Gå til innhold

Hvordan kvitte seg med gammel alkohol?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en del flasker stående , gammel gavevin noen bare måtte ta vare på fordi det var fine flasker,men tviler på det er lagringsvin...snakker fra år 2006 her...

Gammel likør som har stått som noen fikk som betaling for en jobb,men det var jo ikke drikkendes...

Martini Bianco som er så gammel at den er brun... drittlei av å ha de stående her og støve ned,og denne noen kommer aldri å henter dem,etter gjentatte beskjeder.

Er det innafor å ta seg retten til å kaste det? Og hvordan kan jeg kvitte meg med det? 32 uker gravid,og det frister liiite å åpne disse flaskene og helle det i vasken min og vaske flaskene til gjennvinning🤢🤮

 

Anonymkode: 08080...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette et stort problem? Spør om noen vil ha dem. Garantert noen du kjenner som er villig til å prøve om det fortsatt er drikkelig. 

Eller så heller du det i vasken. Du trenger vel ikke å vaske flaskene før de går til gjenvinning vel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Er dette et stort problem? Spør om noen vil ha dem. Garantert noen du kjenner som er villig til å prøve om det fortsatt er drikkelig. 

Eller så heller du det i vasken. Du trenger vel ikke å vaske flaskene før de går til gjenvinning vel?

Enig. Hun kan jo få andre til å tømme flaskene, men enda bedre er å gi de bort. Det bruker å stå datostempler på vinflasker. Er ikke sikker. Men, vet om noen som ville tatt i mot dette og drukket det. 

Anonymkode: 2761e...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid og da er det umulig å helle ut noen flasker i vasken.

Joda, verden gå fremover ser jeg.

Anonymkode: 59db0...308

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så vanskelig du gjør det. Spør om noen vil ha det eller tøm det ut. 

Anonymkode: 0941d...e84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøm det i vasken. At du er gravid er da irrelevant. Flaskene tar du til en resirkulasjonsstasjon.

Anonymkode: c2e5d...4ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,var ikke selve alkoholen i seg selv som gjør at jeg nevnte graviditeten da..får nok ikke promille av å helle ut.. Men,lukta av alkohol byr meg imot og jeg blir kvalm..så hva da med såå gammel alkohol,det må jo lukte død nedi de flaskene.

Hater å bry andre..men får spørre om noen kan helle det ut for meg. Så lenge de ikke må vaskes flaskene før gjenvinning så..

Takk.

Anonymkode: 08080...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg for nesen da. Tar ikke mer enn ett minutt å gjøre jobben. Eller så ber du noen om å gjøre det for deg. 

Synes likevel du heller burde prøve å gi det bort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha,var ikke selve alkoholen i seg selv som gjør at jeg nevnte graviditeten da..får nok ikke promille av å helle ut.. Men,lukta av alkohol byr meg imot og jeg blir kvalm..så hva da med såå gammel alkohol,det må jo lukte død nedi de flaskene.

Hater å bry andre..men får spørre om noen kan helle det ut for meg. Så lenge de ikke må vaskes flaskene før gjenvinning så..

Takk.

Anonymkode: 08080...2f7

Vanskeligere er det ikke 

Anonymkode: 0941d...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å prakke det på noen ungdommer (18+) etter polet er stengt. De liker jo egentlig ikke alkohol uansett, så de klarer nok ikke å merke forskjellen på fersk og gammel drikke :P

Anonymkode: 5f9f2...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo prøve å prakke det på noen ungdommer (18+) etter polet er stengt. De liker jo egentlig ikke alkohol uansett, så de klarer nok ikke å merke forskjellen på fersk og gammel drikke :P

Vin(n) / vin(n) Blir muligens avholdsfolk ?

 

A.(CAVE:Fnatt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

så hva da med såå gammel alkohol,det må jo lukte død nedi de flaskene.

Neida, det er ikke sannsynlig. I hvert fall ikke uåpna vinflasker, og likør og annet brennevin holder seg selv om flaskene er åpna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...