Bergenspike Skrevet 21. august 2002 #1 Del Skrevet 21. august 2002 Er det noen her som lager ting og selger dem? I tilfelle hvordan gjør du det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 22. august 2002 #2 Del Skrevet 22. august 2002 Du finner en liknende tråd her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...highlight=selge Har selv begynt å lage tiaraer som jeg selger faktisk. Har laget meg en hjemmeside, og har fått solgt 2 stykker uten å egentlig engasjere meg for mye i det ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2002 #3 Del Skrevet 22. august 2002 Augustbrud 02: Betaler du skatt osv. da? Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 22. august 2002 #4 Del Skrevet 22. august 2002 Nå har jeg ikke kommet noe særlig i gang ennå, men så lenge man ikke selger for en så og så høy sum slipper man å skatte av det. Holder på å undersøke litt slike ting, men foreløpig ligger jeg garantert under den grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå