AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #21 Skrevet 18. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det andre bedre forumsider man kan bruke? Er så lei av å legge ut tråd etter tråd og gang på gang skal enkelte spore av, kverulere og være arrogante. Altså få et liv dere ❤️ Anonymkode: 2e98b...204 Jeg har sett mange fine tråder på KG, jeg. Felles for dem var at TS ikke brøt forumreglene, og at TS ikke klaget over andre som gjør noe ganske likt noe som hun gjør selv i innlegget. Når det kommer til innholdet i innlegget er jeg helt enig. Ekstremt turn-off når man ikke klarer å skrive halvveis ordentlig engang. Litt skrivefeil er ok, men når det blir så ekstremt med latskap at man ikke gidder å bruke stor bokstav, ikke gidder å bruke ordentlig tegnsetting eller ikke gidde å lese kjapt gjennom en kort melding (eller overskrift..) man har skrevet - da melder jeg pass. Anonymkode: 018d4...a1e 3
Tibbie Skrevet 18. november 2018 #22 Skrevet 18. november 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Anonymkode: 49932...7b2 Jeg er ikke trådstarteren, men ønsker å påpeke at dette helt tydelig ikke er en regel, men en anbefaling for å få flere svar. Jeg er enig i at det er en dårlig tittel (og noe uheldig med tanke på trådens tema), men forstår ikke hensikten med å kuppe tråden av den grunn. Tråden kommer ikke til å bli stengt på grunn av denne tittelen, da ville halvparten av trådene på dette forumet blitt slettet 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #23 Skrevet 18. november 2018 Jeg skjønner deg godt Anonymkode: 18297...d5d
altflyter Skrevet 18. november 2018 #24 Skrevet 18. november 2018 Slurvefeil gjør meg ingenting. Når man skriver i full fart er det lett for at det går i surr. Gjennomgående skrivefeil derimot... da tenker jeg rett og slett at personen er mindre intelligent.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #25 Skrevet 18. november 2018 12 minutter siden, altflyter skrev: Slurvefeil gjør meg ingenting. Når man skriver i full fart er det lett for at det går i surr. Gjennomgående skrivefeil derimot... da tenker jeg rett og slett at personen er mindre intelligent. For dysleksi eksisterer ikke i din perfekte verden? Anonymkode: eb1c6...061 2
altflyter Skrevet 18. november 2018 #26 Skrevet 18. november 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: For dysleksi eksisterer ikke i din perfekte verden? Anonymkode: eb1c6...061 Hva er det med dette forumet og å bli krenket av hva det skal være? Hva om? Hva hvis? Det går ikke an å snakke på generelt grunnlag uten at noen skal føle seg støtt Stort sett er det latskap/dumskap det handler om når folk forkorter ord eller skriver på dialekt eller hva det måtte være. Halve Tinder har ikke dysleksi Endret 18. november 2018 av altflyter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå