Gå til innhold

Facebook mystory - hevn >:)

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er for øvrig ikke enig med TS at du er gammel. Fyller selv 28 og syns vi er jevnaldrende, er ikke så mange år som skiller oss 😅 Men å legge ut bilder av boligen min? Aldri i livet, men men, folk er forskjellige. 

Anonymkode: 6edf6...ca6

Nei ser selv ikke så stor forskjell på folk fra 25 til 35. Noen er vel etablert når de er 25 med hus barn og mann/dame, mens andre fortsatt er single og lever det livet som 33 åringer. Å alt i mellom det. 

Min kjæreste er 28, og den som har matchet meg best hittil. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om måten en legger det ut på, men at man i det hele tatt legger det ut. Det finnes ikke så mange forskjellige måter å legge det ut på. Men, alle må da vel få liv til å gjøre hva de vil. 

Anonymkode: 6edf6...ca6

Ja, folk er forskjellige og det er bra. Tenk så møkk kjett om alle var like. 

Synes det har noe med måten det blir delt på har mye å si. 

Ei venninne kjøpte nettopp drømme huset sitt på landet. Hun har vokst opp i Oslo, men vil bort fra mas og fjas. Hun er så lykkelig at hun nesten sprekker av glede over å kunne drive med hester, og med hunder nå i slutten av 20 årene. Å hun har delt bilder av huskjøp (ikke en prakt bolig, men et oppussing objekt), planene for stall osv. Absolutt ikke noe skrytete i det hele tatt. Bare hennes lykkerus over noe etterlengtet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...