Gå til innhold

Til kvinner som har (eller har hatt) pulevenner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmål fra en mann, fortell gjerne alderen din. Jeg er 41.

Jeg lurer på dere jenter som har hatt eller har en dere ligger med:

Hvis du dater en mann, og stopper å ligge med pulevennen, hva da hvis datingen ikke fører til noe? Tar du da kontakt med den tidligere pulevennen? Hva tenkere du da om pulevennen? Er han desperat som kommer tilbake til deg?

Pleier du å gå på konsert, kino eller tur med en pulevenn?

Jeg spør fordi min fantastiske pulevenninne dater en fyr nå. Vi ligger derfor ikke sammen mer. Jeg kjenner at jeg savner henne. Mest sexen, men er kanskje litt betatt. Det er rart, aldri opplevd det med elskerinner tidligere. Da har det bare vært sexen og det. Det hører med til historien at vi er venner fra før vi inngikk sexforholdet, og har en historikk med middager, kino og andre ting.

Det blir kanskje ikke noe mellom henne og daten, og da tipper jeg at hun vil knulle med meg igjen. Jeg vil jo det, men er redd for at det blir et par uker, og så finner hun en ny date.

Innspill eller råd?

Anonymkode: 402cd...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva jeg skal si. Har en som har vært med en del ganger, men dette er bare etter byn og bare sex. Mellom oss er det stor aldersforskjell så ting ligger i kortene at det ikke er annet. Høres ut som det er litt mer fra din side? 

Vet ikke hvordan jeg ville forholdt meg til det dersom han i mitt tilfelle hadde vært med en annen og om det da hadde vært fristende å ta opp igjen tråden. Litt usikker.  

Du fikk gjerne ikke så mye ut av svarene mine, men... :)

Anonymkode: 8e176...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en skikkelig dame, siden hun kun er med en om gangen. Kanskje bra hun dater han, siden du begynner å bli betatt? 

Hva har du mest lyst til? Henge med henne, eller ha sex? Tenker begge deler er mulig, siden dere har gjort slikt før? Er du interessert i et forhold, eller foretrekker du singel? Isåfall må du forvente at hun finner en ny date, dersom hun ønsker en partner.

Anonymkode: c5b71...229

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en skikkelig dame, siden hun kun er med en om gangen. Kanskje bra hun dater han, siden du begynner å bli betatt? 

Hva har du mest lyst til? Henge med henne, eller ha sex? Tenker begge deler er mulig, siden dere har gjort slikt før? Er du interessert i et forhold, eller foretrekker du singel? Isåfall må du forvente at hun finner en ny date, dersom hun ønsker en partner.

Anonymkode: c5b71...229

Bra svar. Jeg har til nå tenkt at jeg vil være singel, men ha sex med henne. Vi får se nå hva som skjer. Vi klarer å henge også. Kanskje jeg bør være ærlig med henne dersom hun ikke blir sammen med den fyren.

Hun er en skikkelig dame, absolutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal si. Har en som har vært med en del ganger, men dette er bare etter byn og bare sex. Mellom oss er det stor aldersforskjell så ting ligger i kortene at det ikke er annet. Høres ut som det er litt mer fra din side? 

Vet ikke hvordan jeg ville forholdt meg til det dersom han i mitt tilfelle hadde vært med en annen og om det da hadde vært fristende å ta opp igjen tråden. Litt usikker.  

Du fikk gjerne ikke så mye ut av svarene mine, men... :)

Anonymkode: 8e176...441

Jeg hadde en knullevenninne som var mye eldre for en del år siden. Da slapp vi denne tankeprosessen. Fikk hun en date, var det greit. Det var også ok å ta opp igjen tråden. Følte meg ikke desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en skikkelig dame, siden hun kun er med en om gangen. Kanskje bra hun dater han, siden du begynner å bli betatt? 

Hva har du mest lyst til? Henge med henne, eller ha sex? Tenker begge deler er mulig, siden dere har gjort slikt før? Er du interessert i et forhold, eller foretrekker du singel? Isåfall må du forvente at hun finner en ny date, dersom hun ønsker en partner.

Anonymkode: c5b71...229

Du ville ikke tenkt at jeg er billig og desperat dersom jeg lar henne komme tilbake? (gitt at hun ikke får seg kjæreste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Faerunpedia

Hvis datingen hadde vært kortvarig hadde jeg tatt kontakt. Men om det strakk seg over flere måneder vet jeg ikke. Nei det er ikke desperat.

Jeg var på konsert/bar med tidligere pk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Faerunpedia skrev:

Hvis datingen hadde vært kortvarig hadde jeg tatt kontakt. Men om det strakk seg over flere måneder vet jeg ikke. Nei det er ikke desperat.

Jeg var på konsert/bar med tidligere pk. 

Takk for svar.
Jeg har aldri gjort noe med tidligere pk annet enn kino med en dame, et par ganger.
Jeg har vel tenkt at dersom dette er noen uker, så er det jo ikke det helt store for henne. Varer det to år, og jeg tilf er singel da, er det kanskje også greit. Jeg har kanskje tenkt å si at hun kan høre med meg, men at jeg kanskje ikke føler for sex. Må jo se litt an. 
 

Og dersom det ikke blir noe for henne, lurer jeg på å spørre om vi skal gjenoppta datingen. Vi datet, ble kompiser, så etter en stund startet vi å knulle. Veldig kort datefase fordi ingen av oss var klare for forhold, så venner en stund før sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål fra en mann, fortell gjerne alderen din. Jeg er 41.

Jeg lurer på dere jenter som har hatt eller har en dere ligger med:

Hvis du dater en mann, og stopper å ligge med pulevennen, hva da hvis datingen ikke fører til noe? Tar du da kontakt med den tidligere pulevennen? Hva tenkere du da om pulevennen? Er han desperat som kommer tilbake til deg?

Pleier du å gå på konsert, kino eller tur med en pulevenn?

Jeg spør fordi min fantastiske pulevenninne dater en fyr nå. Vi ligger derfor ikke sammen mer. Jeg kjenner at jeg savner henne. Mest sexen, men er kanskje litt betatt. Det er rart, aldri opplevd det med elskerinner tidligere. Da har det bare vært sexen og det. Det hører med til historien at vi er venner fra før vi inngikk sexforholdet, og har en historikk med middager, kino og andre ting.

Det blir kanskje ikke noe mellom henne og daten, og da tipper jeg at hun vil knulle med meg igjen. Jeg vil jo det, men er redd for at det blir et par uker, og så finner hun en ny date.

Innspill eller råd?

Anonymkode: 402cd...d83

Hvorfor kan dere ikke bli kjærester??

Anonymkode: a5aa0...abb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41. 

Hadde en fast elsker i noen år. Han har samboer så det var aldri snakk om noe seriøst. De har åpent forhold da, før jeg blir halshugget her. 

Vi hadde/har helt sinnsyk kjemi i sengen. Plutselig møtte jeg en mann jeg begynte å date og hvor vi ble enige om å være eksklusive. Måtte derfor kutte ut elskeren. Men han sa at døren alltid sto åpen hos han. 

Så da det ikke ble noe mer med daten, tok jeg kontakt med elskeren igjen, og vi fortsatte der vi slapp. 

Ikke noe desp i det. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så gjør jeg aldri noe mer enn å henge i en leilighet med han elskeren. 

Men andre pulevenner kan jeg godt finne på ting med utenfor husets fire vegger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan dere ikke bli kjærester??

Anonymkode: a5aa0...abb

Godt spørsmål. Jeg har ikke lyst til noe mer enn maks kjærester. De fleste vil vel flytte sammen osv.
Akkurat nå dater hun en fyr, og da er det uansett ikke noen aktuell problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Missy77 skrev:

Jeg er 41. 

Hadde en fast elsker i noen år. Han har samboer så det var aldri snakk om noe seriøst. De har åpent forhold da, før jeg blir halshugget her. 

Vi hadde/har helt sinnsyk kjemi i sengen. Plutselig møtte jeg en mann jeg begynte å date og hvor vi ble enige om å være eksklusive. Måtte derfor kutte ut elskeren. Men han sa at døren alltid sto åpen hos han. 

Så da det ikke ble noe mer med daten, tok jeg kontakt med elskeren igjen, og vi fortsatte der vi slapp. 

Ikke noe desp i det. 😊

🙂
Nei, det er vel ikke desp om jeg går til sengs med henne igjen om noen mnd. På en måte like desp fra hennes side:-)
Sexen med henne er magisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første du bør gjøre, er å finne ut om du faktisk har følelser for henne eller ikke. For å blande følelser og pulevenner er en innmari dårlig ide på sikt. Og hvis du har følelser for henne, så kanskje prøve å se om hun har for deg?

 

Jeg hadde en pulevenn en periode. Vi begynte som venner, før det ble vennskap med sengemoro. Jeg ble betatt, han svinset rundt med andre og jeg begynte å date en fyr. Endte med å gifte meg med han, og ektemannen min vet om alt. Likevel beholdt jeg vennskapet med pulevennen, han ble venn med mannen min og jeg ble venn med hans nåværende partner. Vi har begge vært klare på at skulle vi blitt single igjen begge to, så hadde vi tatt opp tråden. Vel og merke kun sexen. Trodde jeg... Helt til han begynte å sende meg meldinger en dag han hadde tatt noen øl, og det kom fram at han har hatt følelser for meg hele veien, skulle ønske jeg var single osv. Et svært rot og jeg har nå trukket meg helt unna nettopp fordi jeg ikke vil ødelegge det jeg har. Så spør henne før det er for sent hvis du faktisk har følelser for henne.

Anonymkode: adc42...334

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det første du bør gjøre, er å finne ut om du faktisk har følelser for henne eller ikke. For å blande følelser og pulevenner er en innmari dårlig ide på sikt. Og hvis du har følelser for henne, så kanskje prøve å se om hun har for deg?

 

Jeg hadde en pulevenn en periode. Vi begynte som venner, før det ble vennskap med sengemoro. Jeg ble betatt, han svinset rundt med andre og jeg begynte å date en fyr. Endte med å gifte meg med han, og ektemannen min vet om alt. Likevel beholdt jeg vennskapet med pulevennen, han ble venn med mannen min og jeg ble venn med hans nåværende partner. Vi har begge vært klare på at skulle vi blitt single igjen begge to, så hadde vi tatt opp tråden. Vel og merke kun sexen. Trodde jeg... Helt til han begynte å sende meg meldinger en dag han hadde tatt noen øl, og det kom fram at han har hatt følelser for meg hele veien, skulle ønske jeg var single osv. Et svært rot og jeg har nå trukket meg helt unna nettopp fordi jeg ikke vil ødelegge det jeg har. Så spør henne før det er for sent hvis du faktisk har følelser for henne.

Anonymkode: adc42...334

Takk for råd!
Det er litt vanskelig å spørre når hun dater en fyr, men jeg skal fortelle henne at jeg har tenkt en del på dette i det siste. Jeg tror det jeg savner er sexen/ligge og slappe av etterpå, pluss det faktum at hun gjør meg bra. Jeg blir glad av å henge med henne på café. Jeg tror nok (utfra hennes situasjon) at hun er singel om noen måneder.

Anonymkode: 402cd...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt mulig hun kommer tilbake om hun ikke får han, men hun blir neppe lenge: bare sex er liksom ikke særlig interessant tilbud. 

Anonymkode: f28f9...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 pulekompiser, og vi fant på ting utenfor huset og. Nå datet ingen av oss andre i den perioden, ble vel mer avsluttet etter en stund, da man ender opp med å få litt følelser. Begge kontaktet meg jevnlig i 4 år etterpå, og lurte på om jeg ville ha sex. Så ikke på det som desperat, tok det bare som et kompliment, om at de må virkelig ha likt å ha sex med meg.

Anonymkode: 17abc...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AndersenG skrev:

🙂
Nei, det er vel ikke desp om jeg går til sengs med henne igjen om noen mnd. På en måte like desp fra hennes side:-)
Sexen med henne er magisk!

Da kjører du på!! 😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok en pause dersom vi datet andre. Når det ikke funket tok vi kontakt igjen. Gikk helt fint. Vi gjorde ingenting sammen utenfor husets fire vegger. Sammen lagde vi mat og pratet om alt i tillegg til sex. Det tok slutt da han flyttet langt unna.

Anonymkode: cf99e...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...