Gå til innhold

Facebook mystory - hevn >:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å legge ut en mystory på Facebook slik at min gamle venninnegjeng kan se noe som kan oppleves litt skrytete

Jeg ønsker ikke at flere kan se dette, pga at det virker skrytete. Men, har bare en sånn trang til at de skal få vite om dette. Har en følelse at de vil angre en smule på måten de behandlet meg, så kan si det sånn at jeg gleder meg :) 

Vil jeg se at de har sett mystoryen min? Får de jeg huker av vite at de ikke får se storyen? Håper ikke de folka får vite at det kun er de som får se det.

Huff, det er egentlig litt barnslig. Men, litt moro og... :) 

Anonymkode: 5bf11...b61

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg

Endret av Potetjinta
Skrevet

Kan ikke alle bare få se det da? 

Anonymkode: bf1af...ac4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke alle bare få se det da? 

Anonymkode: bf1af...ac4

Nei, jeg misliker oppmerksomhet fra så mange, blir uvel bare av tanken! :) 

Skrevet

Aner ikke, men på snapchat er i hvert fall svaret nei på begge de spm.

Hva er det du skal vise dem? Hvor vellykka du har blitt?

(spør fordi jeg har kjent behov for det.samme)

Skrevet

Tviler på at de gidder å sjekke. Er vel ingen som sjekker "storyene" på Facebook,  jeg sjekker ikke engang bestevennene mine sin så lite trolig at noen du ikke engang henger med skulle sett det. 

Anonymkode: f5e42...c2a

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, helloAdele skrev:

Aner ikke, men på snapchat er i hvert fall svaret nei på begge de spm.

Hva er det du skal vise dem? Hvor vellykka du har blitt?

(spør fordi jeg har kjent behov for det.samme)

Ja :) Jeg synes hele konseptet er kleint, men akkurat når det gjelder de få personene der føler jeg det blir en slags «face slap», og er rimelig sikker på at det kommer til å stikke litt!

Er vel egentlig bare livredd for at jeg får lagt ut slik at alle ser. Eller evt at de få personene ser at det kun er de som ser det

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tviler på at de gidder å sjekke. Er vel ingen som sjekker "storyene" på Facebook,  jeg sjekker ikke engang bestevennene mine sin så lite trolig at noen du ikke engang henger med skulle sett det. 

Jeg vet at de kommer til å se det. De er typene som sjekker Snapchat hvert 10. min :) (jeg har sletta de fra snap, derfor tar jeg det ikke der)

Skrevet

Så gøy, TS! Sitter igjen med lignende følelser selv, etter å ha blitt behandlet dårlig av en venninnegjeng. 

Har selv fått en bedre jobb enn jeg hadde før, og er så sykt lykkelig med samboer. De gav med ofte små stikk om akkurat desse tingene, da jeg var singel og hadde en dårlig betalt deltidsjobb. 

Hva er det du vil vise dem at du har fått til? Jeg sier bare kjør på! 😈

Anonymkode: 67248...2c9

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy, TS! Sitter igjen med lignende følelser selv, etter å ha blitt behandlet dårlig av en venninnegjeng. 

Har selv fått en bedre jobb enn jeg hadde før, og er så sykt lykkelig med samboer. De gav med ofte små stikk om akkurat desse tingene, da jeg var singel og hadde en dårlig betalt deltidsjobb. 

Hva er det du vil vise dem at du har fått til? Jeg sier bare kjør på! 😈

Anonymkode: 67248...2c9

Vil ta et casual bilde av huset jeg har kjøpt(høy prisklasse og veldig fint). Og ingen i den gjengen klarer komme inn på boligmarkedet. Kan være de synes det er kleint at jeg legger det ut, men på innsiden vil de bli sjalu maehawaw >:)

er det virkelig ingen med erfaring rundt Facebook mystory?

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at de kommer til å se det. De er typene som sjekker Snapchat hvert 10. min :) (jeg har sletta de fra snap, derfor tar jeg det ikke der)

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ta et casual bilde av huset jeg har kjøpt(høy prisklasse og veldig fint). Og ingen i den gjengen klarer komme inn på boligmarkedet. Kan være de synes det er kleint at jeg legger det ut, men på innsiden vil de bli sjalu maehawaw >:)

er det virkelig ingen med erfaring rundt Facebook mystory?

Nei desverre, for ingen bruker det. Vi har både snap og instastory så facestory er det ingen som bruker. Av mine 600 venner er det kun 2 stk jeg har sett bruker den story funksjonen på face og jeg har aldri sjekket noen av dem. 

• Liker 5
Skrevet

Hva er så galt med å vise frem sitt nye hus til alle sammen? Du kan skrive noe så enkelt som "gleder meg til å flytte inn". Du trenger ikke å skrive at du har kjøpt det, eller hva det kostet.. Det kan de få spekulere i selv. 

Anonymkode: 6fa1b...8fc

• Liker 5
Skrevet

Men gratulerer med hus! Skjønner at du har lyst til å vise dem om dette er noen som har vært nedverdigende mot deg før! 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva er så galt med å vise frem sitt nye hus til alle sammen? Du kan skrive noe så enkelt som "gleder meg til å flytte inn". Du trenger ikke å skrive at du har kjøpt det, eller hva det kostet.. Det kan de få spekulere i selv. 

Anonymkode: 6fa1b...8fc

This!

Er ganske normalt å vise fram slikt.

• Liker 6
Skrevet

Hadde absolutt lagt det ut. Få som ser på det som showoff. Nesten alle jeg kjenner har lagt ut bilde av det nye hjemme sitt, og sagt at de gleder seg til å flytte inn i nytt hjem. 

Mange av mine venner bruker facestory btw. 

• Liker 3
Skrevet

Neiiiii hør da, det er KLEINT med folk som tror det er sosialt akseptert! Jeg ler av folk som holder på sånn, ønsker ikke å være sånn ovenfor 99,7% av facebookvennene mine!

Orker ikke flere svar fra folk som tror sånt er sosialt akseptert. Sånt er fy-fy!

TS

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neiiiii hør da, det er KLEINT med folk som tror det er sosialt akseptert! Jeg ler av folk som holder på sånn, ønsker ikke å være sånn ovenfor 99,7% av facebookvennene mine!

Orker ikke flere svar fra folk som tror sånt er sosialt akseptert. Sånt er fy-fy!

TS

Vi bygger nytt hus, og legger inn oppdateringer på FB hver uke. Føler ikke at det er skryt, de rundt meg synes det er gøy å følge med underveis. Selv om det blir et hus til ti mill, har jeg aldri nevnt kostnaden og ingen har spurt, kommer heller aldri til å si hva det koster til noen andre enn vi som skal betale på det. 

Ser ikke på dette som skryt i det hele tatt, har familie langt unna som liker å følge med. Men jeg har heller ingen venner jeg må bevise noe for, de har jeg kasta ut fra FB for mange år siden. Du skal vite at jeg har forståelse for at du vil "skryte" av huset :)

Kan du ikke ta et bilde som viser huset, men hvor noe annet er i fokus. Lure inn et bilde av huset på en måte? 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Du er rar.

Anonymkode: 22ab8...f9a

• Liker 12
Skrevet

Jeg kjenner ingen som sjekker fb Mystory. Visste egentlig ikke at fb har Mystory en gang før nå 🤪

Er det snakk om et nytt hus er det jo bare å legge bilder på den vanlige veggen din ? 🤔 Jeg skjønner ikke at det skal være skrytete i det hele tatt. Har du malt en vegg f. eks. kan du ta bilde og skrive «Nå ble det Midnattsblå på veggene» eller hva-som-helst. Eller ta bilde av en interiørting du har kjøpt og skrive noe om det. Ser sånt på fb hele tiden og tenker ikke noe spesielt om det, det er da helt vanlig. 

Anonymkode: 9a8b3...705

• Liker 4
Skrevet

Du kan huke av for de som ikke skal se det. Ved og egendefinerte. Og ja du kan se at de har sett det 😊 Alle mine venner ser mystory på Facebook, og jeg er 35. 

Anonymkode: c9adf...415

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...