Gå til innhold

Lag en trolletrådtittel som ville fått hele KG til å flippe ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og allikevel er det noen som gjør dette, gang etter gang, som får en eller annen slags syk tenning av å lure andre mennesker og skape drama.

Det er bare dette jeg virkelig ikke skjønner, hva i all verden er det som er gøy med det?

Kanskje jeg bare ikke skjønner det, siden jeg er en av de som syns det skulle være for ille om problemet skulle være ekte, og ikke klarer å la være å svare og hjelpe som om det skulle vært det, men så viser det seg som oftest at alt bare er tull og oppskapt, og hva er egentlig poenget da?

"Skape diskusjon", som noen sier, men det er da for faen meg ikke mange av disse trolletrådene som skaper konstruktive diskusjoner!

Anonymkode: c88bb...dae

Noen tror jeg virkelig irriterer seg over det, og har et identitetsproblem. Sliter med seg selv, trenger å lene seg på gruppen/kjønnet sitt for å finne håp om egen potensialitet. Ensomme folk, usikre folk. Det handler nok om avmakt, ikke alle er troll tror jeg, og noen er halvt om halvt. Jeg vet ikke om de en gang vet at når de gjør slik så bruker de opp andre individers krefter. Eller så bryr de seg ikke. Det som er trist er at disse trådene ikke blir slettet. Skaper bare kvalme, sinne, irritasjon og fiendskap.

Anonymkode: 1fb93...5c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:regler:KG har fått pålegg om å fjerne AB-knappen for godt! 

 

Da hadde mange fått litt hetta tror jeg. 

Endret av Wonders
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen tror jeg virkelig irriterer seg over det, og har et identitetsproblem. Sliter med seg selv, trenger å lene seg på gruppen/kjønnet sitt for å finne håp om egen potensialitet. Ensomme folk, usikre folk. Det handler nok om avmakt, ikke alle er troll tror jeg, og noen er halvt om halvt. Jeg vet ikke om de en gang vet at når de gjør slik så bruker de opp andre individers krefter. Eller så bryr de seg ikke. Det som er trist er at disse trådene ikke blir slettet. Skaper bare kvalme, sinne, irritasjon og fiendskap.

Anonymkode: 1fb93...5c3

Det finnes også grupper på arbeidsplasser rundt om som følger hverandre og hvor man scorer poeng i forhold til hvor drøye trolletråder man kan lage på KG, hvor mange sinte kommentarer man får osv.

Min svigersønn er med i en slik.

Mitt forslag er at ; NAV skal gjøre det enkelt for brukerne ved å begynne og kommunisere med klientene gjennom KG forum siden det kun er uføre og arbeidsledige slabbedasker på KG 😊

Anonymkode: ae34c...42a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes også grupper på arbeidsplasser rundt om som følger hverandre og hvor man scorer poeng i forhold til hvor drøye trolletråder man kan lage på KG, hvor mange sinte kommentarer man får osv.

Min svigersønn er med i en slik.

Mitt forslag er at ; NAV skal gjøre det enkelt for brukerne ved å begynne og kommunisere med klientene gjennom KG forum siden det kun er uføre og arbeidsledige slabbedasker på KG 😊

Anonymkode: ae34c...42a

Jeg tror du mener gruppe i entall :P

 

Anonymkode: c3da8...c9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes også grupper på arbeidsplasser rundt om som følger hverandre og hvor man scorer poeng i forhold til hvor drøye trolletråder man kan lage på KG, hvor mange sinte kommentarer man får osv.

Min svigersønn er med i en slik.

Mitt forslag er at ; NAV skal gjøre det enkelt for brukerne ved å begynne og kommunisere med klientene gjennom KG forum siden det kun er uføre og arbeidsledige slabbedasker på KG 😊

Anonymkode: ae34c...42a

Hahahha, ja. Det er ikke en så verst selvinnsikt heller. Ser man mange av trolletrådene er de laget midt på dagen eller midt på svarte natta, og det hender ts er til stede hele tiden for å svare. Da kan man lure på hva de egentlig driver med. Sånne folk bør kutte internett og lese en bok, slik man gjorde før i tiden.

Anonymkode: 1fb93...5c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes også grupper på arbeidsplasser rundt om som følger hverandre og hvor man scorer poeng i forhold til hvor drøye trolletråder man kan lage på KG, hvor mange sinte kommentarer man får osv.

Fra en tidligere tråd:

On 10/18/2018 at 6:43 PM, AnonymBruker said:

Kollegaene mine og jeg konkurrerer om å lage de mest hårete trådene. Få mest kommentarer og lage mest drama. Så ler vi oss skakk mens vi fjaser og fyrer opp folk mot hverandre. Er det ikke det alle gjør her inne?

Anonymkode: 8ae10...b2f

 

Anonymkode: eb27f...855

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lava Anne skrev:

"Pulte en annen. Har jeg vært utro?"

Kjøpte pult, ble pult 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte prostituert i Thailand. Har smittet kona med hiv! 

Anonymkode: 530e3...0fe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan overtale kona mi til å suge tissen min etter analsex?"

"Kona mi er blitt overvektig. Vurderer å gjøre det slutt."

"Barnet i magen er en gutt. :( Innafor å ta abort?" 

"Jeg er 50 og hadde nettopp sex med ei på 16 ;). Damer over 30 er gamle og dvaske og fortjener ikke sex."

Anonymkode: 96db3...21b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Her var det mye liv. Kommer med en ny en:

"Ny hund kommer ikke overens med familiekatta. Innafor å avlive katta?"

Anonymkode: 93c8e...42f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd!

"(Sett inn navn på toppblogger) nekter å vaksinere sine barn"

Anonymkode: 1bbb7...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner var mere robuste før i tiden, nå bare syter de 😊

Anonymkode: ae34c...42a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lava Anne said:

"Pulte en annen. Har jeg vært utro?"

"Mannen min hadde sex med meg, etter avtale, mens jeg sov, fordi vi begge tenner på sovevoldtekt, har han voldtatt meg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

«Jeg vil ikke vaksinere barna mine»

Anonymkode: 9e7bc...5f9

Jeg syns denne er litt vrien,siden jeg ikke er i mot vaksinasjon, men har sprøyteskrekk, og dermed har klart å vri meg unna en vaksine eller to selv, og heller derfor ikke er så flink til å få barnet mitt til å ta vaksiner.

Jeg er ikke i mot vaksiner, men jeg har sprøyteskrekk.

Hva er løsningen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...