AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Selv bor jeg alene. Trives egentlig i mitt eget selskap, men føler at dagene kan bli lange, spesielt kveldstid da jeg ikke har særlig til nettverk. Heller ingen kjæreste. Har heller ikke spesielt lyst til å begynne med dating da gutter aldri har vært interessert i meg. Det jeg synes er mest er stusslig er egentlig ikke det å være alene, men å fjerne den følelsen av at dagene kan bli veldig lange. Har noen hobbyer, men trenger noe mer å fylle tiden med, og på en måte få bort den ekle følelsen av å føle seg mislykket på noen vis. Tar gjerne i mot tips bortsett fra profesjonell hjelp, da det ikke er den type hjelp jeg trenger. Trenger noen vennlige forslag. Dere som bor alene. Hva fyller dere dagene med som gir dere glede? Takker på forhånd for svar. Anonymkode: ef08b...8e7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: slig er egentlig ikke det å være alene, men å fjerne den følelsen av at dagene kan bli veldig lange. Har noen hobbyer, men trenger noe mer å fylle tiden med, og på en måte få bort den ekle følelsen av å føle seg mislykket på noen vis. Tar gjerne i mot tips bortsett fra profesjonell hjelp, da det ikke er den type hjelp jeg trenger. Trenger noen vennlige forslag. Dere som bor alene. Hva fyller dere dagene med som gir dere glede? Takker på forhånd for svar. Anonymkode: ef08b...8e7 Dokumentarer! Anonymkode: 60269...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dokumentarer! Anonymkode: 60269...e5f God ide, jeg elsker dokumentarer, spesielt murder/mystery dokumentarer. Har du navn på noen gode? Anonymkode: ef08b...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 Just now, AnonymBruker said: God ide, jeg elsker dokumentarer, spesielt murder/mystery dokumentarer. Har du navn på noen gode? Anonymkode: ef08b...8e7 Alt av Louis Tehroux, Adam Curtis, Werner Herzog Anonymkode: 60269...e5f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 Synes denne er helt konge (2 timer og 45 minutter lang) Anonymkode: 60269...e5f
TinyBean Skrevet 24. november 2018 #6 Skrevet 24. november 2018 Jeg bruker dagene på følgende: Bøker Tegning Spill Filmer Serier Trening Venner Studier Gåturer med Youtube på ørene Skriving av diverse Skype med venner Spillkvelder med venner Rydding Klesvask Oppvask Matlaging [Har fått skikkelig sans for matlaging det siste året 😄 ] Soving Streamer når jeg spiller Følger med på andre streams [Både spill og film] Spontantur til folk som har tid Besøker familie Og enda mer jeg har glemt 2
SpaceSpace Skrevet 24. november 2018 #7 Skrevet 24. november 2018 2 minutter siden, TinyBean said: Jeg bruker dagene på følgende: Bøker Tegning Spill Filmer Serier Trening Venner Studier Gåturer med Youtube på ørene Skriving av diverse Skype med venner Spillkvelder med venner Rydding Klesvask Oppvask Matlaging [Har fått skikkelig sans for matlaging det siste året 😄 ] Soving Streamer når jeg spiller Følger med på andre streams [Både spill og film] Spontantur til folk som har tid Besøker familie Og enda mer jeg har glemt Likte denne kommentaren. Har du Youtube red, slik at du kan høre på videoer mens skjermen på mobilen er av? Eller laster du ned videoene?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #8 Skrevet 24. november 2018 Drar ofte inn til sentrum på café, pub eller kino. Leser bøker og ser filmer. Er på seriøse debattsider, og her inne når jeg ikke orker å engasjere meg i så mye. Har hobbyer som div håndarbeid og annet kreativt. Anonymkode: e7cd2...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #9 Skrevet 24. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt av Louis Tehroux, Adam Curtis, Werner Herzog Anonymkode: 60269...e5f Liker Louis Tehroux og skal sjekke ut de andre. Hilsen ts. Anonymkode: ef08b...8e7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #10 Skrevet 24. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes denne er helt konge (2 timer og 45 minutter lang) Anonymkode: 60269...e5f Takk, skal sjekke den ut. Liker all slags type dokumentarer. Hilsen ts. Anonymkode: ef08b...8e7
TinyBean Skrevet 24. november 2018 #11 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, SpaceSpace skrev: Likte denne kommentaren. Har du Youtube red, slik at du kan høre på videoer mens skjermen på mobilen er av? Eller laster du ned videoene? Har ikke Red nei, gjør det på "gamlemåten" ved å la skjermen stå på. Pleier å gå en halvtimes tur så det holder som regel greit. Har fungert greit så langt
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 5 minutter siden, TinyBean skrev: Jeg bruker dagene på følgende: Bøker Tegning Spill Filmer Serier Trening Venner Studier Gåturer med Youtube på ørene Skriving av diverse Skype med venner Spillkvelder med venner Rydding Klesvask Oppvask Matlaging [Har fått skikkelig sans for matlaging det siste året 😄 ] Soving Streamer når jeg spiller Følger med på andre streams [Både spill og film] Spontantur til folk som har tid Besøker familie Og enda mer jeg har glemt Tusen takk for at du delte dagen din med meg. Skal prøve å bli flinkere til å gå turer og eventuelt sykle. Gjør mye husarbeid ellers og fargelegger. Men må definitivt bli flinkere til å mosjonere mer. Hilsen ts. Anonymkode: ef08b...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #13 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drar ofte inn til sentrum på café, pub eller kino. Leser bøker og ser filmer. Er på seriøse debattsider, og her inne når jeg ikke orker å engasjere meg i så mye. Har hobbyer som div håndarbeid og annet kreativt. Anonymkode: e7cd2...a7e Å dra på café høres fint ut, gjerne med en bok. Takk for tips. Kanskje man blir inspirert til å sjekke ut nye steder også mens man er i gang. Hilsen ts. Anonymkode: ef08b...8e7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #14 Skrevet 24. november 2018 7 minutter siden, TinyBean said: Har ikke Red nei, gjør det på "gamlemåten" ved å la skjermen stå på. Pleier å gå en halvtimes tur så det holder som regel greit. Har fungert greit så langt Ville bare nevne at jeg har youtube premium og det er absolutt verdt det. Jeg startet først en gratis prøveperiode og regnet ikke med at jeg skulle forlenge men det har jeg altså gjort. BAre digger det. Anonymkode: 60269...e5f 1
SpaceSpace Skrevet 24. november 2018 #15 Skrevet 24. november 2018 11 minutter siden, TinyBean said: Har ikke Red nei, gjør det på "gamlemåten" ved å la skjermen stå på. Pleier å gå en halvtimes tur så det holder som regel greit. Har fungert greit så langt Tar ikke det mye strøm, mobilen blir varm og at videoen stopper/spoler når den ligger i lomma?
TinyBean Skrevet 24. november 2018 #16 Skrevet 24. november 2018 Akkurat nå, SpaceSpace skrev: Tar ikke det mye strøm, mobilen blir varm og at videoen stopper/spoler når den ligger i lomma? Ikke enda faktisk. Mobilen er fremdeles ganske ny da, kanskje derfor. Har hendt et par ganger den har byttet video fordi jeg kommer borti når jeg skal ta den opp. Er i prosess med å laste ned videoer og konvertere til MP3-filer på grunn av dette 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #17 Skrevet 24. november 2018 Har undervisning ca 11 timer i uka (privatist). Jobber litt med skole utenom også. Ellers går jeg turer, seg på forskjellige program på Investigation Discovery (ser dette på Nett-TV). Ser også på YouTube-videoer... og henger på KG. Anonymkode: c9429...9eb
Gjest Gagaen Skrevet 24. november 2018 #18 Skrevet 24. november 2018 Eg bur aleine, men kjede meg er berre ein ønskedrøm. Det står oppgave i kø. Så i flg mitt hode så er du heldig, så forskjellige kan mennesker vera. Men eit godt råd ; det er alltid andre mennesker som treng deg ; frivillig arbeid med barn, eldre, fremmedspråklege/flyktninger, leksehjelp osv... Ta kontakt med frivillighetssentralen og du vil få noko meiningsfullt i livet ditt:)
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #19 Skrevet 24. november 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv bor jeg alene. Trives egentlig i mitt eget selskap, men føler at dagene kan bli lange, spesielt kveldstid da jeg ikke har særlig til nettverk. Heller ingen kjæreste. Har heller ikke spesielt lyst til å begynne med dating da gutter aldri har vært interessert i meg. Det jeg synes er mest er stusslig er egentlig ikke det å være alene, men å fjerne den følelsen av at dagene kan bli veldig lange. Har noen hobbyer, men trenger noe mer å fylle tiden med, og på en måte få bort den ekle følelsen av å føle seg mislykket på noen vis. Tar gjerne i mot tips bortsett fra profesjonell hjelp, da det ikke er den type hjelp jeg trenger. Trenger noen vennlige forslag. Dere som bor alene. Hva fyller dere dagene med som gir dere glede? Takker på forhånd for svar. Anonymkode: ef08b...8e7 Hva med å gå en tur hver kveld, eller annenhver kveld? Utrolig godt for kropp og sjel. Kanskje du kan høre på noe mens du går. Personlig pleier jeg ikke ha med musikk. Bor du nære skogen ville jeg gått der å kun lyttet på naturen. Hva med å trene styrketrening 2 kvelder i uken? Ville nok satset på noe som ikke innebærer skjermtid/sitte på rumpa. Mat, kanskje du kan gjøre klart for flere dager om gangen på kvelden. Slipper du å stresse med det når du kommer hjem fra jobb. Har du noe å rydde opp i? I skap, boder etc. Selge ting som du ikke bruker. Selv elsker jeg å bo alene, å kjeder meg aldri. Den følelsen har jeg aldri. Anonymkode: 44be9...e99 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #20 Skrevet 24. november 2018 Kanksje det kan være lurt å bestemme seg litt for hvordan uka skal bli på søndagskveldene feks? At du kan lage en plan for uka? Nå trenger ikke den å være spikret,men du har kanskje spesielle tidspunkter som kan være mer kjedelige enn andre? Anonymkode: 136e2...15a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå