Gå til innhold

Han er 24 år eldre enn meg... Er bekymret for reaksjoner...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg egentlig litt slem som skriver og tenker på dette...

Saken er at jeg er 37 og han er 61, men vi har falt pladask for hverandre ❤️

Jeg har til nå kun delt det med noen få venner og ingen har spurt om alderen hans, for han ser virkelig minst 10 år yngre ut. Jobber i et "ungt" yrke, trener og spiser bra og tar generelt godt vare på kroppen sin.

Er bekymret for reaksjoner fra dem rundt når de får vite alderen hans, mest fordi jeg er redd for at folk (kanskje spesielt dem rundt ham) vil kunne se meg som en "golddigger".

Vi har begge barn på hver kant og skal ikke ha flere forresten.

Anonymkode: 04b26...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bry deg om hva andre tenker. Kjærligheten trumfer idiotens dom.

Anonymkode: bfa64...712

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler meg egentlig litt slem som skriver og tenker på dette...

Saken er at jeg er 37 og han er 61, men vi har falt pladask for hverandre ❤️

Jeg har til nå kun delt det med noen få venner og ingen har spurt om alderen hans, for han ser virkelig minst 10 år yngre ut. Jobber i et "ungt" yrke, trener og spiser bra og tar generelt godt vare på kroppen sin.

Er bekymret for reaksjoner fra dem rundt når de får vite alderen hans, mest fordi jeg er redd for at folk (kanskje spesielt dem rundt ham) vil kunne se meg som en "golddigger".

Vi har begge barn på hver kant og skal ikke ha flere forresten.

Anonymkode: 04b26...478

Nå er dere begge i en alder hvor slike forskjeller er kult. Hadde vært noe annet hvis du var 18.

Anonymkode: cdb90...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.

Men hva ser du som er ung (yngre enn meg) i en halvgammel gubbe ?

Endret av AthenaRavenLuna
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.

Men hva ser du som er ung (yngre enn meg) i en halv gammel gubbe ?

Bedre med en hel gammel gubbe. 😀

Anonymkode: 1e6af...f70

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt, men så er det nå slik engang, at det er dere som er i et forhold. Ikke vennene og familie. Så ta tyren ved hornene, og nevn alderen hans først som sist.  Kanskje blir dette til døden skiller eder ad, eller kjærligheten dør om 2 måneder. Bedre å satse, enn å angre resten av livet.

Og, la folk prate, og kos dere med at dere er så interessante at folk ønsker å snakke om dere. Er faktisk verre når ingen gidder bry seg!

Lykke til, kjærligheten har ingen aldersgrense ❤️ 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.

Men hva ser du som er ung (yngre enn meg) i en halv gammel gubbe ?

Ser ikke på ham som en halvgammel gubbe, ser på ham kun som en mann...

Han er snill, kjekk, omtenksom, raus, nysgjerrig, leken, trygg, oppmerksom, hensynsfull, smart, livlig, utfordrer meg og vi har fantastisk sex for å nevne noe😊

ts

 

Anonymkode: 04b26...478

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.

Men hva ser du som er ung (yngre enn meg) i en halvgammel gubbe ?

Hvis du er litt opptatt av å rette skrivefeil, foreslår jeg et komma etter «flagrer» også.

Anonymkode: bfa64...712

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er såpass voksne begge to, ts, at her er det bare å gå med hodet høyt hevet.

Det hadde vært verre, mener jeg, dersom dere skulle hatt barn sammen. Da hadde han vært for gammel, synes jeg. Men ikke slik deres situasjon er nå. Da er det bare å stå på! 😄 

Anonymkode: d97fd...1b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er litt opptatt av å rette skrivefeil, foreslår jeg et komma etter «flagrer» også.

Anonymkode: bfa64...712

Har ikke du noe bedre å gjøre enn å leke språkpoliti ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Catalina Culès said:

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer men det får så være.

Men hva ser du som er ung (yngre enn meg) i en halvgammel gubbe ?

Hun går tydeligvis etter personlighet... altså det motsatte av hva du gjør tydeligvis. 

Anonymkode: cdb90...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès said:

Har ikke du noe bedre å gjøre enn å leke språkpoliti ?

Det var en morsom skrivefeil, da. Jeg var også sterkt fristet til å tulle litt med det. Fikk bilder i hodet av diverse varianter av halve gamle menn. Det er så mange muligheter! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun går tydeligvis etter personlighet... altså det motsatte av hva du gjør tydeligvis. 

Anonymkode: cdb90...2c9

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Catalina Culès said:

🙄

Hun skriver at han er:

snill, kjekk, omtenksom, raus, nysgjerrig, leken, trygg, oppmerksom, hensynsfull, smart, livlig, utfordrer meg og vi har fantastisk sex for å nevne noe😊

 

Men du skjønner altså ikke hva hun ser i han fordi.......? 

Anonymkode: cdb90...2c9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror kanskje du tenker mer på det enn hva andre vil gjøre. Men ser da ikke noe galt i å ha ett forhold til ej som er 24 år eldre, når dere begge er voksne!!

Anonymkode: b4c50...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke på ham som en halvgammel gubbe, ser på ham kun som en mann...

Han er snill, kjekk, omtenksom, raus, nysgjerrig, leken, trygg, oppmerksom, hensynsfull, smart, livlig, utfordrer meg og vi har fantastisk sex for å nevne noe😊

ts

 

Anonymkode: 04b26...478

Likevel henger du deg opp i alderen hans..?

Om du ikke gjør det, vil andre heller ikke gjøre det heller. Og om så, hva så? Det er jo du som er sammen med mannen. Jeg hadde ikke brydd meg, og sånn du forteller om ham hadde jeg vær veldig glad på dine vegne. Jeg er på din alder, om det har noen betydning.

Anonymkode: f794b...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt bekymret på dine vegne, han er 61 år. Selv om han er så aktiv og fantastisk nå så kan ting fort endre seg. Når menn i den alderen holder seg godt så går det plutselig nedover veldig fort. Vil du være pleier som 46 åring? Er ikke lenge til han er 70. Jeg hadde nok ikke tenkt du var en golddigger, kan ha respekt for dem som holder ut for å få penger for jeg hadde aldri selv klart å vært sammen med en som er så gammel... Hadde mer tenkt at du har daddy issues og hadde nok synes synd på deg. Hadde selvsagt ikke sagt noe, gjort gode miner og ønsket deg lykke til.

Anonymkode: e8fc9...9c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt bekymret på dine vegne, han er 61 år. Selv om han er så aktiv og fantastisk nå så kan ting fort endre seg. Når menn i den alderen holder seg godt så går det plutselig nedover veldig fort. Vil du være pleier som 46 åring? Er ikke lenge til han er 70. Jeg hadde nok ikke tenkt du var en golddigger, kan ha respekt for dem som holder ut for å få penger for jeg hadde aldri selv klart å vært sammen med en som er så gammel... Hadde mer tenkt at du har daddy issues og hadde nok synes synd på deg. Hadde selvsagt ikke sagt noe, gjort gode miner og ønsket deg lykke til.

Anonymkode: e8fc9...9c8

De fleste som holder seg aktive, holder seg som regel fine til en god stund etter de er 70 så lenge helsa ellers er ok. Dvs. at man har fått behandlet det som har oppstått tidligere i livet, tar vare på helsa, går til legesjekk og ikke har et helt "helseregnskap" for et helt liv man må betale på den siste delen av det. 

Når det er sagt, hadde aldersforskjellen blitt for stor for min del, man er jo på helt ulike steder i livet. Når man er nærmere 40, så har man alt fra små barn til tenåringsbarn hvis man har barn, og en på 61 vil typisk ha barn som etterhvert begynner å bli godt voksne selv. Og den yngste kan jo ikke regne med å beholde forholdet livet ut naturlig nok. Så får man gjøre som man vil selv. 

Anonymkode: 76714...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...