AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 .... som får avsmak og ikke svarer gutter som ikke klarer å føre en ordentlig og interessant samtale på tinder. En fyr begynte samtalen sånn her «hei hva driver du med», altså helt slik. Ingen stor forbokstav på begynnelsen av settningen, og ingen komma eller spørsmålstegn. Åpnet den og svarte han ikke. Så skriver han igjen «ut å reiser eller». Igjen, ingen spørsmålstegn, og skriver å når det skal være og. Selv om jeg forstår hva han mener er det så irriterende med gutter som skriver slik akkurat sånn som man gjør til sine nærmeste venner, og ikke slik man gjør til fremmede. Er det noen andre her som irriterer seg over slikt? Mulig noen synes jeg er meget nøye her, men klarer ikke å ta slike seriøst og unmatcher slike fort som faen. Jeg forventer ikke emojies i hver setning, men iallefall stor forbokstav, komma og spørsmålstegn er da en selvfølge... 🙄😂😂 Anonymkode: 2e98b...204 3
Tibbie Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Haha, du er som meg. Det er så sykt turn off med menn som ikke kan skrive norsk! Kan du ikke tegnsetting eller forskjell på "og" eller "å", så blir det nok ikke oss to 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Akkurat nå, Tibbie skrev: Haha, du er som meg. Det er så sykt turn off med menn som ikke kan skrive norsk! Kan du ikke tegnsetting eller forskjell på "og" eller "å", så blir det nok ikke oss to Han var norsk da, men ja allikevel. Orker ikke kjedelig samtaler som det der. Sykt irriterende 😂 Anonymkode: 2e98b...204
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 .... sa ho som ikke klarer å skrive overskriften rett engang... Anonymkode: eb1c6...061 18
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: .... sa ho som ikke klarer å skrive overskriften rett engang... Anonymkode: eb1c6...061 Jeg skrev innlegget i hastigheten da jeg hadde dårlig tid Kjære troll Anonymkode: 2e98b...204
Tibbie Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han var norsk da, men ja allikevel. Orker ikke kjedelig samtaler som det der. Sykt irriterende 😂 Anonymkode: 2e98b...204 Ja, det skjønte jeg. Man er veldig unnskyldt om norsk ikke er morsmålet! Men nordmenn som har gått minst 10 år på skole for å lære dette, burde kunne det!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #7 Skrevet 18. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev innlegget i hastigheten da jeg hadde dårlig tid Kjære troll Anonymkode: 2e98b...204 Hvorfor kaller du andre troll når det er du som bryter forumreglene? Anonymkode: 22e8d...87c 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #8 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, Tibbie skrev: Ja, det skjønte jeg. Man er veldig unnskyldt om norsk ikke er morsmålet! Men nordmenn som har gått minst 10 år på skole for å lære dette, burde kunne det! Ja. Og de som skriver som han er også de mest kjedelige å prate med. At dem ikke ser det selv🙄 Anonymkode: 2e98b...204
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #9 Skrevet 18. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skrev innlegget i hastigheten da jeg hadde dårlig tid Kjære troll Anonymkode: 2e98b...204 * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Anonymkode: 49932...7b2 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #10 Skrevet 18. november 2018 Haha alltid er det noen som kjeder seg og må spore av i tråden. Utrolig interessant 😁 Anonymkode: 2e98b...204
Brunello Skrevet 18. november 2018 #11 Skrevet 18. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev innlegget i hastigheten da jeg hadde dårlig tid Kjære troll Anonymkode: 2e98b...204 Det er kanskje det mennene gjør også. Sender en rask melding fordi de er på farta. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #12 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev innlegget i hastigheten da jeg hadde dårlig tid Kjære troll Anonymkode: 2e98b...204 Kanskje de som skriver til deg har det travelt også!? Eller ikke fokuserer like mye på det som deg? Er visst så flink til å skrive du heller? Troll kan du være selv! Anonymkode: eb1c6...061 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #13 Skrevet 18. november 2018 Stein i glasshus TS. Anonymkode: 329ed...6b2 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #14 Skrevet 18. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Haha alltid er det noen som kjeder seg og må spore av i tråden. Utrolig interessant 😁 Anonymkode: 2e98b...204 Hvis det var meg (....7b2) du mente her så var sitatet fra reglene ment å hjelpe deg så du ikke risikerer at tråden din blir stengt. Anonymkode: 49932...7b2 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #15 Skrevet 18. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha alltid er det noen som kjeder seg og må spore av i tråden. Utrolig interessant 😁 Anonymkode: 2e98b...204 Det er du som sporer av på forumet ved å ikke klare å holde deg til de regler som er satt for bruken av det. Anonymkode: 22e8d...87c 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #16 Skrevet 18. november 2018 Finnes det andre bedre forumsider man kan bruke? Er så lei av å legge ut tråd etter tråd og gang på gang skal enkelte spore av, kverulere og være arrogante. Altså få et liv dere ❤️ Anonymkode: 2e98b...204
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #17 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finnes det andre bedre forumsider man kan bruke? Er så lei av å legge ut tråd etter tråd og gang på gang skal enkelte spore av, kverulere og være arrogante. Altså få et liv dere ❤️ Anonymkode: 2e98b...204 Hvorfor kan du ikke bare holde deg til forumreglene da? Det er ikke vanskelig og hvis du gjør det slipper du at folk påpeker at du bryter de. Alle forum har regler som du må følge. Anonymkode: 22e8d...87c 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #18 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke bare holde deg til forumreglene da? Det er ikke vanskelig og hvis du gjør det slipper du at folk påpeker at du bryter de. Alle forum har regler som du må følge. Anonymkode: 22e8d...87c Jeg så ikke før etterpå at tittelen var feil. Dessverre går det jo ikke an å redigere innlegget når det først er publisert. Men takk til Tibbie som iallefall forsto meg og svarte på innlegget Anonymkode: 2e98b...204 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #19 Skrevet 18. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så ikke før etterpå at tittelen var feil. Dessverre går det jo ikke an å redigere innlegget når det først er publisert. Men takk til Tibbie som iallefall forsto meg og svarte på innlegget Anonymkode: 2e98b...204 Hva skulle egentlig tittelen være da? For hvis den skulle være "Er det bare jeg?" så er ikke det noe bedre. Anonymkode: 22e8d...87c 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #20 Skrevet 18. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg så ikke før etterpå at tittelen var feil. Dessverre går det jo ikke an å redigere innlegget når det først er publisert. Men takk til Tibbie som iallefall forsto meg og svarte på innlegget Anonymkode: 2e98b...204 Hvis du leste/leser det jeg siterte fra reglene så står det der hva du kan gjøre. Bare hyggelig! 15 minutter siden, AnonymBruker said: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Anonymkode: 49932...7b2 Anonymkode: 49932...7b2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå