AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Fyfader så vanvittig godt det er! Har gått ned 15 kg på tre måneder, og spiser mye fisk og salat for tiden. Pluss to appelsiner eller to kiwi hver dag. Ingen hysterisk slankekur, så spiser meg mett. Men jeg må skeie ut på lørdagskveldene. Orker ikke sånn nazidiett. Jeg har jo gått ned mye uansett. Så hver lørdag er det marinere oliven og fetaost og tre glass rødvin. Hmmm Hva skeier dere andre som går ned i vekt med? Vil bare si at jeg slanker meg fordi jeg ble andpusten av å gå opp slakke bakker, og fordi jeg ikke fikk på meg klær jeg hadde brukt litt penger på lenger, så der er mer pga helse og økonomi enn sånn rent utseendemessig. Syns det er greit å poengtere, for mange kler å være noen kg ekstra og i bra form! Jeg gjorde ikke og var ikke! Nå trenger jeg stengt tatt ikke å gå ned mer, men har blitt vant til, og liker kostholdet mitt. Anonymkode: 6ec1d...811
Rumle Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Akkurat den kombinasjonen har jeg ikke smakt, men jeg er veldig glad i store, gode oliven med litt nøtter og oppskåret reddik og agurk til. Helst ved siden av et glass god vin 😊
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 7 minutter siden, Rumle skrev: Akkurat den kombinasjonen har jeg ikke smakt, men jeg er veldig glad i store, gode oliven med litt nøtter og oppskåret reddik og agurk til. Helst ved siden av et glass god vin 😊 Smak! 😄 det er en ren nytelse! Reddiker er også en favoritt her! Så kan jo prøve det du nevner også. Det så jo godt ut 🙂 Anonymkode: 6ec1d...811 1
Rumle Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smak! 😄 det er en ren nytelse! Reddiker er også en favoritt her! Så kan jo prøve det du nevner også. Det så jo godt ut 🙂 Anonymkode: 6ec1d...811 Skal absolutt prøves! 😊 Godt å drysse bittelitt grovt salt på agurk og reddiker ☺ Endret 24. november 2018 av Rumle 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå