Gå til innhold

Til kvinner som har (eller har hatt) pulevenner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt den samme FF i 2 år. Jeg har vært singel i mange år så blir nok han som finner seg dame først. Kommer til å si at han bare må ta kontakt hvis det blir slutt/ikke blir noe av, absolutt ikke desperat det. Pga avstand er det overnatting, vi lager mat og snakker. Har vært på et par hotellovernattinger men mest fordi det har passet best, ikke fordi vi vil gjøre så mye sammen utenom sex. 

Anonymkode: 6eda2...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎21‎.‎11‎.‎2018 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Du kan like gjerne spørre nå, i dag. Hvorfor vente? 

Anonymkode: 6dd6a...34b

Er vel redd hun forsvinner som venn også.

Anonymkode: 402cd...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎11‎.‎2018 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Hatt den samme FF i 2 år. Jeg har vært singel i mange år så blir nok han som finner seg dame først. Kommer til å si at han bare må ta kontakt hvis det blir slutt/ikke blir noe av, absolutt ikke desperat det. Pga avstand er det overnatting, vi lager mat og snakker. Har vært på et par hotellovernattinger men mest fordi det har passet best, ikke fordi vi vil gjøre så mye sammen utenom sex. 

Anonymkode: 6eda2...e9b

🙂

Anonymkode: 402cd...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2018 den 18.15, AndersenG skrev:

Du ville ikke tenkt at jeg er billig og desperat dersom jeg lar henne komme tilbake? (gitt at hun ikke får seg kjæreste).

Nei :) tenker du at hun er desperat? Er dere ikke venner? Hun kommer jo tilbake fordi hun liker deg :)

Anonymkode: c5b71...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Takk for råd!
Det er litt vanskelig å spørre når hun dater en fyr, men jeg skal fortelle henne at jeg har tenkt en del på dette i det siste. Jeg tror det jeg savner er sexen/ligge og slappe av etterpå, pluss det faktum at hun gjør meg bra. Jeg blir glad av å henge med henne på café. Jeg tror nok (utfra hennes situasjon) at hun er singel om noen måneder.

Anonymkode: 402cd...d83

Ja , det er vanskelig, men er det noe trøkk i deg så gjør du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel redd hun forsvinner som venn også.

Anonymkode: 402cd...d83

Vinn eller forsvinn. Du trenger avklaring. Gift deg med dama, eller kutt helt ut og kom deg videre.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎23‎.‎11‎.‎2018 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Nei :) tenker du at hun er desperat? Er dere ikke venner? Hun kommer jo tilbake fordi hun liker deg :)

Anonymkode: c5b71...229

Det er sant. Hun kom tilbake én gang. Neste gang (kjenner jeg henne rett blir hun ikke sammen med den fyren) må vi date skikkelig. Hun vet nå at jeg er litt keen. De har bare vært på to dates på café.

Anonymkode: 402cd...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎11‎.‎2018 den 9.57, I Grosny skrev:

Ja , det er vanskelig, men er det noe trøkk i deg så gjør du det.

Hun vet hva jeg tenker nå. Ettersom hun har vært på to cafédates med en fyr synes hun det er vanskelig å si så mye, men hun sa iaf ikke "vi kommer aldri til å kunne bli sammen". Greia nå er vel å ha litt kontakt med henne, men ikke så mye at det blir sårt. Blir hun singel, får vi snakke grundig om vår relasjon, date skikkelig. Funker ikke det, kan vi være pulevenner, for da har vi iaf prøvd!

Anonymkode: 402cd...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎11‎.‎2018 den 9.58, I Grosny skrev:

Vinn eller forsvinn. Du trenger avklaring. Gift deg med dama, eller kutt helt ut og kom deg videre.

Takk! Hun vet at jeg lurer på om det er mer enn sexen jeg savner. Hun er ekstremt god i sengen!

Anonymkode: 402cd...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun vet hva jeg tenker nå. Ettersom hun har vært på to cafédates med en fyr synes hun det er vanskelig å si så mye, men hun sa iaf ikke "vi kommer aldri til å kunne bli sammen". Greia nå er vel å ha litt kontakt med henne, men ikke så mye at det blir sårt. Blir hun singel, får vi snakke grundig om vår relasjon, date skikkelig. Funker ikke det, kan vi være pulevenner, for da har vi iaf prøvd!

Anonymkode: 402cd...d83

Pulevennskap med henne er dårlig for deg. Du liker henne for godt. Jeg anbefaler å være tydelig. Du har ingenting å tape, og alt å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun vet hva jeg tenker nå. Ettersom hun har vært på to cafédates med en fyr synes hun det er vanskelig å si så mye, men hun sa iaf ikke "vi kommer aldri til å kunne bli sammen". Greia nå er vel å ha litt kontakt med henne, men ikke så mye at det blir sårt. Blir hun singel, får vi snakke grundig om vår relasjon, date skikkelig. Funker ikke det, kan vi være pulevenner, for da har vi iaf prøvd!

Anonymkode: 402cd...d83

At hun dater en annen , betyr det at hun egentlig ikke ønsker framtid med deg? I såfall har du best av å kutte helt ut og ikke se deg tilbake. Jeg tror ikke du skal gå rundt å håpe på å være hennes reserve, fordi jeg ikke tror det blir optimalt liv for deg.   

 

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Oppdatering: Hun droppet å date den fyren, men da vi møttes kjente jeg at det kun var sexen som trakk meg. Etter litt tid likte jeg henne ikke i det hele tatt. Er glad for at jeg ikke har noe kontakt med henne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...