AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Lagre en vanlig langpanne sjokoladekake med glasur i går. Den sto på benken med aluminiumsfolie over seg til i dag og er god og saftig nå, har spist fire stykker. Vil den fortsette å holde seg saftig til i morgen hvis jeg oppbevarer den på samme måte? Eller burde jeg sette den i kjøleskap/fryser? Første gang jeg lager langpanne, er vant til brownies. Brownies smaker best tre-fire dager etterpå! Anonymkode: 3dd0a...bb1
Filifjonkamor Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Jeg bruker å sette den inn i kjøleskapet om jeg skal spise dagen etter ellers fryser jeg den ned
bettsa Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 Ikke fryse. Fryst sjokoladekake som blir opptint er ikke godt.
Muskath Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Lagre en vanlig langpanne sjokoladekake med glasur i går. Den sto på benken med aluminiumsfolie over seg til i dag og er god og saftig nå, har spist fire stykker. Vil den fortsette å holde seg saftig til i morgen hvis jeg oppbevarer den på samme måte? Eller burde jeg sette den i kjøleskap/fryser? Første gang jeg lager langpanne, er vant til brownies. Brownies smaker best tre-fire dager etterpå! Anonymkode: 3dd0a...bb1 Den er nok OK i morgen også, men jeg ville delt den i stykker og lagt de i fryseren. Da kan du kjapt tine noen stykker når du får lyst på/ skal servere gjester. Ikke sett den i kjøleskapet.
applestories Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 Oppbevarer den litt kjølig, men ikke i kjøleskap. Om du ikke spiser den opp på en uke ville jeg fryst noe, min blir noe bløtere, spesielt kremen, når jeg tar den opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #6 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, applestories said: Oppbevarer den litt kjølig, men ikke i kjøleskap. Om du ikke spiser den opp på en uke ville jeg fryst noe, min blir noe bløtere, spesielt kremen, når jeg tar den opp igjen. Tror jeg satser på denne varianten, det var litt ymse meninger! Kan sette på et kjølig rom! Vi hadde gjester i dag og skal ha en del flere gjester i morgen, og det som ikke blir spist opp i morgen fryser jeg nok ned. Kaka var skikkelig god og saftig i dag så vil ikke gjøre noe som gjør den helt uspiselig i morgen! ts Anonymkode: 3dd0a...bb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå