AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #1 Skrevet 26. november 2018 Jeg savner ei kvinnelig venn som jeg kan snakke med om hverdagslige ting. Jeg jobber veldig med saken og opprette relasjonen. Er det håp? Anonymkode: 54469...ba9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Er du kvinne selv? Anonymkode: 879c2...4aa
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du kvinne selv? Anonymkode: 879c2...4aa jeg er mann.... Anonymkode: 54469...ba9
PanLi Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Hvorfor skulle det ikke være håp for en mann å bli venn med en kvinne?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Jeg ønsker meg gode mannlige venner. Er kvinne. Anonymkode: a16fe...bf2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Menn kan ikke ha kvinnelige venner uten å ønske noe mer. Med mindre man allerede har hatt sex. Anonymkode: d3bc0...36e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Jeg er kvinne, og kommer best overens med menn. Og har hatt flere mannlige venner. Men det jeg har lært meg er at de forsvinner. Enten fordi de får kjæreste, og kjæresten aksepterer ikke vennskapet. Eller de begynner å mase om å få pule, eller de forelsker seg. Anonymkode: 7fe63...ce0 10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne, og kommer best overens med menn. Og har hatt flere mannlige venner. Men det jeg har lært meg er at de forsvinner. Enten fordi de får kjæreste, og kjæresten aksepterer ikke vennskapet. Eller de begynner å mase om å få pule, eller de forelsker seg. Anonymkode: 7fe63...ce0 Samme erfaring, men så er det nå jo allikevel slik at det er menn jeg har hatt de beste vennskapsforholdene med. Anonymkode: 94088...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og kommer best overens med menn. Og har hatt flere mannlige venner. Men det jeg har lært meg er at de forsvinner. Enten fordi de får kjæreste, og kjæresten aksepterer ikke vennskapet. Eller de begynner å mase om å få pule, eller de forelsker seg. Anonymkode: 7fe63...ce0 det er godt å få trygghet og vennskap til kvinne.... jeg vil iallfall ha flere kvinner i livet mitt som jeg kan dele glede med. Anonymkode: 54469...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #10 Skrevet 27. november 2018 18 timer siden, PanLi skrev: Hvorfor skulle det ikke være håp for en mann å bli venn med en kvinne? det er veldig variert. Kvinner har sine signaler dem gir ut, noen er lettere å prate med andre blir det veldig mer komplisert, og da går man ikke for den kompliserte relasjonen, fordi det kun vil trekke negative sider frem i deg. Anonymkode: 54469...ba9
Snaskesnusken Skrevet 27. november 2018 #12 Skrevet 27. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og kommer best overens med menn. Og har hatt flere mannlige venner. Men det jeg har lært meg er at de forsvinner. Enten fordi de får kjæreste, og kjæresten aksepterer ikke vennskapet. Eller de begynner å mase om å få pule, eller de forelsker seg. Anonymkode: 7fe63...ce0 Jeg kommer overens med begge kjønn men har som deg hatt flere mannlige venner og opplevd akkurat det samme..
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #13 Skrevet 27. november 2018 1 time siden, Colgatesmilselfie skrev: Hvor gammel er du? 40 år. Anonymkode: 54469...ba9
visp Skrevet 27. november 2018 #14 Skrevet 27. november 2018 På 26.11.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev: Jeg savner ei kvinnelig venn som jeg kan snakke med om hverdagslige ting. Jeg jobber veldig med saken og opprette relasjonen. Er det håp? Anonymkode: 54469...ba9 Du hadde kanskje fått litt mer respons om du ga litt mer info i hovedinnlegget ditt? Du kunne like gjerne vært en 16 år gammel jente med interesse for hester som søkte likesinnede? 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #15 Skrevet 27. november 2018 Det kan være hyggelig og berikende å kunne ha vennskap med begge kjønn. Men, så kommer det også an på om en er i forhold og om partner aksepterer mannlig/kvinnelig vennskap. TS er du selv i forhold eller singel? Ønsker du vennskap mer på chatte nivå/telefon/SMS eller in real life? Anonymkode: 5f284...ce6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #16 Skrevet 27. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være hyggelig og berikende å kunne ha vennskap med begge kjønn. Men, så kommer det også an på om en er i forhold og om partner aksepterer mannlig/kvinnelig vennskap. TS er du selv i forhold eller singel? Ønsker du vennskap mer på chatte nivå/telefon/SMS eller in real life? Anonymkode: 5f284...ce6 jeg er singel. Jeg ønsker selvsagt vennskap i real life form, men også i dialog i telefon når real life form er etablert. Anonymkode: 54469...ba9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #17 Skrevet 28. november 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: jeg er singel. Jeg ønsker selvsagt vennskap i real life form, men også i dialog i telefon når real life form er etablert. Anonymkode: 54469...ba9 Du er kåt. Finn deg en dame som er keen på deg, pul og så glemmer du dette Anonymkode: d3bc0...36e
Tusseladen Skrevet 28. november 2018 #18 Skrevet 28. november 2018 Hvorfor skriver du ikke dette på et kontaktforum?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #19 Skrevet 28. november 2018 Jeg kan skrive under på det flere skriver over meg: kvinne selv, har hatt flest kompiser, kommer best overens med menn. En del forsvant da jeg giftet meg, eller da de selv fikk kjæreste. Noen har holdt meg hemmelig for sine kjærester/koner, og det synes jeg har vært forkastelig. Både single og gifte kompiser har endt opp med å ha lyst på å hamre over meg, og den dagen det har blitt tydelig, har jeg kuttet kontakten. Jeg har også hatt en del single kompiser som nærmest har brukt meg som terapeut, fordi de har ingen kjæreste å dele tanker/følelser med, og disse har typisk nok blitt forelsket i meg fordi jeg har vært ,en god lytter. I dag står jeg uten kompiser, og savner alle de nerdete aktivitetene vi gjorde sammen. Den siste kompisen måtte jeg kutte ut i sommer, da han begynte å tafse på meg en kveld vi hadde et par drinker på balkongen. Sånne kompiser vil ikke jeg ha. Og til syvende og sist er det alltid en slutt på slike vennskap. Anonymkode: 75840...3eb 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #20 Skrevet 28. november 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: det er godt å få trygghet og vennskap til kvinne.... jeg vil iallfall ha flere kvinner i livet mitt som jeg kan dele glede med. Anonymkode: 54469...ba9 Men er du ute etter kun vennskap, eller noe mer? En "kompis" du kan dele gleder og sorger med, henge med, gjøre ting sammen med, dyrke felles interesser med? Eller en å ha sex med? Anonymkode: a16fe...bf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå