Gå til innhold

Pizza hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal lage pizza for første gang. Jeg har allerede bunn. Jeg kjøpte pizzasaus (Basilikumog oregano Eldorado glassflaske). Jeg lurte på hvordan jeg bruker den med kjøttdeig? Eller er denne en saus som man legger nederst å bunnen?

15430700511861064775029352674938.jpg

Anonymkode: 06291...af5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den jeg pleier å bruke på pizza. Jeg bruker den som saus i bunnen, men kan sikkert også brukes til å blandes med kjøttdeig. Den er hvertfall veldig god 🙂

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg pleier å ta på bunnen og blande resten i fyllet.

Skrevet

Blander den med kjøttdeig og har alltid ost på bunn. Nam! 

Anonymkode: b4145...e03

Skrevet

Blir bedre hvis du har i ekstra hvitløk, løk, paprika og lar den surre med kjøttdeigen i. Dekk bunnen med ost før du har på kjøttsausen og litt løk, oliven og hva du vil øverst blandet med enda mer ost. Husk parmesan. 

Skrevet

Takk for svar folkens! Dere er best <33

Skrevet

Ost på bunnen har jeg aldri hørt om.

Anonymkode: 5f108...a0e

• Liker 2
Skrevet

Et tynt lag ost på bunnen. 

Skrevet

Dere som har ost på bunnen - har dere ost på toppen også? Savner alltid den gyldne, godt stekte osten når jeg har den underst.

Skrevet (endret)
16 timer siden, applestories skrev:

Dere som har ost på bunnen - har dere ost på toppen også? Savner alltid den gyldne, godt stekte osten når jeg har den underst.

Både og, litt på bunnen, mest på kjøttsausen (eller sausen), og så har jeg ofte løk, oliven, tomat over det igjen. Men disse dekker ikke hele pizzaen så du vil også få gyllen ost. Eller ha litt ekstra ost for eksempel på tomatene. Bruker også ha ekstra pepper på øverst, og tørket basilikum. 

Endret av Jytte
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...