Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #21 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg er slank, sexy, intelligent, en god mor, en god venninne og en god kjæreste. Har høyere utdanning og en god jobb der jeg tjener greit, og sjefene forguder meg fordi jeg er så dyktig og har så god innstilling, og de ber meg stadig om råd tross min unge alder og tross at de har en hel stab med 50 år gamle gubber. Jeg er fantastisk! - norsk kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #22 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg er slank, sexy, intelligent, en god mor, en god venninne og en god kjæreste. Har høyere utdanning og en god jobb der jeg tjener greit, og sjefene forguder meg fordi jeg er så dyktig og har så god innstilling, og de ber meg stadig om råd tross min unge alder og tross at de har en hel stab med 50 år gamle gubber. Jeg er fantastisk! - norsk kvinne Så fint for deg. Dessverre er du bare en blant svært få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. april 2005 #23 Del Skrevet 9. april 2005 Høh. Noen kommer med et kompliment, og plutselig føler en god del for å påpeke det motsatte. Hyggelig. Jeg er en smule lei av slikt, jeg. Selv klager jeg ikke på den norske mann, eller menn generelt, menn er fantastiske. Ser for meg en typsik klager som et bittert menneske, som, i stedet for å gå litt inn i seg selv og tenke over hva problemet er, skyver det over på noen andre, for å slippe en smule selvinnsikt. Det er mye enklere, det. Det er ikke meg det er noe i veien med, det er alle andre. Ja. Smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #24 Del Skrevet 13. april 2005 ja jeg er enig i at det finnes mange heftige damer her i Norge,men ikke alle er like flinke til å passe på kroppen sin synes jeg.det er ikke ofte nå for tiden at jeg ser en dame med store pupper og liten rompe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #25 Del Skrevet 13. april 2005 Norske damer har dessverre en lei tendens til å være lubne, godslige, fornøyde, hverdagslige, lite unike og svært enkle. Spesielt Oslo-damer har en lei tendens til å være krampaktige, wanna bees, falske, substansløse, uten mål og mening, liksom som de i Friends eller Homsepatruljen, liksom overkule, arrogante, gledesløse og svært lite hyggelige og lite behjelpsomme og de er ikke høflige. Legg til at de alle har samme mening om alt så har du bygdekvinnene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #26 Del Skrevet 13. april 2005 ja jeg er enig i at det finnes mange heftige damer her i Norge' date='men ikke alle er like flinke til å passe på kroppen sin synes jeg.det er ikke ofte nå for tiden at jeg ser en dame med store pupper og liten rompe..[/quote'] Det der var kanskje litt selvmotsigende? Når kvinner trener og får små og stramme rumper krymper puppene, også vet du. Det er ikke bare å si til kroppen: "Fjern fettet overalt unntatt i puppene - de vil jeg ha store". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2005 #27 Del Skrevet 13. april 2005 Guran vil vel ha kvinner som er tynne og trener masse og som har silikon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #28 Del Skrevet 13. april 2005 Ja, jeg vil ha små veltrente damer, men med puppa i behold ja. Er ikke noe i mot silikon, men jeg foretrekker hels naturlige pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2005 #29 Del Skrevet 13. april 2005 Ja' date=' jeg vil ha små veltrente damer, men med puppa i behold ja. Er ikke noe i mot silikon, men jeg foretrekker hels naturlige pupper.[/quote'] Guran, nå har jeg lest mange innlegg av deg her, og ser at det er to ting som går igjenn.. Så da lurer jeg: Hva med personlige egenskaper, sjarm, utstråling, osv? Hvor lite viktig er det for deg i forhold til kravet om liten sprettrumpe og kjempepupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #30 Del Skrevet 13. april 2005 Vel, da regner jeg med at Guran selvfølgelig har et enormt giga-utstyr av en penis der nede. En jente med kjempesilikon-pupper og liten stram rumpe vil ikke nøye seg med noe gjennomsnittelig eller gjennomsnittlig pluss skal du vite. Du bør ha tykkelse, lengde og hardhet i orden der nede ellers er du ikke i posisjon til å kreve snertne tynne damer med megapupper. Dustepikk :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2005 #31 Del Skrevet 13. april 2005 Dustepikk :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #32 Del Skrevet 13. april 2005 Vel, da regner jeg med at Guran selvfølgelig har et enormt giga-utstyr av en penis der nede. En jente med kjempesilikon-pupper og liten stram rumpe vil ikke nøye seg med noe gjennomsnittelig eller gjennomsnittlig pluss skal du vite. Du bør ha tykkelse, lengde og hardhet i orden der nede ellers er du ikke i posisjon til å kreve snertne tynne damer med megapupper. Dustepikk :o Leste du ikke det som jeg har skrevet under innleggene mine? Jeg fokusere på hva jeg kan gjøre for damene og det har jeg ikke hatt noen problemer med heller . Har hatt mange forhold og jeg vet hva damer liker inners inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 14. april 2005 #33 Del Skrevet 14. april 2005 Har hatt mange forhold og jeg vet hva damer liker inners inne alle damer liker ikke det samme innerst inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2005 #34 Del Skrevet 14. april 2005 Vel' date=' da regner jeg med at Guran selvfølgelig har et enormt giga-utstyr av en penis der nede. [/quote'] Nå ja Men han har nå hvertfall klart å dytte den inn i riktig hull ved 4 anledninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 14. april 2005 #35 Del Skrevet 14. april 2005 Hvorfor kommer folk bestandig med det som ikke er bra, selv naar debatten starta med aa si at norske kvinner er herlige? Det finnes kvinner av alle slag i alle land. Noe for en hver smak. Ingen er uinteressant for alle. Personlig vil jeg heller ha en litt tilbakeholden mann, enn en som slenger ut av seg falske smiskekomplimenter og klaar og slafser paa meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dark Angel i.i. Skrevet 14. april 2005 #36 Del Skrevet 14. april 2005 Hvorfor kommer folk bestandig med det som ikke er bra, selv naar debatten starta med aa si at norske kvinner er herlige? Det finnes kvinner av alle slag i alle land. Noe for en hver smak. Ingen er uinteressant for alle. Personlig vil jeg heller ha en litt tilbakeholden mann, enn en som slenger ut av seg falske smiskekomplimenter og klaar og slafser paa meg. Ja, bedre det. At de er naturlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå