Gjest glamourgirl Skrevet 31. mars 2005 #21 Del Skrevet 31. mars 2005 Våkn opp. Det har ingenting med inteligens å gjøre bare med å se ting som de er. Det er vel ganske fjortis å like rocke musikk og digge idoler også.... Jaha... *holder godt tak i seg selv for ikke å kommentere at den intelligente gjest har grammatiske feil i hver eneste setning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. mars 2005 #22 Del Skrevet 31. mars 2005 *kniser* Gjesten må passe seg litt nå, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. mars 2005 #23 Del Skrevet 31. mars 2005 Jepp, æ kan ikkje si æ liår de' hærre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 31. mars 2005 jasså.. er du hissig glammy? k9z Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. mars 2005 #25 Del Skrevet 31. mars 2005 8) Men har jeg sagt no? Jeg holder meg ekstremt rolig akkurat nå, kjenner jeg... Tenk å hate Bono, Donnie... *rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 31. mars 2005 #26 Del Skrevet 31. mars 2005 Det er vel ganske fjortis å like rocke musikk og digge idoler også.... Da må jeg vel påstå at det er en ufattelig stor andel av Norges befolkning som er fjortiser da... Fjortis å digge rock du liksom! Hjemme sitter mammaen min på 45 år og digger 70-talls rock, tanten min på hytta si digger 60-talls rock. Jeg elsker 80-talls rock og min kjære bror på 17 elsker nådagens rock. Min venninne elsker U2! En annen av venninnene mine dyrker 90-tallets metal! Så vi er vel en gjeng med fjortiser hele gjengen da antar jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. mars 2005 #27 Del Skrevet 31. mars 2005 Vel talt Isi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 31. mars 2005 #28 Del Skrevet 31. mars 2005 Forøvrig liker jeg U2 og Bono ganske godt. Ikke det beste i verden og ikke det verste. Bono selv gjør sitt for verden. Om han enn har PR i bakhodet når han donerer så donerer han i allefall... Ikke alle som gjør såpass heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. mars 2005 #29 Del Skrevet 31. mars 2005 Nei, når man er popstjerne må man absolutt ikke gjøre noe bra, noe politisk, noe veldedig eller noe miljøvennlig for da er det bare for PR... Jeg mener å erindre at U2 var et politisk band lenge før du var født, kjære Donnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #30 Del Skrevet 31. mars 2005 starta de i 83? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 31. mars 2005 #31 Del Skrevet 31. mars 2005 starta de i 83? Bono er nettopp det du sier en sjølgod jævel av en snobb, men man må se ham bli interviewet for å forstå det... han oppfører seg helt forkastelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 31. mars 2005 #32 Del Skrevet 31. mars 2005 Bono er nettopp det du sier en sjølgod jævel av en snobb, men man må se ham bli interviewet for å forstå det... han oppfører seg helt forkastelig. Javel, men var det egentlig svar på om starta i 83? Første albumet til U2 kom i 1980, gruppa ble dannet i 1976. http://www.threechordsandthetruth.net/u2albums/boy.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. april 2005 #33 Del Skrevet 1. april 2005 starta de i 83? Er du født i 83??? :o *begynner vantro å telle på fingrene... * *mumler* Herregud.. da er jeg 12 år eldre enn deg.. 12 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. april 2005 #34 Del Skrevet 1. april 2005 Er du født i 83??? :o *begynner vantro å telle på fingrene... * *mumler* Herregud.. da er jeg 12 år eldre enn deg.. 12 år... (husker du ikke at han startet som gutt19 du da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. april 2005 #35 Del Skrevet 2. april 2005 Ok, dette kommer trådstarter ikke til å like -Bono er rett og slett sexy! -Solbrillene og klærne hans er kule! Hvis man skal angripe stjerner for å ha på seg duste klær, så se på P Diddy (Puff Daddy... ) :o Bono er jo nøktern i forhold! -Tekstene til U2 er kjempebra. Visdomsord kommer ofte, synes jeg! Hvis du vil ha eksempler, så kan jeg komme på en drøss! -Musikken er fantastisk. Den er rytmisk og melodisk. -Stemmen til Bono er helt knall! Hes, rå, myk... fremfor alt intens! -At Bono benytter kjendisstatusen sin til politisk arbeid er bare bra. Flott at noen kjendiser velger å fremheve problemer i Afrika og U-landsgjeld i stedet for å vise fram chihuahuaen som passer perfekt i den rosa håndveska! Jepp - jeg elsker Bono! Så her er vi rett og slett grunnleggende uenige, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 3. april 2005 #36 Del Skrevet 3. april 2005 Ok, dette kommer trådstarter ikke til å like -Bono er rett og slett sexy! -Solbrillene og klærne hans er kule! Hvis man skal angripe stjerner for å ha på seg duste klær, så se på P Diddy (Puff Daddy... ) :o Bono er jo nøktern i forhold! -Tekstene til U2 er kjempebra. Visdomsord kommer ofte, synes jeg! Hvis du vil ha eksempler, så kan jeg komme på en drøss! -Musikken er fantastisk. Den er rytmisk og melodisk. -Stemmen til Bono er helt knall! Hes, rå, myk... fremfor alt intens! -At Bono benytter kjendisstatusen sin til politisk arbeid er bare bra. Flott at noen kjendiser velger å fremheve problemer i Afrika og U-landsgjeld i stedet for å vise fram chihuahuaen som passer perfekt i den rosa håndveska! Jepp - jeg elsker Bono! Så her er vi rett og slett grunnleggende uenige, tror jeg må gi deg stor applaus for det innlegget! Bono er "min mann", så får heller misunnelige folk bare hate han, for han er en enestående fyr! nemlig! på midnight, puben jeg går på, har jeg fast favorittsofa, og hvorfor? jo! Det henger et bilde av bono innrammet på veggen ovenfor, med autograf og det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #37 Del Skrevet 3. april 2005 Musikken er utrooolig kjedelig. Og lei av stemmen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå