Mimosa Skrevet 28. mars 2005 #1 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva i all verden skal man så finne på utenom å kanskje lese en bok og kjede seg mens man bruker minst mulig penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibs Skrevet 28. mars 2005 #2 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg pleier å - ta meg en tur inn til København og gå på kafé - leie meg inn på et rom på flyplassen for å sove - spise hummer og drikke hvitvin på sjømatbaren på flyplassen (det er ikke så fryktelig dyrt, men fryktelig godt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #3 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg sovna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #4 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg satt sju timer på charles de gaulle etter å ha mista flyet mitt. Da var det for lite tid til å dra inn til Paris, men for mye tid til å ikke kjede seg. Jeg gikk i taxfreebutikkene og brukte en del tid på å overbevise meg selv om at jeg ikke hadde råd til solbriller til 1600 kr. Ellers leste jeg bøker og blader, og kikka på folk. Litt kjedelig ble det lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 28. mars 2005 #5 Del Skrevet 28. mars 2005 Tror de har massasje der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #6 Del Skrevet 28. mars 2005 Ville brukt litt penger likevel jeg..man lever bare en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 29. mars 2005 #7 Del Skrevet 29. mars 2005 Det tar bare ca. 20 min. med tog inn til sentrum (Hovedbanegården) og det koster 25 kr. hver vei, så det er jo ikke så dyrt. Så kan du jo tusle litt rundt og se på byen, butikker (Zara er jo fortsatt ikke kommet i Norge, f.eks.) og drikke en kopp kaffe på en hyggelig cafe (f.eks. Cafe Norden som ligger midt på Strøget). Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 29. mars 2005 #8 Del Skrevet 29. mars 2005 Det ligger et kjempestort kjøpesenter som heter Fields(skandinavias største eller noe sånt i følge reklamen) ett stopp med toget fra Kastrup retning København. Senteret har et "matsenter" rett ved inngangen som har verdens beste kaker og baguetter. Litt og titte på og fordrive tiden med og mat må du jo ha uansett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimosa Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 29. mars 2005 Takk for alle tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #10 Del Skrevet 30. mars 2005 de hadde noen virkelig behagelige stoler på en "utsiktspost". der sov jeg veldig godt, dog kanksje ikke lurt å gjøre om du reiser alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå