Gå til innhold

Ca 70% av avtalte tinderdater skjer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på førstedate med ei flott dame fra Tinder i kveld, spurte om date tidlig forrige uke og sjekket opp med henne nå. Joda, hun var klar for date og gledet seg, så ser ikke helt problemet. Avviser man noen før man har møttes så var man aldri interessert.

Anonymkode: daa2b...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Jeg skal på førstedate med ei flott dame fra Tinder i kveld, spurte om date tidlig forrige uke og sjekket opp med henne nå. Joda, hun var klar for date og gledet seg, så ser ikke helt problemet. Avviser man noen før man har møttes så var man aldri interessert.

Anonymkode: daa2b...0bc

og, dette har jeg gjort de siste 2 månedene og det har ikke bydd på problemer med noen av de...

Anonymkode: daa2b...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må du opprettholde kontakten helt fram til daten. Gidder du ikke tørrprate så må du legge daten tidligere.

Men det er også mange som overhodet ikke vil møtes før man har hatt kontakt en stund og fått vite en del om mannen, jeg er en av dem. Dette kommer rett og slett av dårlig erfaring. Lite kontakt og tidlig første møte har resultert i fullstendig bomtur (altså date med menn jeg har null til felles med). Sånt gidder jeg ikke mer. Men vær ærlig da, si at du ikke er så glad i å sende mye meldinger, og at du heller vil bli kjent ansikt til ansikt. Spør om det er ok. Så vet hun hva hun har å forholde seg til, og at det ikke betyr at du mistet interessen (eller prater med andre) når hun ikke hører fra deg.

Men husk også at menn som er mer på enn deg lett kan snappe opp dama foran nesa på deg med den taktikken du har nå.

Anonymkode: 76e57...99c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2018 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Synes dere er heldige jeg. På 4-5 år som tinderianer har jeg fortsatt ikke funnet noen som vil bli med på date.

Anonymkode: 1266a...be0

Da håper jeg du har en egen tråd hvor du ber om tips? Det der synes jeg var rart, men du bor kanskje litt avsides?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2018 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at jeg gjør noe feil når jeg prater med jenter og foreslår dates på Tinder.

Som oftest prater jeg litt med jenten en stund, og hvis hun virker interessert og jeg er interessert, spør jeg henne om vi skal treffes en dag og ta en pils e.l.

Ofte sier da jenten ja, vi setter opp tentativ dato og så prater vi bittelitt til. Og så slutter jeg å initiere samtale, siden daten er satt opp.

Det som da av og til skjer er at når det nærmer seg (en-to dager før) sender jeg en melding for å bekrefte møtet. Ofte skjer det da at jenta ikke svarer. Hele daten har visst gått i glemmeboken og hun er ikke interessert lenger.

 

Jeg synes det er slitsomt å tørrprate på tinder når vi allerede har avtalt å møtes. Det er jo der vi faktisk skal bli kjent. Tror jenter at jeg er uinteressert hvis jeg slutter å initiere samtale etter at dato for date er inngått? Jeg har ikke lyst til å bare jatte for å jatte, men tydeligvis så trengs det for å holde enkelte varm? Hva tenker dere jenter om dette?

Anonymkode: f3e94...3d6

Så kjipt. Avtal møter raskere, og ikke for langt fram i tid. Hvis folk får for lang tid til å tenke, feiger de kanskje ut, eller de rekker å treffe noen andre, som også er interessante. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Takk for mange fine innspill. Den siste jenta svarte til slutt, og unnskyldte seg og ville heller ta det neste uke igjen siden hun var svært opptatt. Det er forsåvidt helt sant at hun er veldig opptatt, pga engasjementer. Etter at hun svarte igjen, bestemte jeg meg for å tydelig kommunikasjonen:  at jeg er interessert i henne, at det ikke er noe stress (hun skylder meg ingenting), og at vi kan ta det senere. og tenker at det er bedre å være litt for ivrig enn litt for treg.

Jeg har helt klart en tendens til å virke litt for uinteressert. Sikkert fordi jeg er redd for avslag. Men jeg taper faktisk ingenting på å være litt mer målrettet og pågående. Å være distansert får meg ingen vei uansett, uten å se kul ut i egne øyne haha. Jenter tilgir som kjent litt for mye oppmerksomhet, men tilgir aldri for lite oppmerksomhet ;)

 

 

Anonymkode: f3e94...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS

Takk for mange fine innspill. Den siste jenta svarte til slutt, og unnskyldte seg og ville heller ta det neste uke igjen siden hun var svært opptatt. Det er forsåvidt helt sant at hun er veldig opptatt, pga engasjementer. Etter at hun svarte igjen, bestemte jeg meg for å tydelig kommunikasjonen:  at jeg er interessert i henne, at det ikke er noe stress (hun skylder meg ingenting), og at vi kan ta det senere. og tenker at det er bedre å være litt for ivrig enn litt for treg.

 Jeg har helt klart en tendens til å virke litt for uinteressert. Sikkert fordi jeg er redd for avslag. Men jeg taper faktisk ingenting på å være litt mer målrettet og pågående. Å være distansert får meg ingen vei uansett, uten å se kul ut i egne øyne haha. Jenter tilgir som kjent litt for mye oppmerksomhet, men tilgir aldri for lite oppmerksomhet ;)

  

 

Anonymkode: f3e94...3d6

TS

At jeg er interessert i å bli kjent med henne. Jeg vet for lite til å vite om jeg faktisk er interessert, men dere skjønner sikkert.

Anonymkode: f3e94...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...