gjelder alle klinikker, men jeg vet at i hvertfall noen har betalingsordninger.

Selve operasjonen koster fra 25-30000.

Jeg betalte 25 800;

Skrevet
er det noen som kan fortelle meg hva det koster og hvordan betalinger foregår. betaler man alt kontant eller er det mulig og få avbetalingsordninger.. noen som kan svare på noe av dette..

Mange har betalingsordninger gjennom GE kapital. Jeg vet ikke hvordan disse fungerer, men vet at de har svært høy rente! Er nok billigere å ta opp forbrukslån i banken, men det må du sjekke.

Jeg betalte 23.000 alt i alt.

Masse interessant informsjon om implantater å lese i dagboken min. Ta turen innom!

hilsen CeeCee!

Skrevet
Vet ikke om det gjelder alle klinikker, men jeg vet at i hvertfall noen har betalingsordninger.

Selve operasjonen koster fra 25-30000.

Jeg betalte 25 800;

Hei Lilletroll!

Håper du har hatt en fin påske! Kommer du innom dagboken min en dag?

Hilsen CeeCee!

Gjest lilletroll
Skrevet

Hei Lilletroll!

Håper du har hatt en fin påske! Kommer du innom dagboken min en dag?

Hilsen CeeCee!

Hei CeeCee!!

Har vært litt fraværende her på forumet en stund, men er nå tilbake nesten for fullt. Har hatt en STRÅLENDE påske, og håper det samme gjelder deg og dine. Jeg har forresten nettopp vært innom dagboken din, og skal gjøre det til min rutine og slenge innom når jeg er her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...