Gå til innhold

Til dere som bor alene

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvis du ikke har så stort nettverk men har lyst på det, er det veldig smart å begynne å trene noe i en klubb, ikke treningssenter. Om det er badminton, håndball, kampsport, hva vet jeg, eller begynne å ri? Eller begynne med rollespill, skriveklubb... Det finnes utallige ting. Også frivillig arbeid som var nevnt; Røde kors hjelpekorps er et veldig sosialt sted også. Du vil garantert få flere venner og bekjente, morsommere dager og kanskje en kjæreste om du vil. Lykke til! :)

Jeg har barn 50% så det er ikke helt likt, men uten klubben og mine andre venner ville ikke livet vært helt det samme. Men jeg er nå også en som må ha andre impulser innimellom for så å nyte fullstendig ro og alenetid andre dager. 

https://www.meetup.com/

Endret av McMary
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

70% av fritiden min nå om dagene, går til musikk. Som i å faktisk ta seg tid til å lytte skikkelig gjennom, ikke bare ha som bakgrunnsstøy. Forutenom det går tid i serier/film og lesing. Ellers mer overfladiske ting som å være med venner og familie om jeg har overskudd til det. 

Skrevet

Jeg fyller det meste av dagen med jobb. Ellers koser jeg meg alene med ei bok, Netflix, trening e.l. 

Anonymkode: bc84e...c56

Skrevet

Lage mat som kan fryses ned. Så ta med til lunsj. Ta opp til frokost o.l.(matmuffins, horn, rundstykker..) 

Lese bøker

Se på serier

Gå på kino (ja, man kan gå alene) 

Dra på svømming

Gå tur

Dra på besøk til venner

Husarbeid

Fargelegging

Håndarbeid

Dra på byen, ta en øl og se hva som skjer

Shopping

Gå på kafe

Dra på biblioteket

Anonymkode: fdb7c...70b

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv bor jeg alene. Trives egentlig i mitt eget selskap, men føler at dagene kan bli lange, spesielt kveldstid da jeg ikke har særlig til nettverk. Heller ingen kjæreste. Har heller ikke spesielt lyst til å begynne med dating da gutter aldri har vært interessert i meg.

Det jeg synes er mest er stusslig er egentlig ikke det å være alene, men å fjerne den følelsen av at dagene kan bli veldig lange. Har noen hobbyer, men trenger noe mer å fylle tiden med, og på en måte få bort den ekle følelsen av å føle seg mislykket på noen vis. Tar gjerne i mot tips bortsett fra profesjonell hjelp, da det ikke er den type hjelp jeg trenger. Trenger noen vennlige forslag. Dere som bor alene. Hva fyller dere dagene med som gir dere glede? :):) 

Takker på forhånd for svar.

Anonymkode: ef08b...8e7

Jeg drar på jobb jeg. Og føler jeg får utrolig mye av jobben min. Gode kollegaer 😀Jobber du ikke? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...