AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #21 Skrevet 22. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: ikke jeg heller. Synes det høres trist og kjedelig ut. Fikk likevel et slik tafatt svar her tidligere i år. Jeg skrev om han jeg liker nå, og om andre jeg ikke finner interessante.. Hun mente at de aller fleste ikke er forelsket i hverandre, men at folk blir sammen av fornuft. Og at hvis jeg på dø og liv måtte være forelsket i noen jeg ble sammen med måtte jeg kanskje regne med å forbli singel eller få barn. Herregud for en sauete, tafatt holdning. Men hun mente tydeligvis at forelskelsen er sjelden den du blir sammen med. Nei, jeg vil heller satse urealistisk. Eller "urealistisk"...elsker å provosere alle som ser på seg selv om fornuftige realister 😛 Anonymkode: 9a4ce...1a3 Pga fornuft... huff, hørtes ut som en grå og kjedelig tilværelse uten noe kjærlighet eller harmoni.. hadde jeg aldri klart å leve med. Fuck fornuften når det kommer til kjærlighet. Jeg forblir heller singel resten av livet (selvom det er helt utenkelig å krise for meg om det skulle blitt sånn) enn å være sammen med å få barn med en mann jeg ikke en gang er forelsket i... Hva er det for et slags liv.. men det er sånne typiske svar man får her på KG så, så derfor så skrev jeg tydlig at det skjer ikke at jeg blir sammen med noen jeg ikke er forelsket i. Anonymkode: 03886...e87
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #22 Skrevet 22. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pga fornuft... huff, hørtes ut som en grå og kjedelig tilværelse uten noe kjærlighet eller harmoni.. hadde jeg aldri klart å leve med. Fuck fornuften når det kommer til kjærlighet. Jeg forblir heller singel resten av livet (selvom det er helt utenkelig å krise for meg om det skulle blitt sånn) enn å være sammen med å få barn med en mann jeg ikke en gang er forelsket i... Hva er det for et slags liv.. men det er sånne typiske svar man får her på KG så, så derfor så skrev jeg tydlig at det skjer ikke at jeg blir sammen med noen jeg ikke er forelsket i. Anonymkode: 03886...e87 Enig. LITT fornuft bør man jo ha med da. Hadde aldri innledet et forhold til en som krevde at jeg skal forandre meg eller behandlet meg som dritt, men da er det ikke kjærlighet. :) Anonymkode: 9a4ce...1a3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #23 Skrevet 22. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. LITT fornuft bør man jo ha med da. Hadde aldri innledet et forhold til en som krevde at jeg skal forandre meg eller behandlet meg som dritt, men da er det ikke kjærlighet. Anonymkode: 9a4ce...1a3 Jo ja, fornuft, men ikke fornuft i den forstand at man blir sammen med noen kun pga økonomi eller å slippe å være alene. Det er bare triste greier. Jeg hadde følt meg like mye alene med en jeg ikke var forelsket i eller hadde noen kjærlighetsfølelser for som det å faktisk være alene. Anonymkode: 03886...e87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå