Patriotpaula Skrevet 24. desember 2019 #4181 Skrevet 24. desember 2019 4 minutter siden, Neutral90 skrev: Gratulerer @Patriotpaula❤️ Takk @Neutral90 ❤️ Kvalmen har kommet snikende i sånne kvalmebølger siste dagene, så fikk en mistanke om at noe var på gang. Jeg ble rimelig kvalm og begynte å kaste opp allerede før 5+0 sist, så er vel kanskje å forvente noe av det samme denne også. Men jeg tar virkelig i mot alle symptomer og tegn med åpne armer 😂 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #4182 Skrevet 24. desember 2019 3 minutter siden, Patriotpaula skrev: Takk @Neutral90 ❤️ Kvalmen har kommet snikende i sånne kvalmebølger siste dagene, så fikk en mistanke om at noe var på gang. Jeg ble rimelig kvalm og begynte å kaste opp allerede før 5+0 sist, så er vel kanskje å forvente noe av det samme denne også. Men jeg tar virkelig i mot alle symptomer og tegn med åpne armer 😂 Takk for gratulasjon! Oi, det var tidlig at kvalmen har kommet allerede 😲 Jeg var ikke verken kvalm eller plaget med andre ting forrige svangerskap, men tenker og at jeg skal stå i mye uten å klage dersom slike symptomer kommer. Etter 8 runder med ivf og til sammen 15 egg satt inn er alle tegn på å være gravid helt topp 😜 Anonymkode: d9621...bb4 2
Patriotpaula Skrevet 24. desember 2019 #4183 Skrevet 24. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for gratulasjon! Oi, det var tidlig at kvalmen har kommet allerede 😲 Jeg var ikke verken kvalm eller plaget med andre ting forrige svangerskap, men tenker og at jeg skal stå i mye uten å klage dersom slike symptomer kommer. Etter 8 runder med ivf og til sammen 15 egg satt inn er alle tegn på å være gravid helt topp 😜 Anonymkode: d9621...bb4 Jeg var sofaliggende 2-3 dager før uke 6 sist, jeg hadde null energi og var heeelt utmattet. Klarte ikke å lage middag uten pause. Og det vekslet mellom forstoppelse og løs mage. Og jeg hadde så til de grader ulvehunger, ble normalt for meg å stå opp klokken 2-4 på natten og spise, fordi magen vrengte seg av sult. Dette blandet med kvalme, oppkast, null matlyst og cravings på nudler 😂 Håper svangerskapet ditt blir fint - jeg tar i hvert mot alt med åpne armer 🙊😅 1
Fiiol Skrevet 24. desember 2019 #4184 Skrevet 24. desember 2019 1 time siden, Patriotpaula skrev: Vi fikk den aller beste julegaven vi kunne ha ønsket oss ❤️ Det var en fin strek det. Dette må jo gå bra. Så fantastisk overraskelse å få på julaften. Gratulerer ❤️ 1
Patriotpaula Skrevet 24. desember 2019 #4185 Skrevet 24. desember 2019 2 timer siden, Fiiol skrev: Det var en fin strek det. Dette må jo gå bra. Så fantastisk overraskelse å få på julaften. Gratulerer ❤️ Takk ❤️ Håper du får med deg hell og lykke til neste år - og at spiren vil holde seg godt fast i ni måneder ❤️ 1
prøverpåny Skrevet 24. desember 2019 #4186 Skrevet 24. desember 2019 God jul alle dere fine prøvere her inne! Gratulerer til dere med spiren, krysser fingre for dere som venter i spenning og til alle oss andre - hold ut! ❤️🎄 4
Lottelise Skrevet 25. desember 2019 #4187 Skrevet 25. desember 2019 God morgen! Et spørsmål om Lutinus. Jeg er en av de heldige som nå endelig har fått babystrek på testene 😍 Men så er jeg så forvirret over hvor lenge/mye jeg skal fortsette med Lutinus. Håpløst når klinikken er stengt til januar og jeg ikke får spurt der. Andre som husker hva legen har sagt om Lutinus etter positiv test?
Patriotpaula Skrevet 25. desember 2019 #4188 Skrevet 25. desember 2019 1 time siden, Lottelise skrev: God morgen! Et spørsmål om Lutinus. Jeg er en av de heldige som nå endelig har fått babystrek på testene 😍 Men så er jeg så forvirret over hvor lenge/mye jeg skal fortsette med Lutinus. Håpløst når klinikken er stengt til januar og jeg ikke får spurt der. Andre som husker hva legen har sagt om Lutinus etter positiv test? Det kommer an på om du har ferskforsøk, styrt frys eller naturlig frys Jeg har styrt frys og må fortsette med progesteron til 10+0 siden jeg ikke har noen egenproduksjon. Hvis det er ferskforsøk eller naturlig frys, så er det ved klinikken min sagt at man kan bruke opp den pakken man er på ved testdag, ofte er det bare snakk om noen dager ekstra
Lottelise Skrevet 25. desember 2019 #4189 Skrevet 25. desember 2019 2 timer siden, Patriotpaula skrev: Det kommer an på om du har ferskforsøk, styrt frys eller naturlig frys Jeg har styrt frys og må fortsette med progesteron til 10+0 siden jeg ikke har noen egenproduksjon. Hvis det er ferskforsøk eller naturlig frys, så er det ved klinikken min sagt at man kan bruke opp den pakken man er på ved testdag, ofte er det bare snakk om noen dager ekstra Takk! Ferskforsøk. Da trapper jeg gradvis ned med de jeg har igjen 👍 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #4190 Skrevet 25. desember 2019 4 timer siden, Lottelise skrev: God morgen! Et spørsmål om Lutinus. Jeg er en av de heldige som nå endelig har fått babystrek på testene 😍 Men så er jeg så forvirret over hvor lenge/mye jeg skal fortsette med Lutinus. Håpløst når klinikken er stengt til januar og jeg ikke får spurt der. Andre som husker hva legen har sagt om Lutinus etter positiv test? Ser det varierer veldig fra klinikk til klinikk. Selv fikk jeg beskjed om å stå på de til ut i uke 8 etter fersforsøk. Ingenting som tilsa at jeg burde ha progesteronstøtte, men de mente at det ikke skadet, så var like greit å ta de. Anonymkode: 09e5f...6c3 1
Lottelise Skrevet 25. desember 2019 #4191 Skrevet 25. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det varierer veldig fra klinikk til klinikk. Selv fikk jeg beskjed om å stå på de til ut i uke 8 etter fersforsøk. Ingenting som tilsa at jeg burde ha progesteronstøtte, men de mente at det ikke skadet, så var like greit å ta de. Anonymkode: 09e5f...6c3 Kan liksom ikke huske de har sagt jeg skal slutte, trodde kanskje bare jeg skulle minske dosen 🤔 må se om det står noe mer i papirene fra tidligere forsøk når jeg kommer hjem fra juleferie. Kan jeg spør hvilken klinikk du "hører til"? Hausken her.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #4192 Skrevet 25. desember 2019 Jeg sluttet på dagen ved positiv test. Jeg hører til Riksen. Vet at det på privatklinikkene blir det brukt mer støtte, men det er ingenting som tilsier at du trenger det ved ferskforsøk. Så deilig å slippe klisset. Anonymkode: 93524...db5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #4193 Skrevet 25. desember 2019 Jeg hadde MA ved fryseforsøk noe jeg vil anta hadde vært en SA og en kortere prosess hvis jeg ikke hadde gått på Crinone. Gravid igjen nå på ferskforsøk og syntes det er så deilig å slippe Crinone, men skulle gjerne spolt frem til 5. Måned. Det er så nervepirrende denne første tiden. Studerer papiret hver gang jeg er på do og kjenner etter hvert eneste lille tegn hele tiden. Blir helt tullerusk. Anonymkode: 93524...db5 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #4194 Skrevet 25. desember 2019 5 timer siden, Lottelise skrev: Kan liksom ikke huske de har sagt jeg skal slutte, trodde kanskje bare jeg skulle minske dosen 🤔 må se om det står noe mer i papirene fra tidligere forsøk når jeg kommer hjem fra juleferie. Kan jeg spør hvilken klinikk du "hører til"? Hausken her. Hausken her også. I Bergen. Anonymkode: 09e5f...6c3
TiiBii Skrevet 25. desember 2019 #4195 Skrevet 25. desember 2019 På 24.12.2019 den 11.11, Patriotpaula skrev: Vi fikk den aller beste julegaven vi kunne ha ønsket oss ❤️ Du fikk det ønske vi alle ønsker å oppleve og særlig på en dag som i går💞 Tillykke, ønsker dere alt godt. Måtte dette blir spiren dere har ventet på🥰 1
Patriotpaula Skrevet 25. desember 2019 #4196 Skrevet 25. desember 2019 2 minutter siden, TiiBii skrev: Du fikk det ønske vi alle ønsker å oppleve og særlig på en dag som i går💞 Tillykke, ønsker dere alt godt. Måtte dette blir spiren dere har ventet på🥰 Vet så inderlig godt at det alle andre her inne hadde ønsket seg det samme, det ble litt ekstra spesielt også når vi fikk positiv test på selveste julaften. Takk for lykkeønskning ❤️ Vi håper selvsagt at dette er spiren vi har ventet på slik at vi får en veldig ønsket baby helt i starten av september ❤️ 1
Silma Skrevet 26. desember 2019 #4197 Skrevet 26. desember 2019 På 15.12.2019 den 23.12, Zappelin skrev: Hei! Det jeg lurer på er sikkert svart på før, men det er så mye å bla igjennom at jeg spør her 😊 vi har vært prøvere i 14 mnd, ingenting har skjedd. Påvist lav sædlvalitet, så blir nok icsi på oss. Vi har time 06.01 i Porsgrunn. Men jeg sitter egentlig her å grubler på hvor lang tid denne prosessen tar fra første time? Vi har alt av blodprøver/undersøkelser fra gynokolog, så lite mer å undersøke. Har eggeløsning 2 dager før vi skal dit. Er det sånn at jeg må tilbake til Porsgrunn når jeg har eggeløsning i februar for å hente ut egg, for så å reise tilbake når jeg har eggeløsning i mars for å sette inn? Kanskje et meget dumt spørsmål... men jeg er skikkelig utålmodig på å få igang denne prosessen 🙁🙁 håper noen kan svare meg på dette☺️🤞🏼 Hei. jeg hadde time på Porsgrunn i desember. Oppstart på første menstrasjon nå. Jeg kunne velge, de hadde mye ledig sa de. 😊 du vil bli regulert på medisiner. Uttak av egg og innsett av befruktet egg er mellom 3-5 dager. Porsgrunn kjører blasto hvis du har uttak på torsdag eller fredag. dette får du forklart i januar. Lykke til😊
Zappelin Skrevet 27. desember 2019 #4198 Skrevet 27. desember 2019 3 timer siden, Silma skrev: Hei. jeg hadde time på Porsgrunn i desember. Oppstart på første menstrasjon nå. Jeg kunne velge, de hadde mye ledig sa de. 😊 du vil bli regulert på medisiner. Uttak av egg og innsett av befruktet egg er mellom 3-5 dager. Porsgrunn kjører blasto hvis du har uttak på torsdag eller fredag. dette får du forklart i januar. Lykke til😊 Takk for svar ☺️ Mye å lære seg- mye nytt 🙄😅 ser ut som jeg kanskje har eggeløsning når vi er der inne🤔 er det noen mulighet for at jeg har så gode egg at de tar ut når jeg først er der? Jeg har i følge gunokologen god kvalitet og masse egg.. eller er det sånn at jeg måå ta medisiner🤔 1
Neutral90 Skrevet 27. desember 2019 #4199 Skrevet 27. desember 2019 17 timer siden, Zappelin skrev: Takk for svar ☺️ Mye å lære seg- mye nytt 🙄😅 ser ut som jeg kanskje har eggeløsning når vi er der inne🤔 er det noen mulighet for at jeg har så gode egg at de tar ut når jeg først er der? Jeg har i følge gunokologen god kvalitet og masse egg.. eller er det sånn at jeg måå ta medisiner🤔 Nei det er 1 til maks 2 egg som modnes hver syklus, og for å si det slik så vil du ha mer valuta for pengene enn 1 egg ut. Derfor kommer du til å ta medisin som gjør at flere egg modnes. Du vil bli forklart alt dette på oppstartsamtalen. 1
Neutral90 Skrevet 27. desember 2019 #4200 Skrevet 27. desember 2019 Har noen erfaring med menopur i tillegg til bemfola eller gonal f? Hva gjorde dette med antall egg og kvaliteten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå