Gjest Autofyll Skrevet 4. desember 2018 #121 Del Skrevet 4. desember 2018 Definitivt. Hun kler mørkt hår, lyst, kort, langt, usminket - sminket! Naturlig perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2018 #122 Del Skrevet 4. desember 2018 Jeg har vært betatt av Linda Blair siden Eksorsisten, gjennom en haug B- og C-filmer og for hundeengasjementet i godt voksen alder. Før dere kjefter...hun er eldre enn meg, og er fortsatt fabelaktig vakker. I mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 4. desember 2018 #123 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Johannes Høsflot Klæbo. Hvis vi skal ta med døde, så var Marilyn Monroe enda vakrere. Jeg kommer på flere; Natasha Vodianova, og Inger Lise Rypdal i sine beste dager. Spol gjerne fram til Fru Johnsen etter 2.13 Jeg fikk litt lyst til å trekke fram Frank Løke, siden han er såpass aktuell og omdiskutert, men hans skjønnhet fra halsen og opp er egentlig bare litt over middels. Endret 4. desember 2018 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 4. desember 2018 #124 Del Skrevet 4. desember 2018 Tone Damli. Hun er vakker, synes jeg 🎀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max B Skrevet 4. desember 2018 #125 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Kvinner: Leighton Meester, America Ferrera, Shay Mitchell Menn: Chris Hemsworth, Chris Pratt, Milo Ventimiglia, Ken Duken, Ewan McGregor Endret 4. desember 2018 av Max B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phiola Skrevet 4. desember 2018 #126 Del Skrevet 4. desember 2018 On 11/24/2018 at 2:48 PM, Mariángel said: Taylor Hill Føler meg pen til vanlig, men ved siden av hun der hadde jeg nok følt meg som en søppelcontainer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Autofyll Skrevet 8. desember 2018 #127 Del Skrevet 8. desember 2018 På 4.12.2018 den 14.16, Phiola skrev: Føler meg pen til vanlig, men ved siden av hun der hadde jeg nok følt meg som en søppelcontainer Jeg er helt uenig. Syns hun ser ufeminin og nesten litt transeaktig. Gud, så forskjellig mening man kan ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 9. desember 2018 #128 Del Skrevet 9. desember 2018 For mange å ramse opp, men av norske synes jeg Triana Iglesias, Tone Damli og Marion Ravn. Marit Larsen er også veldig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. desember 2018 #129 Del Skrevet 9. desember 2018 Scarlett Johansen Kit Harrington Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. desember 2018 #130 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Helena Christensen Se bare denne ikoniske videoen. Nå, i en alder av 50, er hun fremdeles stunning. Endret 9. desember 2018 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 12. desember 2018 #131 Del Skrevet 12. desember 2018 Norske så må det bli Kathrine Sørland, Triana Iglesias og Lene Alexandra. Nydelige mennesker og jeg blir rett å slett glad å se deres bilder på Instagram, inspirasjon og motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #132 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Leighton Meester , Jessica Alba og Emma Stone av kvinner. Dave Gahan(da han var yngre) Jonathan Rhys meyers, Tom Hiddleston, Chris Hemsworth, Neymar og Johnny Depp (da han var yngre) av menn. Endret 12. desember 2018 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 12. desember 2018 #133 Del Skrevet 12. desember 2018 3 timer siden, Catalina Culès skrev: Leighton Meester , Jessica Alba og Emma Stone av kvinner. Dave Gahan(da han var yngre) Jonathan Rhys meyers, Tom Hiddleston, Chris Hemsworth, Neymar og Johnny Depp (da han var yngre) av menn. Synes Dave Gahan er ganske hot nå også, jeg. Men så tilhører jeg plutselig den eldre generasjonen sjæl 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. desember 2018 #134 Del Skrevet 12. desember 2018 Vil føye til Linn Irene Meister 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #135 Del Skrevet 12. desember 2018 5 minutter siden, Sobril skrev: Synes Dave Gahan er ganske hot nå også, jeg. Men så tilhører jeg plutselig den eldre generasjonen sjæl 😂 Jo, han er fin nå og, men da han var i 30-40 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 12. desember 2018 #136 Del Skrevet 12. desember 2018 17 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jo, han er fin nå og, men da han var i 30-40 årene Ja, da han var langhåret og full av både det ene og det andre var han heit 😍 Likte han her også (men han er død så det telles kanskje ikke?) ; Michael Hutchence ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2018 #137 Del Skrevet 13. desember 2018 Mads Sjøgård Pettersen er mitt nye kjendiscrush. Fy flate for en nydelig mann! Jeg smelter når jeg ser han i lykkeland, han tar seg så godt ut på kamera. Googler bilder av han som en annen fjortis, tror det er det intense blikket jeg liker så godt 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 13. desember 2018 #138 Del Skrevet 13. desember 2018 En ung Marlon Brando! James Dean. Levende: Mark Wahlberg, både ung og voksen - like kjekk 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 14. desember 2018 #139 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) 😍 Endret 9. januar 2019 av Juni Lunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 19. januar 2019 #140 Del Skrevet 19. januar 2019 Maria Bonnevie (spesielt da hun var yngre, men fremdeles vakker) Tuva Novotny Linnea Myhre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå