Gå til innhold

"Glemte visst å svare deg" etter 12 dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle til å foreslå akkurat det samme!

Anonymkode: dc3bc...31d

Det er helt elementært å kunne ta en krangel. 

Anonymkode: c0300...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater jeg noen glemmer jeg ikke å svare. Om det er lengre meldinger fra andre kan jeg glemme det noe dager om jeg åonet midt blant annet eller legge det til sides en stund fordi jeg ikke føler for å svare enda. Men den daten er jeg stort sett for gira til å vente med å svare, eller mindre interessert og avslutter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slett og blokk og kom deg videre. Next 

Anonymkode: 2de8e...a60

Elendig råd. 

Anonymkode: c0300...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som sa du skulle sende meldig å spørre "hva faen", men du kan jo gjøre det mindre forbanna.

Noe litt mildere som "Jeg synes det er snodig at alt virket så bra og så hører jeg ikke fra deg på 12 dager. Jeg skjønner jo at du overhodet ikke har tenkt på meg siden du glemte å svare, og det gjør meg litt forvirra. Så da lurer jeg på om du latet som når alt virker bra eller om dette er et slags spill? Uansett grunn, så er jo dette ferdig. Skulle bare ønske du kunne sagt det rett ut."

Eller noe sånt?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at jeg ikke misforstår nå, men dette er en mann du har møtt og så plutselig slutter han å ta kontakt for så å plutselig ta kontakt igjen etter 12 dager?

Da hadde nok jeg skrevet noe om hvorfor han tenker at det er en ok måte å oppføre seg på. Unnskyldningen "jeg glemte det" er syltynn. Jeg synes det er irriterende nok med de man ikke har møtt og som plutselig tar kontakt igjen flere uker etterpå som ingenting hadde skjedd, men dette synes jeg faktisk er ganske frekt.

Anonymkode: 0adc2...775

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare hadde svart.. "Aner ikke hvem du er, men ønsker deg lykke til"

Anonymkode: eca3e...fd6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg bare hadde svart.. "Aner ikke hvem du er, men ønsker deg lykke til"

Anonymkode: eca3e...fd6

Eller dra en "Hei, hvem er dette?" 😂

Anonymkode: dc3bc...31d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen, hva faen er det med sånne drittmenn? Alt er stas, de koser seg glugg i hel, de foreslår nye dater, de overøser deg med alt godt, ringer og sender meld hver dag, så plutselig svarer de deg ikke selv etter 3 meldinger, ikke før etter 12 dager og kommer ikke med noe bedre enn at de glemte deg? Hva faen? Prøver han seg på noe player dritt her eller hva er dette?

Anonymkode: 6e98f...e93

Nei, dette hadde vært kroken på døra for godt.

 

Da jeg leste hovedinnlegget trodde jeg kanskje det gjaldt én du hadde mailet litt med og ikke truffet, da kan det jo finne unnskyldelige grunner til at han ikke svarer. Men ikke når det er en du har vært litt sammen med og meldt med jevning - absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar. Likegyldighet og taushet sier uansett mer enn ord. Du har kjent på det i 12 dager kanskje? Bare glem hele fyren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ikke svar. Likegyldighet og taushet sier uansett mer enn ord. Du har kjent på det i 12 dager kanskje? Bare glem hele fyren. 

Nei, nei, nei. Dette er oppskriften på ensomhet og feile venner. Sinne og sterke følelser må ut av systemet. Å late som man er likegyldig, noe hun tydeligvis ikke er, fungerer ikke på lang sikt. 

Anonymkode: c0300...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei, nei. Dette er oppskriften på ensomhet og feile venner. Sinne og sterke følelser må ut av systemet. Å late som man er likegyldig, noe hun tydeligvis ikke er, fungerer ikke på lang sikt. 

Anonymkode: c0300...73e

Helt greit at ting må ut av systemet, men best er om det blir kanalisert riktig. Han vil uansett ikke bry seg med h å hun svarer. Han bryr seg ikke i det hele tatt. Skal hun gi uttrykk for hva hun føler om hans oppførsel vil det bare oppleves verre så lenge det uansett ikke vil nå inn. Det er naivt å tro at han vil ta noe Ts svarer seriøst. Han har jo helt tydelig vist hvor lite hun betyr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller dra en "Hei, hvem er dette?" 😂

Anonymkode: dc3bc...31d

Den hadde jeg tatt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Helt greit at ting må ut av systemet, men best er om det blir kanalisert riktig. Han vil uansett ikke bry seg med h å hun svarer. Han bryr seg ikke i det hele tatt. Skal hun gi uttrykk for hva hun føler om hans oppførsel vil det bare oppleves verre så lenge det uansett ikke vil nå inn. Det er naivt å tro at han vil ta noe Ts svarer seriøst. Han har jo helt tydelig vist hvor lite hun betyr. 

Da trenger han jo en leksjon! Hvis alle møter ham med de foreslåtte taktikken din, lærer han null og niks, og hvis hun gjør dette hver gang noen ikke bryr seg eller opprører henne på andre måter, gjør hun seg selv en bjørnetjeneste. 

Anonymkode: c0300...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde svart: "Hahahahahahahahahhahah. Hadet. "

Anonymkode: c372b...75d

Ikke... Ha det! ???

Anonymkode: b5237...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da trenger han jo en leksjon! Hvis alle møter ham med de foreslåtte taktikken din, lærer han null og niks, og hvis hun gjør dette hver gang noen ikke bryr seg eller opprører henne på andre måter, gjør hun seg selv en bjørnetjeneste. 

Anonymkode: c0300...73e

Tror du virkelig at han vil bry seg om en leksjon fra ei han likegyldig til?  Men vi får være uenige. Det er vel ulike ting som fungerer forskjellig på folk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...