Gå til innhold

What she bringes to the table?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser ofte damer har store krav til mennene men de har ingenting å vise frem til? Eller holder det kun at hun er ei dame og ser bra ut? Jeg for min del forventer en dame på samme nivå. En med egen leilighet, bil og ingen gjeld etc. Er jeg stor forlangende eller hva mener du? 

Anonymkode: b985d...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ofte damer har store krav til mennene men de har ingenting å vise frem til? Eller holder det kun at hun er ei dame og ser bra ut? Jeg for min del forventer en dame på samme nivå. En med egen leilighet, bil og ingen gjeld etc. Er jeg stor forlangende eller hva mener du? 

Hus, bil OG ingen gjeld? Ja det er ganske storforlangende. Gjeld er ganske normalt å ha på hus og også kanskje bil.

Anonymkode: dab80...dee

• Liker 25
Skrevet

Du kan ikke forlange det samme. For da er du en drittsekk

• Liker 2
Skrevet

Om en mann har penger, hus og bil gjør han ikke mer attraktiv i mine øyne hvis han ikke kan å skrive korrekt norsk (og engelsk). 

Bare et tips til ts.

Anonymkode: c06b0...8a8

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg foretrekker menn som er stødige i norsk. Og ja, jeg har egen leilighet, bil og ingen gjeld.

*vise til

*storforlangende

Anonymkode: 93f29...ca9

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om en mann har penger, hus og bil gjør han ikke mer attraktiv i mine øyne hvis han ikke kan å skrive korrekt norsk (og engelsk). 

Bare et tips til ts.

Anonymkode: c06b0...8a8

Engelsk og ja. Det glemte jeg. :)

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan ikke forlange det samme. For da er du en drittsekk

Sa TS til seg selv. :ler:

• Liker 16
Skrevet

Da jeg ble sammen med kona mi eide hun en bil, hadde nesten nedbetalt boliglån og en bachelorgrad hun tjener greit i. I tillegg er hun mye flinkere til å gjøre huset til et hjem enn meg. Ikke minst hadde hun mye bedre økonomisk forståelse enn meg, noe jeg har nytt godt av i vårt ekteskap, både i form av ting jeg har lært, og fra en mer fleksibel økonomisk hverdag. Pluss mye mer. 

De fleste damer har mye de bringer til bordet, det meste går på hvordan du ser på det. 

Anonymkode: 162a7...c9c

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og liket sitt eget innlegg også 😄 

Anonymkode: dab80...dee

• Liker 8
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forventer ikke at en mann har bolig og bil uten noe som helst gjeld nei. Forventer ikke så mye når det gjelder økonomi, utenom at han klarer seg selv og har ting noenlunde i orden. 

Men at man kan forvente det samme av kvinner og menn: Ja!

• Liker 2
Skrevet

Hvordan får du bil og leilighet uten gjeld? Har du studert uten studielån?

Anonymkode: 75b8c...73d

• Liker 2
Skrevet

Personlig har jeg bolig, bil, og lønn over lands gjennomsnittet. Merker at det gjør mange menn usikker på seg selv. Har ikke inntrykket at menn vil ha kvinner som er økonomisk likestilte eller stiller bedre.

Jeg forventer berre at de har kontroll på økonomien og enn noe Lunde realistisk fremtidsplan. Hadde ikke deiten 29-år gamle kiwi ansatt som studere «når han berre får tatt opp dei 2 siste fag fra videregående»

Anonymkode: cab89...6ab

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg forventer berre at de har kontroll på økonomien og enn noe Lunde realistisk fremtidsplan. Hadde ikke deiten 29-år gamle kiwi ansatt som studere «når han berre får tatt opp dei 2 siste fag fra videregående»

Anonymkode: cab89...6ab

Prøver du å skrive bokmål eller nynorsk? Eller å poengtere at den Kiwiansatte uten fremdrift typisk er en som snakker bygdamål?

• Liker 3
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo alltid et element av hestehandel, der bra utseende og sexy kropp fort tilsvarer noen mill. hos den andre. Skikkelig snasne damer er jo en knapp ressurs, akkurat som mannlige mangemillionærer i passende alder.

• Liker 1
Skrevet

Denne sexsistiske tråden er rappotert.

Anonymkode: aaa62...62d

Skrevet

Omg! Dette var det dummeste innlegget så langt

Anonymkode: 9607b...95c

• Liker 2
Skrevet

har da aldri krevd at mannen skal ha eget hus, bil og ingen gjeld. han jeg er med nå har kun bil

Anonymkode: 372cf...7f6

Skrevet

De har pupper, vagina, munn og endetarm. Det er langt mer enn menn har å bidra med.

Anonymkode: 571c1...fa9

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imponerende hvor mange som går på den smellen der.

• Liker 3
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt det der på en gang er vel litt drøyt? De aller fleste i etableringsfasen har gjeld, enten i form av studielån eller boliglån. 

Det du bør se etter er dame som har fast jobb og leilighet og en fornuftig mengde lån. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...