Gå til innhold

Define hår-produkter


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

De er helt grusomme! Håret mitt blir flatt, fett, skittent og kløete etter to dager...

Vanligvis er håret mitt luftig, tykt, mørkt og langt, samt med glans og reflekser som det heter så fint icon_biggrin.gif

Men Define har ødelagt alt fullstendig.

Fikk tips fra en venninne av meg som er stylist at KMS er et meget bra merke for håret. Så neste lønning er det marsj til frisøren og kjøpe sjampo. Eller kanskje jeg skal kjøpe meg en Tahitian Noni Shampoo og Balsam. Har hørt at de også er kjempeflotte for alle typer hår.

Har dere prøvd Define?? Hvordan gikk det med håret deres??

**klem**12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har prøvd (og bruker fremdeles) Define. Mine erfaringer er utelukkende positive... glansfullt, mykt, luftig og sunt hår.

Men, vi er alle forskjellige.

Med hensyn til frisørshampo, har jeg også gode erfaringer med KMS - Kerastase fungerte også bra for mitt hår.

Redken derimot...... FY F!!!!! Jeg betalte nærmere 600,- for shampo og balsam i dette merket - produktene var for mitt hår helt komplett ubrukelige.

Det jeg nå gjør er at jeg kjøper Define/Kerastase annenhver gang.

10na

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare anbefale Finn og Gunnars hårprodukter. Spesiellt shampo, balsam og hårkur.

Ellers har jeg en hårmaske fra shiseido som må være den beste jeg har prøvd! Tørt og slitt hår ble mykt og glansfullt!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig tynt hår og benytter Define.

Det har hjulpet meg får nå har håret mitt fått litt volum.

Ellers så er det sunn mat som gir skinnende hår.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Vel...håret er ett dødt produkt så d som er hemmeligheten er å få lukket skjellaget litt Men nordisk tynt hår ser best ut når d er litt "herpa".JMF min venninne som er frisør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig, ble veldig skuffet over shampoo og balsam fra define. Håret blir fett med en gang, og stritt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hø, jeg prøvde define hårskum, og det fungerte helt greit. Men fikk sjokk da jeg skulle vaske håret dagen etter, for da jeg stakk hodet under vann kom det en lukt som regelrett minnet om "mannskit". Håper ikke det samme skjer hvis håret blir vått av regn også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt annet enn spray som stylingprodukt, men fikk en prøve på noe voks fra define. Wow! Kombinerer det med studio-spray fra L'Oreal (som tidligere), og er kjempefornøyd!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...