Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av og til, når jeg setter meg på huk, så knekker det skikkelig i et av knærne, det er ikke direkte vondt, men ubehagelig.

Andre som opplever det samme som vet hva det kommer av ?

Det skjer med ujevne mellomrom, uten noen spesiell tilsynelatende grunn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trudi
Skrevet

Jeg har også slike knær. De har vært slik i nesten 20 år. Aner ikke hva det kommer av da... Men de henger no der...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har det samme...det hører ut som en gammel dør så åpner seg....

Jeg ar fått dette pga håndball....har tatt slik kikkerhull, og de sier det er slitasje, å bruskdannelse.

dvs at det er brusken som lager denne lyden. Det er ikke noe du kan gjøre...dessverre. Om du vil kan du skrape de bort men kommer tilbake etterhvert.

Gjest Linselus ii
Skrevet

Jeg har ikke hørt at det kommer tilbake om man skraper brusken glatt igjen (har samme problem selv) men har fått beskjed om at det skal være ganske så plagsomt før de gjør noe med det fordi det ikke er sikkert at det blir vellykket. Iallfall ikke om man er veldig ung når det oppdages (jeg var 18 år da mine knær begynte å slå seg vrange).

Tror det er veldig opp og ned, for jeg har nemlig også hørt at de på enkelte private idrettsklinikker ikke tenker seg stort om men "operer i vei" om noen kommer inn med dette problemet!

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Jeg oppererte høyre kne for dette for 4-5 år siden (privat) det er like ille igjen nå.....

Mamma gjorde det omtrent samtidig med meg, og hun er mye bedre, så det kan jo hende...

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg har hatt dette i årevis, men for meg kommer det av friksjonen mellom kneskålen og lårbenet og slitasje der.

Skrevet

Det kan ikke være løse ledd da?...Får det tror jeg det går ann å gjør noe med...

Skrevet

jeg har det også sånn. tror fotballen har skylda. men tror ikke det er så farlig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har også sånne knær, men har egentlig bare godtatt at det er sånn jeg "er satt sammen" siden pappa også har sånne knær som lager lyd! :wink:

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...