Gå til innhold

Hva kjøpte dere på black friday?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

fikk ikke kjøpt noe selv, var så mange folk, men gøy å høre om andre som har gjort ett kupp!

Anonymkode: 90cfb...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kupp å kupp, samboer kjøpte seg ny pute og jeg kjøpte kattesand 😂 

Anonymkode: 78fdb...ac5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte melk, hakkede tomater, karbonadedeig, gulrøtter og brus. Handlet kun mat den dagen. 

Anonymkode: 2ab28...b08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, padawan skrev:

Kanskje litt mannete og praktiske ting men kjøpte to nye bukser på 50%, en musematte og en ny harddisk.

Du kjøpte mannete og praktiske ting som musematte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte et par Fjällräven turbukser, et par gamasjer og et par Merell vinterturstøvler. Alt var ting jeg hadde sett meg ut og fulgt med på en stund, så prisene ble greie nok (Fjällräven er for eksempel et merke som man sjelden finner med store avslag så der må 30% ansees som bra). Det var dessuten ting jeg ville ha kjøpt uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler kun på nettet på sånne dager. Kjøpte vaskemaskin og tørketrommel, Gopro-kamera og mobiltelefon. Alt ting jeg uansett skulle kjøpe, men har utsatt i påvente av Black Friday.

Anonymkode: 2b7f9...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i BF fella. Kjøpte julegave til et familiemedlem. 12stk tallerkner hos Christiania Glasmagasin. Prisen var 79kr pr stk og det var 60% av denne prisen. Da jeg kom hjem og tok av prislappen var det en annen prislapp under og der sto det 59kr.  Det ble uansett litt billigere en 59kr, men neste gang ser jeg etter prislapp under prislapp 😂 

Ellers kjøpte jeg flere julegaver, Elizabeth Arden sin white tea body lotion, og Gant gensere til halv pris. Biotherm deo til meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye vintersko i skinn som kostet 17500kr, Fikk 20% så var ikke fantastisk kupp, men litt tilbud hjalp 😜

Anonymkode: 497c6...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nye vintersko i skinn som kostet 17500kr, Fikk 20% så var ikke fantastisk kupp, men litt tilbud hjalp 😜

Anonymkode: 497c6...efd

Det var en null for mye 😅

Anonymkode: 497c6...efd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet bare på nett, men gjorde noen gode kupp. 
Masse garn - sparte ca 50%
Julegaver - Sparte bla 80% på en bok, og 40% på verktøy
Ullklær til baby - Sparte ca 50%
"Voksenting" - sparte rundt 60% 

Anonymkode: acad8...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte babydyne og sengetøy på 40% 😁 og julegaver med 25%rabatt på Lindex og BRleker. Ting jeg skulle kjøpt uansett,så ble fornøyd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To nye harddisker, skjermkort, tastatur, mobillader og en bukse. 

Pluss litt ting til baby, slik som strømpebukse og en kjole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ble vel ikke kjøpt på Black fridag, men i Black week og Black weekend som det så fint kaltes.

Kjøpte mobiltlf (s7 til 500,- pga nytt abo som var samme som jeg hadde bare ny operatør), så kjøpte jeg et nettbrett og en robotstøvsuger. Robotstøvsugeren var den som hadde minst avslag, kun 300,- 😂 like fullt fornøyd. 

Kjøpte også noen julegaver og kalendergaver både på toysrus,, obs, en del på Stormberg.no og på apotek1.no av alle steder. 

Og så ull på spar kjøp.no. Halv pris på all Såfall gjør 2020 enda lettere å forberede seg til. 

Fyrte vel av cirka 12.000,- på julegaver. Nettbrettet er til meg fra han (dyreste julegaven noensinne) robotstøvsugeren er til ham fra meg (også helt syk pris for en julegave). 

og resten til våre 3 barn + 6 andre unger i slekta og andre voksne familiemedlemmer. Heldigvis er jeg helt ferdig nå, både med kalendergaver og julegaver. 

 

Anonymkode: 7521b...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Handlet for det meste på nett. (Og i hele black week)
Og stort sett ble det ting vi ville kjøpt uansett, men som vi har ventet med å handle til Black Friday for å se om det ble tilbud.

Julegave til mannen (PS4), Ny mobil i julegave til en som MÅ bytte nå, klær med 40% rabatt, drikkeflasker satt ned fra 200 til 39kr, PC skjerm, vintersko til barna, joggesko til barna til våren, Bursdagsgave (trådløst headsett), vintertøy til barn, sengesett og laken (i en kvalitet som det stort sett aldri er tilbud på.) og ikke minst, ett par nye taklamper. (Det er for dårlig lys i flere av de vi har.)

Og så den ene tingen vi ikke TRENGTE, og som vi uansett ikke ville kjøpt hvis det ikke var betydelig nedsatt...
Nytt telt, med bedre plass og bedre pusteegenskaper enn det vi har. Det vi har er på vei til å bli utslitt, men hadde antagelig holdt ett år til. (Så det var vel mer at vi kunne ventet med å kjøpe, ikke at det ikke vil bli brukt.)

Ellers ble det flere julegaver til andre i familien, siden de var nedsatt.

Anonymkode: 0f162...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet julegaver fra ulike butikker til 20% og 30%. Fornøyd med det :) Var tidlig på´n, og det var faktisk overraskende lite mennesker da jeg kom. Men jeg hadde nok sett for meg det verste, så alt var vel bedre enn det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...