AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #21 Skrevet 1. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ta et casual bilde av huset jeg har kjøpt(høy prisklasse og veldig fint). Og ingen i den gjengen klarer komme inn på boligmarkedet. Kan være de synes det er kleint at jeg legger det ut, men på innsiden vil de bli sjalu maehawaw >:) er det virkelig ingen med erfaring rundt Facebook mystory? Anonymkode: 5bf11...b61 Jeg deler veldig lite på FB, men ærlig talt - huskjøp er ofte den største investeringen man gjør, og noe som har mye å si for livet ditt fremover. Det er helt normalt å dele det på FB, ikke skrytete i det hele tatt. (I alle fall ikke før du begynner å legge ut om hvor mye det kostet og hvor lett det er for deg å betjene lånet eller hvor mye større hus du kunne kjøpt om du ønsket etc.) Anonymkode: 07eae...390 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #22 Skrevet 1. desember 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg deler veldig lite på FB, men ærlig talt - huskjøp er ofte den største investeringen man gjør, og noe som har mye å si for livet ditt fremover. Det er helt normalt å dele det på FB, ikke skrytete i det hele tatt. (I alle fall ikke før du begynner å legge ut om hvor mye det kostet og hvor lett det er for deg å betjene lånet eller hvor mye større hus du kunne kjøpt om du ønsket etc.) Anonymkode: 07eae...390 Eh, uansett hvordan du vrir og vender på det, så er det skrytete. Å poste bilde/skrive at en har kjøpt seg hus/leilighet er å vise fra og skryte av det, det er slik de fleste oppfatter det. Hvorfor har du ellers behov for å poste det? Du vil at andre skal se og respondere. Jeg gjør ikke slike ting på facebook, fordi det er ultrakleint. Mange gjør jo det, men så finne det en del skrytere og også mange kleine mennesker. Each to their own Anonymkode: 6edf6...ca6
MissPierce Skrevet 1. desember 2018 #23 Skrevet 1. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Neiiiii hør da, det er KLEINT med folk som tror det er sosialt akseptert! Jeg ler av folk som holder på sånn, ønsker ikke å være sånn ovenfor 99,7% av facebookvennene mine! Orker ikke flere svar fra folk som tror sånt er sosialt akseptert. Sånt er fy-fy! TS Anonymkode: 5bf11...b61 Kan faktisk ikke annet enn å le 😂 Kommer tydelig frem hvem som er sosialt klein her for å si det sånn 🙄 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #24 Skrevet 1. desember 2018 2 timer siden, MissPierce skrev: Kan faktisk ikke annet enn å le 😂 Kommer tydelig frem hvem som er sosialt klein her for å si det sånn 🙄 Å legge ut bilder av huset sitt eller leiligheten sin er kleint... Hva er vitsen med å legge ut bilder av dette? Det er ingen på min venneliste som gjør det, vel, noen gjør det, men det er de oppmersomhetssyke eller så tilhører de den litt eldre generasjonen. Jeg kjøpte meg ny leilighet i fjor, men kunne aldri lagt bilder ut av leiligheten, da det kan fremstå som skryt og det er kleint. At du ikke syns det, betyr at du er en av de kleine som gjør dette Anonymkode: 6edf6...ca6 1
MissPierce Skrevet 1. desember 2018 #25 Skrevet 1. desember 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å legge ut bilder av huset sitt eller leiligheten sin er kleint... Hva er vitsen med å legge ut bilder av dette? Det er ingen på min venneliste som gjør det, vel, noen gjør det, men det er de oppmersomhetssyke eller så tilhører de den litt eldre generasjonen. Jeg kjøpte meg ny leilighet i fjor, men kunne aldri lagt bilder ut av leiligheten, da det kan fremstå som skryt og det er kleint. At du ikke syns det, betyr at du er en av de kleine som gjør dette Anonymkode: 6edf6...ca6 Jeg har ikke gjort det selv nei, for har ikke kjøpt noen leilighet eller hus. Men det er ikke skrytete eller kleint nei. Kun du og TS som er en smule merkelige 😉 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #26 Skrevet 1. desember 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å legge ut bilder av huset sitt eller leiligheten sin er kleint... Hva er vitsen med å legge ut bilder av dette? Det er ingen på min venneliste som gjør det, vel, noen gjør det, men det er de oppmersomhetssyke eller så tilhører de den litt eldre generasjonen. Jeg kjøpte meg ny leilighet i fjor, men kunne aldri lagt bilder ut av leiligheten, da det kan fremstå som skryt og det er kleint. At du ikke syns det, betyr at du er en av de kleine som gjør dette Anonymkode: 6edf6...ca6 Word. TS Anonymkode: 5bf11...b61
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #27 Skrevet 1. desember 2018 22 minutter siden, MissPierce skrev: Jeg har ikke gjort det selv nei, for har ikke kjøpt noen leilighet eller hus. Men det er ikke skrytete eller kleint nei. Kun du og TS som er en smule merkelige 😉 Nei, det er kjempekleint for oss i 20-åra, med noen unntak selvfølgelig. Har på følelsen av at du ikke er i 20 årene Anonymkode: 5bf11...b61
MissPierce Skrevet 1. desember 2018 #28 Skrevet 1. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er kjempekleint for oss i 20-åra, med noen unntak selvfølgelig. Har på følelsen av at du ikke er i 20 årene Anonymkode: 5bf11...b61 Nei er hele 32. Men mine venner er i alderen 25 til 35. Å alle deler kjøp av leilighet, rekkehus, hus eller what ever. Det er faktisk veldig vanlig!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #29 Skrevet 1. desember 2018 36 minutter siden, MissPierce skrev: Jeg har ikke gjort det selv nei, for har ikke kjøpt noen leilighet eller hus. Men det er ikke skrytete eller kleint nei. Kun du og TS som er en smule merkelige 😉 Nå vet jeg ikke hvilken omgangskrets du har, men det høres bare merkelig ut å legge ut bilder av leiligheten sin eller huset sitt. De eneste som gjør det på min venneliste er over 60, og da legger de gjerne ut bilder av plantene sine 😊 De eneste som forsvarer det, er vel folk som selv gjør det eller planlegger å gjøre det, det er uansett klein skryting for oss andre. Anonymkode: 6edf6...ca6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #30 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, MissPierce skrev: Nei er hele 32. Men mine venner er i alderen 25 til 35. Å alle deler kjøp av leilighet, rekkehus, hus eller what ever. Det er faktisk veldig vanlig! Vanlig blant din omgangskrets. Jeg bor i Oslo-området, og det er ikke vanlig overhodet blant min omgangskrets, bortsett fra de som er litt eldre. Jeg syns det er meget spesielt å legge ut bilder av den nye kåken sin 😅 Anonymkode: 6edf6...ca6 1
MissPierce Skrevet 1. desember 2018 #31 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanlig blant din omgangskrets. Jeg bor i Oslo-området, og det er ikke vanlig overhodet blant min omgangskrets, bortsett fra de som er litt eldre. Jeg syns det er meget spesielt å legge ut bilder av den nye kåken sin 😅 Anonymkode: 6edf6...ca6 Det må du gjerne få synes du. Men jeg synes det er koselig å se at folk har kjøpt seg leilighet eller oppdatert til hus😊 Men der nå typisk norsk å synes at ting er skryt eller kleint. Kjenner jeg blir flau over å selv være norsk til tider 🙄🙄 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #32 Skrevet 1. desember 2018 16 minutter siden, MissPierce skrev: Nei er hele 32. Men mine venner er i alderen 25 til 35. Å alle deler kjøp av leilighet, rekkehus, hus eller what ever. Det er faktisk veldig vanlig! Det at du kjenner noen få i 20-åra som ikke synes det er kleint tells ikke, det er alltid unntak. Du er litt for gammel til å ha vokst opp med internettet, det har sykt mye å si på de sosiale normene som er aksepterte blant aldersgrupper! Anonymkode: 5bf11...b61
Gjest Nina1975 Skrevet 1. desember 2018 #33 Skrevet 1. desember 2018 Ikke noe kleint å legge ut ett "skrytebilde" av ett nyinnkjøpt hus. Legger veldig lite ut på fb, men det hadde jeg lagt ut. Hva skal du legge ut på facebook lengre, føler at alt er galt for tiden, ingenting er "godkjent" å legge ut. Er absolutt lov å være stolt over å ha kjøpt egen bolig. Så legg det du, ts, gni det inn på de ufine folka:-) (Allerede spent på om de vil gratulere deg...)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #34 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at du kjenner noen få i 20-åra som ikke synes det er kleint tells ikke, det er alltid unntak. Du er litt for gammel til å ha vokst opp med internettet, det har sykt mye å si på de sosiale normene som er aksepterte blant aldersgrupper! Anonymkode: 5bf11...b61 Nå drar du det litt for langt, altså, du begynner å avsløre deg her. Bra det er mørketid og lite sol for tiden ... Anonymkode: 07eae...390 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #35 Skrevet 1. desember 2018 9 minutter siden, MissPierce skrev: Det må du gjerne få synes du. Men jeg synes det er koselig å se at folk har kjøpt seg leilighet eller oppdatert til hus😊 Men der nå typisk norsk å synes at ting er skryt eller kleint. Kjenner jeg blir flau over å selv være norsk til tider 🙄🙄 Syns du det er kleint at noen legger ut bilder av den nye fete bilen sin eller den nye designervesken sin? Det er samme sak. Har noen harry folk og onkler som er ungkarer som legger ut bilder av bilene sine og de nye sommerhusene. Jeg har helt ærlig aldri sett noen på min alder legge ut slike bilder, bortsett fra boligannonser. Anonymkode: 6edf6...ca6
MissPierce Skrevet 1. desember 2018 #36 Skrevet 1. desember 2018 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at du kjenner noen få i 20-åra som ikke synes det er kleint tells ikke, det er alltid unntak. Du er litt for gammel til å ha vokst opp med internettet, det har sykt mye å si på de sosiale normene som er aksepterte blant aldersgrupper! Anonymkode: 5bf11...b61 Har ikke vokst opp med internett faktisk... Du er nå søt da 😂😂😂 Man er ikke antikk så fort man fyller 30 skjønner du. De fleste vennene mine er yngre enn meg. Så er ikke akkurat noen få. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå drar du det litt for langt, altså, du begynner å avsløre deg her. Bra det er mørketid og lite sol for tiden ... Anonymkode: 07eae...390 Ja noen som kan sprekke så fort solen titter frem her... Endret 1. desember 2018 av MissPierce
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #37 Skrevet 1. desember 2018 6 minutter siden, Nina1975 skrev: Ikke noe kleint å legge ut ett "skrytebilde" av ett nyinnkjøpt hus. Legger veldig lite ut på fb, men det hadde jeg lagt ut. Hva skal du legge ut på facebook lengre, føler at alt er galt for tiden, ingenting er "godkjent" å legge ut. Er absolutt lov å være stolt over å ha kjøpt egen bolig. Så legg det du, ts, gni det inn på de ufine folka:-) (Allerede spent på om de vil gratulere deg...) Det kommer de aldri til å gjøre, de var vel egentlig aldri venninnene mine når jeg ser tilbake på det. De var bare enormt falske mot meg hele tiden... Har egentlig ingen anelse om hvorfor den skrytinga vil hjelpe 😂 Anonymkode: 5bf11...b61
MissPierce Skrevet 1. desember 2018 #38 Skrevet 1. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns du det er kleint at noen legger ut bilder av den nye fete bilen sin eller den nye designervesken sin? Det er samme sak. Har noen harry folk og onkler som er ungkarer som legger ut bilder av bilene sine og de nye sommerhusene. Jeg har helt ærlig aldri sett noen på min alder legge ut slike bilder, bortsett fra boligannonser. Anonymkode: 6edf6...ca6 Det kommer helt ann på hvordan man legger det ut. Som alt annet man deler på SoMe. Noen legger ut for å flashe, andre deler det på en litt mer dempet måte.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #39 Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, MissPierce skrev: Har ikke vokst opp med internett faktisk... Du er nå søt da 😂😂😂 Man er ikke antikk så fort man fyller 30 skjønner du. De fleste vennene mine er yndre enn meg. Så er ikke akkurat noen få. Ja noen som kan sprekke så fort solen titter frem her... Jeg er for øvrig ikke enig med TS at du er gammel. Fyller selv 28 og syns vi er jevnaldrende, er ikke så mange år som skiller oss 😅 Men å legge ut bilder av boligen min? Aldri i livet, men men, folk er forskjellige. Anonymkode: 6edf6...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #40 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, MissPierce skrev: Det kommer helt ann på hvordan man legger det ut. Som alt annet man deler på SoMe. Noen legger ut for å flashe, andre deler det på en litt mer dempet måte. Det handler ikke om måten en legger det ut på, men at man i det hele tatt legger det ut. Det finnes ikke så mange forskjellige måter å legge det ut på. Men, alle må da vel få liv til å gjøre hva de vil. Anonymkode: 6edf6...ca6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå