Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja akkurat. Det er en veldig normal feil. Ts må få rundhet undenifra for å endre profilen fra leppene og "vrenge" overleppen ut igjen. 

Anonymkode: 7c8b2...40d

Hun burde kanskje gå for en Lip Flip i stede. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, MissPierce skrev:

Hva er det? 

Anonymkode: 21298...064

Skrevet
44 minutter siden, Kendall skrev:

Er mange som tar botox og Restylane i lepper, ja

Botox brukes for å lamme muskler, slette rynker. Restylane bruker man for å forstørre lepper. 

Anonymkode: 17456...d37

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja akkurat. Det er en veldig normal feil. Ts må få rundhet undenifra for å endre profilen fra leppene og "vrenge" overleppen ut igjen. 

Syns det er ille at en random på nett vet dette bedre enn behandlere som har jobbet i årevis. Hun jeg var hos har jobbet med fillers leeenge, og skjønte tydeligvis ikke at man må fylle på under leppekanten og i midten av leppene også, ikke bare sprøyte inn 1 ml kun i kantene og det er det liksom. Det strammer så mye når jeg smiler at det er ubehagelig til tider, og man ser tydelig at leppa blir dratt innover. 

Test ut et annet sted ts, og si du ikke skal ha i leppekanten, men heller denne rundheten som AB over beskrev. 

Anonymkode: 22449...558

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, MissPierce skrev:

Ja absolutt verdt å prøve. Men jeg tror jeg ville gått for rundhet først og så evt løp flip etterpå. Effekten av lip flip er jo veldig midlertidig.

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har som sagt vært hos 4 behandlere. Hun ene tror jeg er den beste i Bergen, og alle andre sier «Åj vist ikke xxx får det til så får nok ikke jeg det til heller» 

Oooh...? Kven? 

Meg har elles fått botox i bitemuskelen og laserbehandling på Gawe i drotningsvik. Dei er flinke :)

Anonymkode: 87bf1...9ad

Skrevet

Har du kjempe små lepper som ikke passer til ansiktet, eller bare vil du ha store lepper siden du vil operere?

Bare av nysgjerrighet, er det populært å ha store lepper? Ser ikke det bare litt rart ut?

• Liker 1
Skrevet

Antar du har vært hos frk Dings?

Anonymkode: 83c72...e95

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oooh...? Kven? 

Meg har elles fått botox i bitemuskelen og laserbehandling på Gawe i drotningsvik. Dei er flinke :)

Har lurt litt på Gawe faktisk. Men hørt så lite om de så viste ikle om de var noe flinke 

Skrevet

Oooh...? Kven? 

Har gått til frøken dings, total bodylsser, og akademi klinikken 

Skrevet
10 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Har du kjempe små lepper som ikke passer til ansiktet, eller bare vil du ha store lepper siden du vil operere?

Bare av nysgjerrighet, er det populært å ha store lepper? Ser ikke det bare litt rart ut?

Jeg har tynne overleppen som ikke passer til underleppen hverken i portrett eller profil, i tillegg har jeg «kort» munn, liten nese, små tettsittende øyne og stor panne, så alt blir små prikker på en stor overflate og jeg ser dermed veldig rund og overvektig ut. Har også en skjevhet som gjør at det ser litt ut som jeg har hatt slag 

Skrevet

Antar du har vært hos frk Dings?

Anonymkode: 83c72...e95

Jepp

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, og blir flyttet til velvære-forumet.
/lillesky (mod)

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lurt litt på Gawe faktisk. Men hørt så lite om de så viste ikle om de var noe flinke 

Botox i bitemuskelen skal kun flinke folk gjere. Pratet med tannlegen om dette før jeg prøvde i forhold til hva han kunne. Han sa at jeg må være kritisk til behandler, for et sted i munnen kan tannleger sette bedøvelse og bedøve hele kjeven. Det ville vore kritisk med botox som lammer muskelen i flere mnd.

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

Fant du noe som funket?? Sliter med det samme. Men har kun prøvd Restylane Gud veit hvor mange ganger, og mange ml. Har fylt mest 1ml om gangen, sist tok jeg 2 på en gang og det gikk ut før en mnd var gått. Har også prøvd å fylle med korte mellomrom uten hell. Behandleren min har aldri vært borti at det går ut så fort. Håper du har funnet noe som funker. Er desperat :( 

Anonymkode: ae2c5...d97

Skrevet

Husk at trender på kropp går over. Det er ikke lenge siden det var stygt å ha store lepper. 

Anonymkode: c998a...072

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fant du noe som funket?? Sliter med det samme. Men har kun prøvd Restylane Gud veit hvor mange ganger, og mange ml. Har fylt mest 1ml om gangen, sist tok jeg 2 på en gang og det gikk ut før en mnd var gått. Har også prøvd å fylle med korte mellomrom uten hell. Behandleren min har aldri vært borti at det går ut så fort. Håper du har funnet noe som funker. Er desperat :( 

Ja 😁 Jeg prøvde restylane hos enda en annen klinikk og da ble det kjempebra og resultatet holder seg lenge. Så kan de ut som det var teknikken hos de andre som ikke fungerte på mine lepper.

Nå fyller jeg på litt etter ca 9mnd, men kunne nok ventet veldig mye lenger enn det, for det er fremdeles ganske bra volum i leppene da også 

Skrevet
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja 😁 Jeg prøvde restylane hos enda en annen klinikk og da ble det kjempebra og resultatet holder seg lenge. Så kan de ut som det var teknikken hos de andre som ikke fungerte på mine lepper.

Nå fyller jeg på litt etter ca 9mnd, men kunne nok ventet veldig mye lenger enn det, for det er fremdeles ganske bra volum i leppene da også 

Åhh så bra!! Takk for svar 😄Vet du hva slags teknikk de brukte nå i forhold til hva du prøvde først? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...