Gå til innhold

Operere leppene større ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig? 

Restylane og juvederm fungerer ikke på meg :( alt blir borte etter 2-3uker, så skal jeg fylle på annenhver uke blir det jævlig dyrt. 

Så er det mulig å få fikset noe som er mer permanent ? 

Noen som har gjort det? Hva kostet det? Hvor ble det gjort ? Lyst å dele bilder ? 

 

Trenger ikke kommentarer om at jeg skal være fornøyd med de jeg har 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler hardt på at juvederm forsvinner etter 2-3 uker. Jeg jobber i bransjen.

Anonymkode: 7c8b2...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan injisere fett? Det er permanent, og blir som regel mykere. Dyrere engangskostnad, men blir mye finere som regel - og varer. 

Ellers kan man også legge inn silikon implantat, men tror ingen gjør det i norge. Dette blir oftetst hardt og ubehagelig. 

Anonymkode: b62bd...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler hardt på at juvederm forsvinner etter 2-3 uker. Jeg jobber i bransjen.

Anonymkode: 7c8b2...40d

Jo det gjør desverre det. Har til og med fått anbefalt av hun jeg går/gikk til (hun har i alle fall over 10års erfaring og er en av de beste i landet) om å bare gi opp fillers. 

Hvilken by jobber du i foresten ? Er åpen for å prøve en siste gang et annet sted. 

Har vært hos 3 ulike i Norge og en i Tyrkia(ikke en sånn jalla «klinikk» på standen men en skikkelig klinikk som driver med plastisk operasjoner) 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan injisere fett? Det er permanent, og blir som regel mykere. Dyrere engangskostnad, men blir mye finere som regel - og varer. 

Ellers kan man også legge inn silikon implantat, men tror ingen gjør det i norge. Dette blir oftetst hardt og ubehagelig. 

Anonymkode: b62bd...c53

Ja leste litt om det med fett nå etter at jeg postet tråden. 

Tror jeg må ringe litt rundt å høre i morgen. 

 

Men er alikevel interesser i å høre om det er noen her som har erfaringer 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det gjør desverre det. Har til og med fått anbefalt av hun jeg går/gikk til (hun har i alle fall over 10års erfaring og er en av de beste i landet) om å bare gi opp fillers. 

Hvilken by jobber du i foresten ? Er åpen for å prøve en siste gang et annet sted. 

Har vært hos 3 ulike i Norge og en i Tyrkia(ikke en sånn jalla «klinikk» på standen men en skikkelig klinikk som driver med plastisk operasjoner) 

Anonymkode: 21298...064

Har jeg aldri hørt om. Hvor mye tar du? Vi har aldri vært borti den problemstillingen at juvederm forsvinner på noen uker. Vi har derimot vært borti at det ikke forsvinner helt...

Du burde prøve Belotero. Det er ett produkt vi bruker mye og er verdt ett forsøk om du ikke er fornøyd med juvederm. Det er det produktet vi som oftest bruker. Vi har størst etterspørsel etter det, men det er mest fordi det ikke blir klumpdannelse av det siden produktet er mye glattere.

Vi jobber i Porsgrunn.

Anonymkode: 7c8b2...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har jeg aldri hørt om. Hvor mye tar du? Vi har aldri vært borti den problemstillingen at juvederm forsvinner på noen uker. Vi har derimot vært borti at det ikke forsvinner helt...

Du burde prøve Belotero. Det er ett produkt vi bruker mye og er verdt ett forsøk om du ikke er fornøyd med juvederm. Det er det produktet vi som oftest bruker. Vi har størst etterspørsel etter det, men det er mest fordi det ikke blir klumpdannelse av det siden produktet er mye glattere.

Vi jobber i Porsgrunn.

Anonymkode: 7c8b2...40d

De første gangene 0,5, etter det begynte jeg med 1ml. I følge behandler er leppene mine for små til å fylle i mer, de mente vevet kunne «sprenges» eller noe slikt? Husker ikke nøyaktig hva de sa 

Porsgrunn blir litt langt unna da :( 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil rekkefølge på bildene. Men det første et altså ca 2 uker etter , det andre er rett etter behandling, så det er jo litt hovent (pluss jeg har klattet på foundation rundt fordi å prøve å skjule hevelsen)  https://imgur.com/a/OTm8SYA

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt feil rekkefølge på bildene. Men det første et altså ca 2 uker etter , det andre er rett etter behandling, så det er jo litt hovent (pluss jeg har klattet på foundation rundt fordi å prøve å skjule hevelsen)  https://imgur.com/a/OTm8SYA

Anonymkode: 21298...064

Skjønner ikke at du ikke ser selv hvor fake det ser ut? Kom ikke å si at ingen legger merke til det der, selv om det ikke er de største så er det veldig tydelig. 

Anonymkode: 6607b...42b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt feil rekkefølge på bildene. Men det første et altså ca 2 uker etter , det andre er rett etter behandling, så det er jo litt hovent (pluss jeg har klattet på foundation rundt fordi å prøve å skjule hevelsen)  https://imgur.com/a/OTm8SYA

Anonymkode: 21298...064

Det ser ut som du har fått for mye kant på overleppa, men ikke rundhet, så leppa vrenger seg litt innover å gir illusjon om mindre leppe. Ser tydelig omrisset rundt leppefargen (for å si det enkelt) så filleren er der. Underleppa ser bra ut synes jeg.

Gå til en behandler å be om å få rundhet i overleppen med stikk undenifra.

Anonymkode: 7c8b2...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som du har fått for mye kant på overleppa, men ikke rundhet, så leppa vrenger seg litt innover å gir illusjon om mindre leppe. Ser tydelig omrisset rundt leppefargen (for å si det enkelt) så filleren er der. Underleppa ser bra ut synes jeg.

Gå til en behandler å be om å få rundhet i overleppen med stikk undenifra.

Anonymkode: 7c8b2...40d

Underleppen er ikke gjort noe med. Den er jo i utgangspunktet grei, men overleppen matcher ikke (altså uten filler) 

Kan du anbefalle noen i Bergen jeg kan gjøre et siste forsøk hos da ? 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Underleppen er ikke gjort noe med. Den er jo i utgangspunktet grei, men overleppen matcher ikke (altså uten filler) 

Kan du anbefalle noen i Bergen jeg kan gjøre et siste forsøk hos da ? 

Anonymkode: 21298...064

Beklager, kjenner ikke til noen behandlere så langt vekk. Men bruk en annen enn den du har brukt, for det er rundhet du trenger, ikke kontur.

Men jeg anbefaler deg å oppsøke en lege som behandler med kosmetiske injeksjoner og ikke en sykepleier. De sitter som oftest med enormt mye mere kunnskap og er de som kurser opp sykepleierene.

Anonymkode: 7c8b2...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager, kjenner ikke til noen behandlere så langt vekk. Men bruk en annen enn den du har brukt, for det er rundhet du trenger, ikke kontur.

Men jeg anbefaler deg å oppsøke en lege som behandler med kosmetiske injeksjoner og ikke en sykepleier. De sitter som oftest med enormt mye mere kunnskap og er de som kurser opp sykepleierene.

Anonymkode: 7c8b2...40d

Ikke så lett å orientere seg over alle behandlerne i Bergen. Men ja skal ta kontakt med en lege, selv om jeg er like skeptisk til at de får det til noe bedre. 

 

Har en kjæreste som er lege og vil begynne med dette på «fritiden» og tror han da bare kan ta et 3 dagers kurs så kan han alt 🙄 Tar jo mange års erfaring for å bli flink i dette 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lett å orientere seg over alle behandlerne i Bergen. Men ja skal ta kontakt med en lege, selv om jeg er like skeptisk til at de får det til noe bedre. 

 

Har en kjæreste som er lege og vil begynne med dette på «fritiden» og tror han da bare kan ta et 3 dagers kurs så kan han alt 🙄 Tar jo mange års erfaring for å bli flink i dette 

Anonymkode: 21298...064

Mange som begynner sånn! Leger tar det oftere endel enklere enn sykepleierene pga utdannelsen sin, men "alle" sier jo at man må stikke 40-50 lepper for å bli god.

Men sånn at det er sagt, å lage den rundheten du trenger er grunnleggende kunnskap, så jeg tror egentlig bare du har vært uheldig med behandler. En med ett tredagerskurs lærer den behandlingen.

Anonymkode: 7c8b2...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som begynner sånn! Leger tar det oftere endel enklere enn sykepleierene pga utdannelsen sin, men "alle" sier jo at man må stikke 40-50 lepper for å bli god.

Men sånn at det er sagt, å lage den rundheten du trenger er grunnleggende kunnskap, så jeg tror egentlig bare du har vært uheldig med behandler. En med ett tredagerskurs lærer den behandlingen.

Anonymkode: 7c8b2...40d

Har som sagt vært hos 4 behandlere. Hun ene tror jeg er den beste i Bergen, og alle andre sier «Åj vist ikke xxx får det til så får nok ikke jeg det til heller» 

 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde også at leppene ikke ble større etter 1 ml, og det er som hun du siterer sier, filleren er der men den er ikke lagt riktig for min og din leppe. Masse filler i leppekanten gjør ikke leppene større. Mine lepper ser faktisk mindre ut nå når jeg smiler enn de gjorde før jeg fylte på, siden leppekanten «vrenger» de innover. 

Anonymkode: 22449...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde også at leppene ikke ble større etter 1 ml, og det er som hun du siterer sier, filleren er der men den er ikke lagt riktig for min og din leppe. Masse filler i leppekanten gjør ikke leppene større. Mine lepper ser faktisk mindre ut nå når jeg smiler enn de gjorde før jeg fylte på, siden leppekanten «vrenger» de innover. 

Anonymkode: 22449...558

Behandleren min har prøvd flere metoder, ingen av de har funket :( derfor mener hun det blir å kaste penger ut vinduet om jeg vil fortsette 

Men skal prøve en gang til enda et sted 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde også at leppene ikke ble større etter 1 ml, og det er som hun du siterer sier, filleren er der men den er ikke lagt riktig for min og din leppe. Masse filler i leppekanten gjør ikke leppene større. Mine lepper ser faktisk mindre ut nå når jeg smiler enn de gjorde før jeg fylte på, siden leppekanten «vrenger» de innover. 

Anonymkode: 22449...558

Ja akkurat. Det er en veldig normal feil. Ts må få rundhet undenifra for å endre profilen fra leppene og "vrenge" overleppen ut igjen. 

Anonymkode: 7c8b2...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja akkurat. Det er en veldig normal feil. Ts må få rundhet undenifra for å endre profilen fra leppene og "vrenge" overleppen ut igjen. 

Anonymkode: 7c8b2...40d

Takk. Skal vise dette til behandleren min og spørre om det er det hun har gjort 

Anonymkode: 21298...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Kendall skrev:

Er mange som tar botox og Restylane i lepper, ja

Nei. Ingen tar botix i lepper, herre min hatt - les deg opp. m du ikke kan noe - ikke kommenter som om du vet. 

 

 

Anonymkode: b62bd...c53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...