Gjest GreenSky Skrevet 28. mars 2005 #21 Del Skrevet 28. mars 2005 Hun kan jo bruke maling. Det sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #22 Del Skrevet 28. mars 2005 Gå for planlagt keisersnitt. Da kan du vel beholde sminken noenlunde slik den er ment å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #23 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg ville ikke brukt hvit foundation og svart leppestift på min datter. Men noenlunde markerte øyner kunne hun nok få Jeg vil ikke slite ut huden hennes i så ung alder for når hun er tenåring vil jeg introdusere henne for min sminkepung og garderobe og en gotisk livsstil. Rosa klær derimot skal hun IKKE bruke når hun er liten! Fløyelskjoler i svart og lilla og rødt derimot er mye vakrere. Og slikt vil jeg i god tid informere bestemødre og tanter om så de ikke begynner å strikke bebirosa sokker og vanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. mars 2005 #24 Del Skrevet 28. mars 2005 Melketennen kan du jo file spisse for å få den passende looken. De er det jo ikke så nøye med - de skal jo skiftes likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #25 Del Skrevet 28. mars 2005 God ide, men høres vondt ut og barnemishandling tar jeg dessverre avstand fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. mars 2005 #26 Del Skrevet 28. mars 2005 God ide, men høres vondt ut og barnemishandling tar jeg dessverre avstand fra. Tja, man har da alltids lokalbedøvelse? Også må du huske på at når din lille mini-goth kommer i opprørsalderen, kommer h*n til å gjøre opprør ved å kle seg i rosa klær og lytte til listepop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #27 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg ville ikke anbefale deg å bli gravid, av følgende grunner: 1) Du blir fet, noe du i en annen tråd tar sterk avstand fra. 2) Du må i så fall kutte ut ditt daglige inntak av alkohol og de to ukentlige fyllekulene 3) Du må begynne å spise igjen, i stedet for "Prince mild med ekstra filter" som du nå kaller menyen din. 4) Du må bli voksen. Jeg kunne selvsagt også påstått at jeg anser mulighetene for at du blir gravid som svært små, men jeg innser at det også finnes umodne menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. mars 2005 #28 Del Skrevet 29. mars 2005 Klart du kan få barn! Og fløyelskjoler er pent, det. Men om du tror barna nødvendigvis vil kle seg og leve som deg når de vokser opp - så kan det kanskje hende at du tar feil... De fjortisene jeg kjenner blir som oftest fysisk kvalme ved tanken på å skulle kle seg som små kopier av mammaen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. mars 2005 #29 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg hadde ei venninne som var gother, da hun fikk barn gikk det skrekkelig fort over. Ungen hennes er fryktelig aktiv, og hun rekker ikke sminke seg, rekker ikke farge håret, sorte klær og korsetter ser ikke særlig lekre ut med baby-gulp over det hele, men hun var gother og hun fikk barn. Hvorvidt hun fortsatt er gother inni, har vi ikke diskutert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. mars 2005 #30 Del Skrevet 29. mars 2005 :hår: :endaengrunntilåikkefåbarnsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #31 Del Skrevet 29. mars 2005 Gothere får ikke bedøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. mars 2005 #32 Del Skrevet 29. mars 2005 Vi liker smerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. mars 2005 #33 Del Skrevet 29. mars 2005 Muligens jeg ødlegger morroa da.. men seff kan gothere få barn!! Og man blir nødvendigvis ikke sååå opptatt at man ikke kan fortsette å være gother etter at barnet er født... Noen prioriterer 60 bh'er og matchende truser (jepp, leste det her inne..), andre liker svarte lange kjoler, fløyel og sånt. Jeg tilhører en annen sub-kultur og er jo fremdeles den jeg er etter at jeg fikk barn! og ja, min datter går i rosa kjoler, prinsesse blader kjøpes inn. Hun får ha sin stil, så får jeg ha min!! (det at man må "spørre" om man kan få barn som gother får meg til å tvile på seriøsiteten til trådstarter..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 2. april 2005 #34 Del Skrevet 2. april 2005 Det er både positive og negative ting. Positivt : å bidra til et større mangfold. Dvs at ikke alle på forelsdremøte mer eller mindre ser helt like ut. Negativt: Du kan være uheldig og bli fryst ut i visse situasjoner. Og det kan være situasjoner som blir viktige for deg. Det jeg syns er mest negativt er hvis du skal gjøre ungen din om til en gother også. I måten du kler henne, og kanskje til og med sminke henne. Da risikerer du å ende opp med et barn med psykiske problemer som hele sitt liv prøver å vise moren hvem hun egentlig er, å ikke hvem moren hennes ønsker at hun skal være........ Men klarer du å la henne gå i rosa jakke og bøyle hvis hun vil så sier jeg bare LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. april 2005 #35 Del Skrevet 6. april 2005 Det er da ikke noe i veien for at du kan få barn, om du ikke er streil da eller noe annet er iveien. Man er like gode mødre som alle andre mødre om man kler seg litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå