Gå til innhold

5 uker, hvordan opprettholde håpet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, jeg er selv 22 uker på vei nå.

Bak meg har jeg et vellykket svangerskap og et hvor jeg mistet i uke 8. Man kan jo aldri vite om man kommer til å miste eller ei, eneste rådet jeg kan gi er å prøve å ikke bruke din energi på å bekymre deg for dette. (vet det ikke er det letteste)

Nyt at du er gravid og prøv å tenke på at alt går bra, positive vibes 😊 Hold deg opptatt med andre ting slik at dagene går fortere. Plutselig er du ute i uke 12. Ellers kan jeg jo anbefale deg en tidlig UL rundt uke 12/13, evt. tidligere hvis du tenker mye på dette. Det kan gjøre det lettere å slappe av. Vet så innmari godt hvordan det er å bekymre seg for å miste. 

Lykke til 💕

Anonymkode: dd949...78b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er selv 22 uker på vei nå.

Bak meg har jeg et vellykket svangerskap og et hvor jeg mistet i uke 8. Man kan jo aldri vite om man kommer til å miste eller ei, eneste rådet jeg kan gi er å prøve å ikke bruke din energi på å bekymre deg for dette. (vet det ikke er det letteste)

Nyt at du er gravid og prøv å tenke på at alt går bra, positive vibes 😊 Hold deg opptatt med andre ting slik at dagene går fortere. Plutselig er du ute i uke 12. Ellers kan jeg jo anbefale deg en tidlig UL rundt uke 12/13, evt. tidligere hvis du tenker mye på dette. Det kan gjøre det lettere å slappe av. Vet så innmari godt hvordan det er å bekymre seg for å miste. 

Lykke til 💕

Anonymkode: dd949...78b

Takk gode! ❤️

Anonymkode: 8197a...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var godt å tenke at "jeg er gravid akkurat nå, samme hva som skjer." På den måten ble det litt lettere å nyte det, og jeg fikk fokuset litt bort fra frykten for å miste (som jeg også hadde i høyeste grad). Det går jo også som oftest bra. Den statistikken som andre har linket til kan være betryggende å følge med på. Masse lykke til, og gratulerer med graviditeten :)

Anonymkode: 608b3...16a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i uke 5. Det var fordi jeg hadde veldig lave progesteron verdier. Ble gravid igjen etter 3 mnd. Brukte progesteron sprøyter. Har en frisk baby som er 2 uker gammel☺

Anonymkode: 938f0...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det var godt å tenke at "jeg er gravid akkurat nå, samme hva som skjer." På den måten ble det litt lettere å nyte det, og jeg fikk fokuset litt bort fra frykten for å miste (som jeg også hadde i høyeste grad). Det går jo også som oftest bra. Den statistikken som andre har linket til kan være betryggende å følge med på. Masse lykke til, og gratulerer med graviditeten :)

Anonymkode: 608b3...16a

Takk, snille deg! Er jo bare mellom 4-5 uker. Skummelt!

Anonymkode: 8197a...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet i uke 5. Det var fordi jeg hadde veldig lave progesteron verdier. Ble gravid igjen etter 3 mnd. Brukte progesteron sprøyter. Har en frisk baby som er 2 uker gammel☺

Anonymkode: 938f0...aa9

Åh💕Hva er progresteron og hvordan måles dette?

Anonymkode: 8197a...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...