Gå til innhold

"Glemte visst å svare deg" etter 12 dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal jeg gidde å svare, eller bare drite i det?

Anonymkode: 6e98f...e93

La denne tråden rulle og gå litt, og så sender du ham en melding hvor du forteller at du etter X antall tilbakemeldinger på KG har bestemt deg for å trosse motforestillingene og klinke til med et svar. 

Anonymkode: c0300...73e

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint glemme å svare, det kan gå mer enn 12 dager. Åpner jeg meldingen og leser den når jeg er midt oppi noe og legger bort telefonen for å svare senere så kan det gå i glemmeboka i en ellers hektisk hverdag. Det er ikke ofte jeg setter meg ned for å gå igjennom meldinger da jeg vanligvis svarer forløpende. 

 

Langt svar kort; klart jeg ville svart, hvis det er noen jeg faktisk ønsker å snakke med. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eikenøtt skrev:

Jeg kan fint glemme å svare, det kan gå mer enn 12 dager. Åpner jeg meldingen og leser den når jeg er midt oppi noe og legger bort telefonen for å svare senere så kan det gå i glemmeboka i en ellers hektisk hverdag. Det er ikke ofte jeg setter meg ned for å gå igjennom meldinger da jeg vanligvis svarer forløpende. 

 

Langt svar kort; klart jeg ville svart, hvis det er noen jeg faktisk ønsker å snakke med. 

Øh, så hvis du er på datern med noen så bare "glemmer" du å svare sånn helt plutselig? Når jeg dater noen tenker jeg på dem hele tiden. Å glemme å svare ville vært katastrofe i mitt hode. 

Anonymkode: dc3bc...31d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Eikenøtt skrev:

Jeg kan fint glemme å svare, det kan gå mer enn 12 dager. Åpner jeg meldingen og leser den når jeg er midt oppi noe og legger bort telefonen for å svare senere så kan det gå i glemmeboka i en ellers hektisk hverdag. Det er ikke ofte jeg setter meg ned for å gå igjennom meldinger da jeg vanligvis svarer forløpende. 

 

Langt svar kort; klart jeg ville svart, hvis det er noen jeg faktisk ønsker å snakke med. 

Men da kan han jo ikke ha tenkt på henne ila de 12 dagene.. 

Anonymkode: 15957...0b6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som det er greit for deg. Jeg hadde latt være å følge opp den der.

Anonymkode: 34c11...b08

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Øh, så hvis du er på datern med noen så bare "glemmer" du å svare sånn helt plutselig? Når jeg dater noen tenker jeg på dem hele tiden. Å glemme å svare ville vært katastrofe i mitt hode. 

Anonymkode: dc3bc...31d

Tenker det samme, om jeg glemte å svare (som skjer innimellom) ville jeg uansett ønsket kontakt i løpet av dagen, så føler 12 dager er sånn at da har han ikke hatt interesse de 12 dagene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øh, så hvis du er på datern med noen så bare "glemmer" du å svare sånn helt plutselig? Når jeg dater noen tenker jeg på dem hele tiden. Å glemme å svare ville vært katastrofe i mitt hode. 

Anonymkode: dc3bc...31d

Det står ingenting om hvilken relasjon de har, hvor de snakker sammen, hvor lenge de har snakket sammen, eller noen annen informasjon. 

Har jeg skrevet med en fyr i en halv dag på tinder så synes jeg det er helt greit å ikke ha svart på lang tid, til og med 12 dager. 

Har vi datet regelmessig i 3 måneder stiller saken seg helt annerledes. 

Endret av Eikenøtt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er snakk om en du har hatt flørt med elns så har han ingen interesse når han ikke svarer på 12 dager. Er bare å glemme h*n. Skjønner det er vanskelig å ta det til seg men for din egen del burde du kutte denne personen ut og heller satse på noen som verdsetter deg kortere enn 12 dager. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, det tok 12 dager før han kom til å tenke på meg igjen, føler meg ikke hverken verdsatt eller interessant. Tror ikke jeg svarer i det hele tatt, føler det bare blir flaut at jeg er lei meg.

Anonymkode: 6e98f...e93

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ps, vi har gått ut sammen i 2 mnd.

Anonymkode: 6e98f...e93

Nei fysj, drit i han.

Anonymkode: dc3bc...31d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ps, vi har gått ut sammen i 2 mnd.

Anonymkode: 6e98f...e93

Da ville jeg droppet det. En ting er å glemme å svare et par timer om det er hektisk, men som sagt over så burde h*n vel hatt en viss interesse for å snakke med deg i løpet av de 12 dagene om han virkelig var interessert.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, det tok 12 dager før han kom til å tenke på meg igjen, føler meg ikke hverken verdsatt eller interessant. Tror ikke jeg svarer i det hele tatt, føler det bare blir flaut at jeg er lei meg.

Anonymkode: 6e98f...e93

Det er jo helt greit å svare at du synes det er på trynet å vente i tolv dager, og at du blir lei deg, og at det er flaut. Såpass selvrespekt bør du ha. Og så bør du ha forventninger til en beklagelse eller forklaring. Du burde sagt i fra mye tidligere, for etter fem-seks dager trodde jo kanskje han at der var du som ga faen. Dere må snakke sammen, kommunisere. 

Anonymkode: c0300...73e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts igjen, hva faen er det med sånne drittmenn? Alt er stas, de koser seg glugg i hel, de foreslår nye dater, de overøser deg med alt godt, ringer og sender meld hver dag, så plutselig svarer de deg ikke selv etter 3 meldinger, ikke før etter 12 dager og kommer ikke med noe bedre enn at de glemte deg? Hva faen? Prøver han seg på noe player dritt her eller hva er dette?

Anonymkode: 6e98f...e93

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen, hva faen er det med sånne drittmenn? Alt er stas, de koser seg glugg i hel, de foreslår nye dater, de overøser deg med alt godt, ringer og sender meld hver dag, så plutselig svarer de deg ikke selv etter 3 meldinger, ikke før etter 12 dager og kommer ikke med noe bedre enn at de glemte deg? Hva faen? Prøver han seg på noe player dritt her eller hva er dette?

Anonymkode: 6e98f...e93

Kopier, lim inn i en tekstmelding (dropp «Ts igjen»), bytt ut «han» med «du» og send til ham.

Anonymkode: c0300...73e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kopier, lim inn i en tekstmelding (dropp «Ts igjen»), bytt ut «han» med «du» og send til ham.

Anonymkode: c0300...73e

Skulle til å foreslå akkurat det samme!

Anonymkode: dc3bc...31d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen, hva faen er det med sånne drittmenn? Alt er stas, de koser seg glugg i hel, de foreslår nye dater, de overøser deg med alt godt, ringer og sender meld hver dag, så plutselig svarer de deg ikke selv etter 3 meldinger, ikke før etter 12 dager og kommer ikke med noe bedre enn at de glemte deg? Hva faen? Prøver han seg på noe player dritt her eller hva er dette?

Anonymkode: 6e98f...e93

Har du vært intim med han ts? Var de kanskje etter at dere var intime at han holdte avstand?

Anonymkode: ac5a8...273

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...