Gå til innhold

Forelsket meg i feil person!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp. 

Jeg gjordet en tabbe og forelsket meg i feil person. 😪Det skal nok sies at jeg ikke er den personen som kan lett få følelser for noen.  Jeg tror ikke hun har de samme følelsene for meg, men hun gjør meg kjempe usikker. Vi jobber sammen, så jeg prøver å unngå å se henne eller snakke med henne. For å gå over crushet og slutte å tenke på henne. Men hun skal alltid være der jeg er og prøver å starte en samtale. 🙄 Og hun er så uforutsigbar. Jeg tenker på henne så mye og det går mye utover meg som person, spesielt når det er så mye som skjer i livet mitt nå osv. Jeg får mye støtte fra mine nærmeste venner osv. Men jeg klarer bare ikke å slutte å tenke p¨å henne.

Noen som har vært i samme situasjon? Hvordan taklet du det?  hvordan gikk det? 

Anonymkode: c8c9d...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke unngå henne? Hvordan er hun uforutsigbar? Kan du ikke bare spørre om hun liker deg? Hva er det verste som kan skje? 

Anonymkode: 20b72...fe9

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke unngå henne? Hvordan er hun uforutsigbar? Kan du ikke bare spørre om hun liker deg? Hva er det verste som kan skje? 

Jeg gjør det, men er såpass veldig snill, så når hun kommer oppsøker meg og starter samtalen er det vel vanskelig for meg å avvise. Hun sier noe idag og noe annet imorra, vet aldri hva man kan forvente av sånne. Jeg orker ikke tenke mer på hun og vil helst unngå å ha noe følelser for noen akkurat nå.  

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det, men er såpass veldig snill, så når hun kommer oppsøker meg og starter samtalen er det vel vanskelig for meg å avvise. Hun sier noe idag og noe annet imorra, vet aldri hva man kan forvente av sånne. Jeg orker ikke tenke mer på hun og vil helst unngå å ha noe følelser for noen akkurat nå.  

Det gir ingen mening. Hvis du er forelsket avviser du vel ikke vedkommende med mindre du har en god grunn. Dette her virker litt søkt. 

Skrevet

Det er vel ikke så ille? Er hun der hele tiden?

Anonymkode: 9e0d9...64d

Skrevet

Hvorfor er hun feil person? Er hun opptatt og du ledig? Hva falt du for ved henne? Har hun følelser for deg?

Hilsen nysgjerrig dame ☺️

Anonymkode: e9037...e07

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er hun feil person? Er hun opptatt og du ledig? Hva falt du for ved henne? Har hun følelser for deg?

Hilsen nysgjerrig dame ☺️

Anonymkode: e9037...e07

Vet ikke. Hun er en sånn type som elsker å leke med andres følelser som de andre sier da. Men jeg tror ikke hun har de samme følelsene for meg. Å falle for noen som ikke ser det samme på deg som du ser på dem er jo ikke bra i seg selv. Hun er singel. Vet ikke helt hva jeg ser på henne, vi har en del ting tilfelles, jeg liker hun er glad ofte, hører etter og bryr seg om hva man sier. Smilet hennes. En person som tar initiativ. Hun er veldig fin. osv      

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke så ille? Er hun der hele tiden?

Anonymkode: 9e0d9...64d

70%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...