Gå til innhold

Er det normalt å spise snacks/ godteri på fredager?


Amalie95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange spiser snacks hver dag. Er en grunn til at 7 av 10 nordmenn er overvektige

Anonymkode: fc1c0...107

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter lørdagsgodt ikke fredagsgodt. Godteri på fredager er FULLSTENDIG uakseptabelt!!!!! 😡

Anonymkode: ebd96...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ja, hele uka. Ingen fast regel lenger det, men lurt å ikke spise for ofte. Selv om det er vanskelig. Ungene får litt nå og da, men mest i helgene. Lørdagsgodt er noe som henger med fra da økonomien var strammere

Endret av coralgol
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spiser vi snacks og har ekstra god middag både fredag og lørdag. Det er dog mer på lørdag. 

Anonymkode: 16440...de0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da ingen regel om når man kan spise godt. 

Anonymkode: 21d51...55c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det heter lørdagsgodt ikke fredagsgodt. Godteri på fredager er FULLSTENDIG uakseptabelt!!!!! 😡

Anonymkode: ebd96...b92

Ok. Da vet vi det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg spiser godis på en mandag, onsdag eller lørdag er da hipp som happ.......

Anonymkode: d08b3...b56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel vært vanlig lenge? For egen del foretrekker jeg helst den mest "usunne" kosen på fredager! Men, jeg unner meg noe når jeg har lyst på. Spiser sjokolade/godteri maks en gang i måneden, så da spiller det ingen rolle hvilken dag det havner på. Dog prøver jeg å holde det forbeholdt til helgen

Anonymkode: 594e9...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg spiser godis på en mandag, onsdag eller lørdag er da hipp som happ.......

Anonymkode: d08b3...b56

men holder du det til en dag eller kan du spise godis for eksempel på både mandag og onsdag :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle individ er forskjellige vel? Antar noen mener det er greit å spise godt hver dag, mens noen mener kun fredag og/eller lørdag. Igjen, det kommer an på. Selv tenker jeg ikke spesielt mye over det, og tar jeg gjerne en sjokoladeplate på en tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Amalie95 skrev:

men holder du det til en dag eller kan du spise godis for eksempel på både mandag og onsdag :P?

Noen ganger kan det bli to ganger i uka,  kanskje hver dag til og med, andre ganger kan det gå måneder før jeg spiser noe godis, det finnes ingen regler for når en kan spise det, det er en av fordelene med å være voksen. Jeg kan spise dessert før middag også, uten at noen trenger å bry seg!!

Anonymkode: d08b3...b56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er voksen og kan spise hva du vil når du vil. Bare nevner det liksom.

Endret av Perle
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter lørdagsgodt ikke fredagsgodt. Godteri på fredager er FULLSTENDIG uakseptabelt!!!!! 😡

Anonymkode: ebd96...b92

Okey 🤣🤣🤣

Anonymkode: bd109...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange spiser snacks hver dag. Er en grunn til at 7 av 10 nordmenn er overvektige

Anonymkode: fc1c0...107

Jeg spiser snacks hver dag. Jeg er undervektig. Som med alt dreier det seg om mengden man spiser. 

Anonymkode: 2a3c1...007

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har gjerne hele familien chips/potetgull på fredager, og barna (nå store...) får lørdagsgodt i form av søtsaker om de er hjemme en lørdag kveld. Men det blir stadig sjeldnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...