AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #21 Skrevet 1. desember 2018 23 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan får du bil og leilighet uten gjeld? Har du studert uten studielån? Anonymkode: 75b8c...73d Dette er litt lettere når man er 50. Anonymkode: 6482e...726 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #22 Skrevet 1. desember 2018 Jeg ser folk prøver unngå å svare på det spørsmålet. Angriper heller norsk skrivning i stedet. Var det vanskelig å tyde spørsmålet kanskje? Anonymkode: b985d...ec4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #23 Skrevet 1. desember 2018 Antar at det er flest damer som svarer her. Har bemerket meg kvinner blir barnslige og frekke med en gang de får et krass spørsmål rettet mot dem. Klarer ikke å være relevante med mindre du hyller kvinner og feminist bevegelsen Anonymkode: b985d...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #24 Skrevet 1. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Antar at det er flest damer som svarer her. Har bemerket meg kvinner blir barnslige og frekke med en gang de får et krass spørsmål rettet mot dem. Klarer ikke å være relevante med mindre du hyller kvinner og feminist bevegelsen Anonymkode: b985d...ec4 Det blir litt for dumt når du svarer deg selv for å bekrefte det du fisker etter med innlegget ditt. Dessuten, som jeg skrev i den første posten min, det er for mye forlangt å kreve hus, bil og 0 gjeld. Det henger liksom litt sammen for de aller fleste av oss. Anonymkode: dab80...dee 4
Brunello Skrevet 1. desember 2018 #25 Skrevet 1. desember 2018 Hva som er for mye forlangt kommer vel helt an på hva man ønsker? Ønsker man partner med gjeldfri leilighet og bil, begrenser man utvalget ganske mye om man er ung. Er man 60 derimot, er det antakelig ganske mange å velge i. Fot min del hadde det vært helt uaktuelt å bli sammen med ei som ikke har kontroll på økonomien sin, uten at jeg på noen måte har gjeldfri som krav.
T-Rex Skrevet 1. desember 2018 #26 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Brunello said: Hva som er for mye forlangt kommer vel helt an på hva man ønsker? Ønsker man partner med gjeldfri leilighet og bil, begrenser man utvalget ganske mye om man er ung. Er man 60 derimot, er det antakelig ganske mange å velge i. Fot min del hadde det vært helt uaktuelt å bli sammen med ei som ikke har kontroll på økonomien sin, uten at jeg på noen måte har gjeldfri som krav. For ikke å snakke om man er 30 og synes det er greit med ei på 60.
Macro Skrevet 1. desember 2018 #27 Skrevet 1. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Antar at det er flest damer som svarer her. Har bemerket meg kvinner blir barnslige og frekke med en gang de får et krass spørsmål rettet mot dem. Klarer ikke å være relevante med mindre du hyller kvinner og feminist bevegelsen Anonymkode: b985d...ec4 Spot on. Alle menn er drittsekker og kvinner skal hylles.
Gjest hind Skrevet 1. desember 2018 #28 Skrevet 1. desember 2018 For noen holder det med et lekkert utseende og for andre må det langt mer til. Begge deler er greit nok. Folk må få velge som de vil, synes jeg. Det er massevis av pene kvinner og menn som ikke har særlig mye på stell som likevel blir sett på som attraktive og kan velge og vrake. En mann jeg nylig diskuterte med i en annen tråd sa at han ikke hadde noe imot kvinner som rotet litt med økonomien og var en smule hjelpeløse, for han likte å ta seg av partneren sin og være den sterkeste. Husker ikke ordrett, men det var noe i den duren. Det er en ærlig sak. Han får jo noe tilbake selv om det en slik kvinne bringer til bordet ikke er av materiell art. Hun bidrar med noe som får ham til å føle seg som en bra mann. Du trenger tydeligvis noe annet for å bli tilfreds, og det er også en ærlig sak.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #29 Skrevet 1. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De har pupper, vagina, munn og endetarm. Det er langt mer enn menn har å bidra med. Anonymkode: 571c1...fa9 Langt mer og langt mer. De har to av fire da. Anonymkode: 1f22f...128
Gjest hind Skrevet 1. desember 2018 #30 Skrevet 1. desember 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Langt mer og langt mer. De har to av fire da. Anonymkode: 1f22f...128 Hvis vi legger til to sterke armer blir det likt. Endret 1. desember 2018 av hind
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #31 Skrevet 1. desember 2018 De aller fleste er på omtrentlig samme nivå. Forskning viser at like barn leker best og de fleste stiller likt når det gjelder klasse, økonomi, bakgrunn, jobbkompleksitet osv Anonymkode: 2e7fc...4ac
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #32 Skrevet 1. desember 2018 På 30.11.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev: Jeg ser ofte damer har store krav til mennene men de har ingenting å vise frem til? Eller holder det kun at hun er ei dame og ser bra ut? Jeg for min del forventer en dame på samme nivå. En med egen leilighet, bil og ingen gjeld etc. Er jeg stor forlangende eller hva mener du? Anonymkode: b985d...ec4 Jeg tolker innlegget ditt slik :at du er drittlei at det stilles så mange krav til menn på dateing markede, når det for en kvinne holder å se bra ut. Vel. Blandt annet : Om menn ikke hadde favorisert utseende til kvinner, så mye over hennes andre egenskaper kunne det mulig bli en endring ? Mange kvinner glir jo bra på utseende i datingsammenheng fordi menn vil ha disse, selv uten bil og hus, uten gjeld. Anonymkode: d8ffe...3c9 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #33 Skrevet 2. desember 2018 Feil fokus. Anonymkode: d0ef6...23a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #34 Skrevet 2. desember 2018 Gi meg en Kiwi-mann over snobbete statusjegere som er redde for hva andre vil synes om dem hvis de gjør slik og slik eller er sammen med den eller den. Hvis jeg var singel da, men det er jeg jo ikke, for jeg har ikke slike lange krav-lister. Anonymkode: f43fb...465 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå