Gå til innhold

Hvem er den peneste kjendisen du vet om?

Meg.meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Skulle nok gjerne ønske at man heller hadde spørsmål om hvilken kjendis som inspirerer en mest. Indre verdier burde være så mye mer interessant å fokusere på.

Tilføyelse: Det er likevel verdt å merke seg at det er stor spredning i hva folk finner vakkert. Slik sett er det jo fint å se at det ikke finnes et skjønnhetsideal, men flere. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, CecilieX skrev:

Skulle nok gjerne ønske at man heller hadde spørsmål om hvilken kjendis som inspirerer en mest. Indre verdier burde være så mye mer interessant å fokusere på.

Tilføyelse: Det er likevel verdt å merke seg at det er stor spredning i hva folk finner vakkert. Slik sett er det jo fint å se at det ikke finnes et skjønnhetsideal, men flere. 

Helt enig 😊 en tråd om inspirerende mennesker hadde vært fantastisk 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, CecilieX skrev:

Hvorfor lager du ikke en slik tråd da ?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Watson har alltid vært en favoritt hos meg. Mye mulig fordi jeg elsker Harry Potter og Hermine alltid har vært en slags rollemodell, men jeg syns hun har utviklet seg til å bli både vakker og engasjert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Noenlundelikefremt

Ida Fladen. Jeg er ikke i stand til å vurdere utseende uten å bli påvirket av personlighet og utstråling. Blir betatt hver gang jeg ser henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, CecilieX said:

For å vite verdiene til kjendisen så må man jo nesten kjenne dem. Da er det lettere å forholde seg til det ytre som jo alle kan observere( med sminke og retusjering). 

Til TS sitt spørsmål: Angelina Jolie(når hun ikke er undervektig).

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, CecilieX skrev:

Det må vel være lov med litt overfladisk lettbeinthet innimellom. Alt trenger vel ikke være så forbasket pk hele tiden:duskedame:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
4 timer siden, Attic skrev:

Det må vel være lov med litt overfladisk lettbeinthet innimellom. Alt trenger vel ikke være så forbasket pk hele tiden:duskedame:

Problemet er jo at holdningen til hva som er viktig mer eller mindre bevisst preger oss som samfunn, både generelt og på individnivå. Det påvirker ungdommene våre og de vokser opp med idealer hvor det viktigste karaktertrekket er hvordan de ser ut. Jeg forsøker å være en motvekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, CecilieX skrev:

Problemet er jo at holdningen til hva som er viktig mer eller mindre bevisst preger oss som samfunn, både generelt og på individnivå. Det påvirker ungdommene våre og de vokser opp med idealer hvor det viktigste karaktertrekket er hvordan de ser ut. Jeg forsøker å være en motvekt. 

Prøv å ikke ta alt så seriøst.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...