Gå til innhold

det er noe på potten til hunden


Tuti

Anbefalte innlegg

Jeg så nettopp dette på potten til hunden min. han går som normalt så vidt jeg kan se. Er det noen som vet hva dette kan være?

IMG-b27ace1b1e85f04348079736737737f1-V.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poten skrives med en t

 

Den flekken på ene puten? Det kan jo være så mangt egentlig. Umulig å si ut ifra det bildet der. Hvordan føles det ut der? Er huden lik som på de andre putene? 

Anonymkode: 6bdae...a00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent på det ? Evt. smertereaksjon ? Torner, eller "flis" ? -Hvis så -Nebbtang, Kraftig Pinsett -Eller negler,

-Og trekke ut -? Hadde jeg prøvd.

Edit: Følge med allmentilstand, -Tegn på infeksjon (=Feber =Tmp. Snute ) Normal gange... Etc. Lykke til 🙂

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Tuti skrev:

ja da, jeg er ikke norsk så skriver ikke 100% riktig. slapp av folkens, dette er ikke en norsk prøve

Det var da bare en påminnelse. Trenger ikke å bli sur fordi. Du svarer fortsatt ikke på det vi faktisk skriver til deg om denne poten 

Anonymkode: 6bdae...a00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poten skrives med en t

 

Den flekken på ene puten? Det kan jo være så mangt egentlig. Umulig å si ut ifra det bildet der. Hvordan føles det ut der? Er huden lik som på de andre putene? 

Anonymkode: 6bdae...a00

huden har en annen farge enn de andre potene. kan ikke føle noe forskjell og hunden piper ikke når jeg tar på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Kjent på det ? Evt. smertereaksjon ? Torner, eller "flis" ? -Hvis så -Nebbtang, Kraftig Pinsett -Eller negler,

-Og trekke ut -? Hadde jeg prøvd.

Edit: Følge med allmentilstand, -Tegn på infeksjon (=Feber =Tmp. Snute ) Normal gange... Etc. Lykke til 🙂

A.(CAVE:Fnatt)

ingen smertereaksjon. jeg syntes at han går som normalt. hunden lar oss ikke ta på den. dette er normalt da han har alltid vært vanskelig å stelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tuti skrev:

huden har en annen farge enn de andre potene. kan ikke føle noe forskjell og hunden piper ikke når jeg tar på den.

Sikker på at det ikke alltid har vært slik? Vår katt har forskjellige farger på putene på poten så det er kanskje sånn med hund også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elektra skrev:

Sikker på at det ikke alltid har vært slik? Vår katt har forskjellige farger på putene på poten så det er kanskje sånn med hund også? 

nei den har ikke alltid vært sånn. han hadde samme farge på alle potene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigmentforandringer. Ervervet. Mest sannsynlig pigmentttap som følge av en skade til hudens basalmembran i dette området, eller vitiligo. Har hunden mistet pigmenter andre steder på kroppen som i munnen, øvrige slimhinner, nesebrusk? 

Hvis ikke kan du vente å se det an. 

Anonymkode: 29de1...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send bildet på mail til en vetrinær, så får du nok vite om det bør ses nærmere på.

Anonymkode: 61cdf...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Send bildet på mail til en vetrinær, så får du nok vite om det bør ses nærmere på.

Anonymkode: 61cdf...6e8

Veterinæren har sett på det, men ihh til KG sine regler er det ikle lov å signere med titler 👍🏻

Anonymkode: 29de1...391

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...