Gå til innhold

Savner en kvinnelig venn

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Tusseladen skrev:

Hvorfor skriver du ikke dette på et kontaktforum? 

jeg er ikke så lokal kjent i kg. 

Anonymkode: 54469...ba9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er du ute etter kun vennskap, eller noe mer? En "kompis" du kan dele gleder og sorger med, henge med, gjøre ting sammen med, dyrke felles interesser med? Eller en å ha sex med? 

Anonymkode: a16fe...bf2

Alle ingrediensene du nevner Dyrke felles interesser med, ha sex med, gjøre ting sammen med, og reise sammen med. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan skrive under på det flere skriver over meg: kvinne selv, har hatt flest kompiser, kommer best overens med menn. En del forsvant da jeg giftet meg, eller da de selv fikk kjæreste. Noen har holdt meg hemmelig for sine kjærester/koner, og det synes jeg har vært forkastelig. Både single og gifte kompiser har endt opp med å ha lyst på å hamre over meg, og den dagen det har blitt tydelig, har jeg kuttet kontakten. Jeg har også hatt en del single kompiser som nærmest har brukt meg som terapeut, fordi de har ingen kjæreste å dele tanker/følelser med, og disse har typisk nok blitt forelsket i meg fordi jeg har vært ,en god lytter. I dag står jeg uten kompiser, og savner alle de nerdete aktivitetene vi gjorde sammen. Den siste kompisen måtte jeg kutte ut i sommer, da han begynte å tafse på meg en kveld vi hadde et par drinker på balkongen. Sånne kompiser vil ikke jeg ha. Og til syvende og sist er det alltid en slutt på slike vennskap.

Anonymkode: 75840...3eb

felles interesser er en fordel.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle ingrediensene du nevner Dyrke felles interesser med, ha sex med, gjøre ting sammen med, og reise sammen med. 

Der kom det, ja!

Anonymkode: 879c2...4aa

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle ingrediensene du nevner Dyrke felles interesser med, ha sex med, gjøre ting sammen med, og reise sammen med

En kjæreste du er på let etter da!

Anonymkode: 7a64d...3d0

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kjæreste du er på let etter da!

Anonymkode: 7a64d...3d0

ville starte forsiktig med å si et vennskap siden det er vel sånn det alltid starter? så utvikler det vel seg til noe ekstraordinært. 

Skrevet

kan mirakler skje fortsatt?

Skrevet
På 28.11.2018 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Så en venninne som ikke ville ha sex med deg er ikke aktuell, altså? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så en venninne som ikke ville ha sex med deg er ikke aktuell, altså? 

på ingen måter, det er ikke mitt fokus, men fikk et konkret spørsmål som jeg svarte på. Men som flere kan lese feil.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

på ingen måter, det er ikke mitt fokus, men fikk et konkret spørsmål som jeg svarte på. Men som flere kan lese feil.

På ingen måte aktuell eller på ingen måte ikke aktuell? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan kan man lese "ha sex med" feil?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man lese "ha sex med" feil?

ok? hva vil du frem til? har du antydninger for noe mer enn det jeg selv vil?

Skrevet

stort vil det bli når personen kommer inn i mitt liv...

Skrevet

ta kontakt.

Gjest shadowofthewind
Skrevet
På 27.11.2018 den 9.58, AnonymBruker skrev:

Samme erfaring, men så er det nå jo allikevel slik at det er menn jeg har hatt de beste vennskapsforholdene med.

Anonymkode: 94088...cf9

Menn er lettere å snakke med enn kvinner og mer forståelsesfulle, synes jeg. Kvinner er mest sladder og om du har gjort noe spennende i det siste. Kjedelige greier.

Skrevet

Kunne aldri ha tenkt meg å åpne opp for "vennskapelig kontakt" med en mann som vil ha "en kvinnelig venn å prate med". Det er så tydelig at de vil ha alt sammen og sex spesielt, selv om de pakker det inn som noe annet. Nei takk. Vært der. Forsøkt det. Aldri mere. 

Anonymkode: 0a737...796

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

ta kontakt.

Hvis du vil at noen skal ta kontakt må du poste med nick. 

Skrevet

Det er håp - jeg er en kvinne med flere mannlige venner som jeg aldri har verken kysset eller hatt sex med. Et godt eksempel er min kompis som jeg fikk gjennom arbeid på musikkprosjekter. Da vi begge var single møttes vi hver uke. Nå er han forlovet, jeg ble nylig invitert i bryllupet, og jeg tilbringer tid med både han og forloveden hans når de er i byen. Trikset er å bry seg om hverandre og ikke forvente noe, bare passe på at hverandre har det bra. 

En annen kompis møtte jeg i studietiden, vi er begge single og prater ofte om tinder og datingerfaringer. Han har hintet til sex 1 gang, men jeg sa klart fra at det ikke er aktuelt. Vi har likevel fortsatt å snakke og hører med hverandre hvordan det går ukentlig. 

Det alle mine kompiser har til felles er at vi har møttes i det virkelige liv gjennom ting vi har til felles (musikk, skole, trening, jobb). Ser ikke for meg at jeg kunne funnet slike vennskap på nett f.eks.

Anonymkode: 65037...4b3

Skrevet

trenger henne nå.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er håp - jeg er en kvinne med flere mannlige venner som jeg aldri har verken kysset eller hatt sex med. Et godt eksempel er min kompis som jeg fikk gjennom arbeid på musikkprosjekter. Da vi begge var single møttes vi hver uke. Nå er han forlovet, jeg ble nylig invitert i bryllupet, og jeg tilbringer tid med både han og forloveden hans når de er i byen. Trikset er å bry seg om hverandre og ikke forvente noe, bare passe på at hverandre har det bra. 

En annen kompis møtte jeg i studietiden, vi er begge single og prater ofte om tinder og datingerfaringer. Han har hintet til sex 1 gang, men jeg sa klart fra at det ikke er aktuelt. Vi har likevel fortsatt å snakke og hører med hverandre hvordan det går ukentlig. 

Det alle mine kompiser har til felles er at vi har møttes i det virkelige liv gjennom ting vi har til felles (musikk, skole, trening, jobb). Ser ikke for meg at jeg kunne funnet slike vennskap på nett f.eks.

Anonymkode: 65037...4b3

har du giftet deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...