Gå til innhold

Hvem er den peneste kjendisen du vet om?

Meg.meg

Anbefalte innlegg

På 20.11.2018 den 21.03, Merula skrev:

Caitriona Balfe tror jeg er den peneste dama jeg vet om. Ellers synes jeg Lily Collins er veldig pen.

Er det hun fra Outlander? Hun er veldig pen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og Ellen DeGeneres. Har hun egentlig fiksa på noe? Dama holder seg utrolig godt! Jane Fonda er også en vakker, eldre dame. Hun har nok fiksa på mye, men uten at hun ser helt forferdelig unaturlig ut. Er grusomt når damer i 60 årene forsøker se ut og kle seg som 20 åringer😳 

Synes også Joshua Jackson er hot🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Binnie skrev:

Og Ellen DeGeneres. Har hun egentlig fiksa på noe? Dama holder seg utrolig godt! Jane Fonda er også en vakker, eldre dame. Hun har nok fiksa på mye, men uten at hun ser helt forferdelig unaturlig ut. Er grusomt når damer i 60 årene forsøker se ut og kle seg som 20 åringer😳 

Synes også Joshua Jackson er hot🙈

Ellen og Portia er et så nydelig ektepar!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjangs i havet til å bestemme meg så her er litt av de som kommer høyest på min liste. I tilfeldig rekkefølge.

Menn: 

• Chris Zylka
  • Gerrard Butler 
  • Chris Hemsworth
  • Ian Somerhalder
  • Bradly Cooper
  • Matt Bomer (elsk på blikket eller øynene) 
  • Scott Eastwood, sønnen av Clinton Estwood .... 
  • Paul Walker

Kvinner:

• Emma Watson
  • Blake Lively
  • Hayden Pattiere
  • Amanda Sayfried
  • Devon Aoki (Jenta med den rosa bilen i 2 fast 2 furious)
  • Alexa Vega
  • Alexandra Daddario
  • Shailene Woodley 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.11.2018 den 20.56, Caramelita skrev:

❤️❤️❤️❤️

Og selvfølgelig Tom Hardy😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å forholde meg til spørsmålet. De menneskene jeg syns er vakre er folk jeg kjenner fordi jeg har fått godt innblikk i sjelen deres. Utseendet har ingen betydning for skjønnhet.

Det var alt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Klarer ikke å forholde meg til spørsmålet. De menneskene jeg syns er vakre er folk jeg kjenner fordi jeg har fått godt innblikk i sjelen deres. Utseendet har ingen betydning for skjønnhet.

Det var alt.

Viktig å si ifra når du velger å ta "the high road" I en tråd der andre deler noe positivt om utseendet til andre mennesker i et forum hvor andres utseende ofte kritiseres. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, elisaday skrev:

Viktig å si ifra når du velger å ta "the high road" I en tråd der andre deler noe positivt om utseendet til andre mennesker i et forum hvor andres utseende ofte kritiseres. 

Du mener utseendet til kjendiser (trådtittel) som de færreste kjenner personlig? Storveies å bidra med noe positivt når det er snakk om kjendiser som i større eller mindre grad lever av utseende, og tråden er dødsviktig i så henseende. Ikke legg andre brukeres kritikk av utseende på mine skuldre, bare fordi jeg syns indre skjønnhet og kvaliteter er viktigere rangeringer enn utseende.

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jude Law! 😍Han holder seg godt til å være 45 år. Fernando Torres er kanskje ikke så stor kjendis, men jeg liker han! :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...