Gå til innhold

Om å se bra ut

Gjest Ravn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Vet om jenter som ser utrolig pene ut uten sminke, så det er ikke nødvendig for alle å bruke det for å se bra ut ;) Når de bruker sminke, blir det liksom formye.. Sikkert for vi er vant med å se de uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hver gang jeg går på gata eller i butikker ser alle langt etter meg' date=' de er nok misunnelige, [/quote']

De er vel heller nysjerrige på folk som er annerledes ;)

Jeg kunne aldri sminket meg sånn, men syns det er bra at folk har egen stil & sminker seg sånn de har lyst til.

Mange syns kanskje du ser mystisk og annerledes og spesiell ut, men tror ikke de er misunnelige. da hadde de nok sminket seg sånn selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig fornøyd med utseende mitt og bruker kun mascara til vanlig, men skal jeg på ut på fest er det brunkrem, 3 forskjellige øyenskygger, eyeliner, mascara,farge i øyenbrynene, lip liner, leppestift, gloss og rouge i kinnene.

Off dette hørtes ut som jeg er et vandrende lerret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tja, når jeg skal ut, bruker jeg: foundation, pudder, rouge, grå eyeliner under øynene, svart eller sølv over, øyenskygge i to eller tre farger, mascara, lebestift og lipgloss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker lite sminke..naturlig kan noen ganger se vel så bra ut.

Om jeg er en vakker kreasjon må nok andre svare på for meg. Jeg er fornøyd med den jeg er, vekta mi, og hvordan jeg sminker og kler meg...og det holder lenge for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg bruker ikke sminke til hverdags, men hvis jeg skal noe spesielt, bruker jeg litt øyeskygge.

Om man "trenger" sminke eller ikke, kommer an på hva man er vant til å se den enkelte person med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...