Gå til innhold

Ansiktet mitt ser skittent ut med bronzer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har veldig lys hud og sliter med å finne en bronzer til hudfargen min. Ble anbefalt The Balm sin men den er alt for mørk likevel og får meg til å se skitten ut. Er det noen andre her som har veldig blek hud men som har funnet den riktige bronzer?

Anonymkode: 960c2...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker i alle fall et vanlig ansiktspudder for mørk hud fra thebodyshop :) Ser pent ut på meg og gir ansiktet mer definisjon og "solkysset" hud, samtidig som det ikke ser ut som jeg er hardt sminket 

Anonymkode: 27eda...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at det Balm gir for mye farge om gangen. Jeg er veldig glad i de store fra Isadora. De gir ikke så mye farge om gangen. De finnes i små også, som passer bedre i sminke veska 😊 De har med og uten shimmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 

Har også lys hud, og oppdaget Guerlain´s Terracotta Light i september. Dette er et nydelig produkt som passer perfekt. Har den i 00 Light cool, som er den lyseste. Har ikke brukt bronzer fordi jeg ikke har funnet et som passer i fargen, dette derimot ser naturlig ut på meg. Til sommeren kan jeg også bruke 02 Natural Cool hvis jeg vil ha litt mer farge. Dette gjør at jeg ser frisk ut, og anbefales på det varmeste. Prisen er kanskje litt stiv ved innkjøp, men produktet er drøyt. Brukt det så og si daglig, og det ser nesten ikke brukt ut. Bruker den også som litt øyeskygge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig lys i huden, jeg bruker Smashbox bronze lights i fargen Deep matte. Finnes ikke oransje, ingen shimmer, og den gir ikke fra seg så mye farge om gangen. Man kan lett bygge opp fargen slik man vil.

Altså den ser veldig mørk ut, nesten litt skummelt, men tro på meg - den er kjempefin! Gir en fin solkysset glød. Som sagt - jeg er kjempelys og det ser ikke skittent eller unaturlig ut.

Anonymkode: 3e636...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...